Spelrum
Giraffen | 56 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 36 |
Inloggade | 94 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-26 22:42 | |
Projektet kommer säkert att spåra ur - men inte tåget. Inte så länge som jag kör åtminstone. Men det är klart, jag måste ju ha raster. Nåja det går säkert bra. Vilka sträckor kan det bli fråga om förresten och vilka priser för respektive vagn? | ||
hfranke | 2013-04-27 01:23 | |
Äsch det kommer att gå som på räls. Ja, vad kostar en vagn nu för tiden? Miljoner misstänker jag... | ||
hfranke | 2013-04-27 01:26 | |
Å va menör han fese äjäntligön... ärrä tävling å gissö va en söm taler rikkssvännska säjjör??? Hur svårt skarrä va för fölk å begrip... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-27 07:03 | |
Jag förstår precis vad du säger och frågar du mig så skulle jag tro framåt november. Hur som helst kanske vagnarna ska ha styckpris så kan man köpa sig de upplevelser man vill och orkar med. Nåt säger mig att vi bör skaffa oss en vagnskadeförsäkring... | ||
Fesebengt2 | 2013-04-27 19:48 | |
Jag trodde svaret var halv åtta men säger du så har du vunnit en keps redan. Det börjar bli fart i det här.... Behöver vi försäkring? Det har ju alltid gått bra förut eller? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-04-27 20:08 | |
Halv åtta? Men sa hon inte nåt om advent? Att vi behöver försäkring beror på föraren. Men Silvris brukar köra sitt bästa. Fast vad har han för hastighetsbegränsning? | ||
Fesebengt2 | 2013-04-27 20:20 | |
På eller av är väl silvris hastighet... Har börjat skissa lite och det ser inte omöjligt ut ännu. Men om du vill ha en barnvagn så måste vi nog gifta bort dig först för "synd" vore väl annars. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-28 11:49 | |
Inga barnvagnar! Det ska inte vara en massa spring....från barnfötter. Jag tycker vi bara kör upplevelser för vuxna, för de kan sköta sig själva - och kan de inte det kan vi bara lämpa av dem någonstans. Försäkring blir nog för dyrt. Händer det någonting så får vi väl bjuda den skyldiga, jag menar drabbade, på en annan upplevelse. | ||
hfranke | 2013-04-30 17:49 | |
Hur går det med festen ikväll? Har (silv)ris blivit klar eller blir det åkarbrasa? Och vart åker vi då? Eldris? Är det nån som tagit ansvar för igelkottarna i år? Förra året höll det ju på att sluta illa. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-04-30 20:13 | |
Igelkotten som bodde i min rishög blev ju sur när vi eldade upp den så någon annan får ta ansvar för den artens överlevnad. Vilken fest förresten?? | ||
hfranke | 2013-04-30 21:42 | |
Den sprakande lysande festen! Trodde jag.... eller är du inställt? Har jag bara drömt? Vem är jag? | ||
Fesebengt2 | 2013-05-02 16:59 | |
Jag och silver var ute och gjorde smygreklam för företaget igår. Vi smet in i tåget med varsin skylt där det stod "ropen skalla upplevelsevagn åt alla". | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-02 20:57 | |
Fast köp 3 och få den 4e upplevelsen gratis, den skylten hoppas jag att det inte var många som såg. Varifrån kom den egentligen?? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-05-03 16:06 | |
Typiskt er! Jaha, då får vi hitta på en billig fjärde upplevelse. Kan man ställa av folket på nån slutstation och låta de leta sig ut genom stationshuset i nån labyrint? Jag kan börja samla ihop spindlar som vi kan placera ut lite här och var. | ||
Fesebengt2 | 2013-05-03 17:11 | |
Vi tänkte att om någon hög politiker såg vår skylt kunde det vara en bra affär. Då kan vi inte bara ta extra betalt för deras säkerhetsvakter utan har även ett bra förhandlings argument att "SÄPO har minsann godkänt säkerheten" om vi skulle råka ut för något skadeståndskrav i framtiden. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-05-03 18:16 | |
Är det säkert? Funkar det så är jag nöjd. När kör vi? | ||
Fesebengt2 | 2013-05-03 20:37 | |
När hfranke har hittat ett lok vi kan sno... eh förlåt du kan sno menar jag eller ehrm.... Jag menar vi måste fixa nått som driver hela klabbet. | ||
hfranke | 2013-05-03 20:58 | |
Lok, inte värre än så. Consider it done. Vart vill ni ha det levererats? Behöver kanske renoveras lite innan vi kan ta det i bruk, tror det användes senast på 40 talet. Nån slags mjölktåg i Norrland. Fick det billigt av en kille på stan. Slag i hjul, om det säger nån av er nåt? | ||
Fesebengt2 | 2013-05-03 21:07 | |
Jag svarar Prins August.. Var det rätt lok och kan jag äntligen få en keps? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-03 22:49 | |
jodå, det är din tur att ha blykepsen. | ||