Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2013-04-08 17:18 | |
![]() | Mycket ympad av dina kunskaper i ling(on)vistik. Jag tycker också att man skall hålla sig på banan, det brukar finnas toaletter för sånt på arenor. | |
seaburg | 2013-04-11 10:25 | |
![]() | För mycket blåbärs? Zoo roligt kan vi ha på Skansen, eller är det dags för vårrus vid båten | |
Rhinelady | 2013-04-11 18:39 | |
![]() | Har varit lite off ett tag, men är på banan igen ... något speciellt som det pratas & skvallras om ,,, ge mej lite ledtråd är Ni snälla Annans fiske som gällt för min del pimplat en del .... både det ena och det andra *S* | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-11 21:12 | |
![]() | skvallrar gör vi inte här, eller ja - snörvlan och seaburg kan vara ena riktiga skvallertanter. men de är ju snälla, så vi låter det passera. inchina fruktar vi alltid kommer att leva "i kina", hon blir mer och mer sällsynt. bengan är en jävel på...det mesta. och själv är jag urtjusig i min amiralshatt. vad har du pimplat upp då? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-11 21:41 | |
![]() | Jag som brukar vara så tyst och försynt, inte skvallade jag heller när du bjöd på middag sist och de andra trodde du lagat nobelmenyn, när du i själva verket bara flyttade maten från låda till tallrik, men jag säger inget eftersom jag är så snäll och gott var det ju. Är du nåt glad i hatten eller? Vi kanske också måste pimpla annars. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-11 21:52 | |
![]() | eftersom jag har en förkylning som inte vet hur man slutar måste vi nog pimpla lite för att skrämma bort bacellusker. har precis köpt en ny whisky. köp med dig lite ölkorv eller finsk korv som tilltugg. | |
hfranke | 2013-04-11 22:56 | |
![]() | Skvallrar? Nej det har väl inte hänt sen den där gröna vågen eller vita veckan eller vad det nu var. Det var nåt med färger. Kanske. Eller var det den tyska ölkorven och det finska tilltugget kanske ? Flaggar i alla möjliga färger för att inte koskenkorva ska kallas för tilltugg. Det blir så rörigt för killarna i tråden att hålla sig i styr. Damerna har ju lättare för att hålla isär begreppen, och har förstått att tilltugg ska, just det, tuggas. | |
Fesebengt2 | 2013-04-12 16:59 | |
![]() | Nu begrepp jag ingenting är det flaggpunch du viftar med? Dessutom vill inte jag styra om jag har druckit. Det finns taxi till sånt. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-12 18:28 | |
![]() | Men köra går bra? Det är iaf inte min tur att vara taxi ikväll, dessutom är det lite för sent för det. Jag har skaffat finska pinnar och är på väg till Silvris. Tänkte passera mönje på vägen dit, är orolig att hon glömt ställa väckaren för det är länge sen jag såg henne. | |
Fesebengt2 | 2013-04-12 19:59 | |
![]() | Oroar mig med för mönje men det betyder inte att du inte att du slipper ifrån att köra ikväll. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-12 20:06 | |
![]() | Men nu börjar jag känna att jag kör bättre än vanligt! Vart ska vi? | |
Fesebengt2 | 2013-04-12 20:18 | |
![]() | Som om vi skulle våga bestämma vart du vill att vi skall åka.... Österlen? Måla ,dikta och se om det finns vår nånstans i Sverige. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-12 20:23 | |
![]() | följ efter en bil som ser ut att veta vart den ska. funkar ganska bra för mig. | |
Fesebengt2 | 2013-04-12 20:27 | |
![]() | Du tänker alltid ett steg före oss andra och imponerar med kunskaper man inte visste fanns. Det är magi i den där hatten tror jag. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-12 21:09 | |
![]() | Kör lite nordväst då. Du ville inte styra, men om du bara gasar och bromsar styr jag. Håller vi styrfart? | |
Fesebengt2 | 2013-04-12 22:05 | |
![]() | Ja det gör vi nog men grupp 8 i all ära jag är ju tyvärr grupp H så jag gillar att gasa och styra men inte bromsa. Du kan få vara kartläsare om du har nerver till det. Så frågan går över vart ska vi? | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-04-13 12:39 | |
![]() | What? | |
Fesebengt2 | 2013-04-13 13:26 | |
![]() | Grupp 8 ett feministiskt nätverk Grupp H en klass inom rallysport. Hoppas att det räcker som förklaring.... Gick det bra på tentan i knyppling genom tiderna? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-13 17:51 | |
![]() | var hamnade ni? eller är ni fortfarande och kör dit kompassen, f'låt menar snörvlan, pekar?? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-13 18:32 | |
![]() | Vi är vilse!! Det hjälper inte att peka och säga 30 höger tvär vänster när han kör rally genom rondeller och tätbebyggt område. Nu är jag åksjuk också... Tror jag går sista biten trots att jag inte ens vet vart vi är eller ska. Du tror inte du kan hjälpa till lite här nu?! | |