Spelrum
Giraffen | 45 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 380 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2021-05-14 06:36 | |
Ratar mig på Covid, avstånd och saknad ,och att bara prata i mobilen Bitte | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2021-05-15 00:52 | |
Hur illa kan det bli. Jag har gått med brutet höftled och brutet Bäcken sedan i september eller kanske längre Samanlagt 5 frakurer Det är otroligt roligt att det bara är 5 frakturer. Det kunde varit 10 eller varför inte 20 när jag ändå håller på. Helt ärligt har jag inte tid att ha en massa brutna ben i kroppen. Så kommer jag till Läkaren (gillar inte läkare dom är för aspiga ) Så säger hon att jag inte ska vara hos henne utan hos en annan läkare.. Lite lsgom anklagande sådär så jag tappar humöret. Så jag åker hem och och sitter i telefo kö bara 30 Min denna gång och är jätteglad över att det inte kostar 8 kronor minuten längre. Den nya psykologin är att inte låtsas fatta ett skit. Förklarar 3 gånger och hon på hc spelar dummare än tåget Och påstår att jag inte alls varit där för en stund sedan ...tja vad svarar jag Då...okej då jag var inte där nyss jag har brutit en madsa ben Och behöver få träffa en läkare så jag får en remisd till rehab.... Det här var i onsdags i går var det stängt. Så kommer jag dit idag och talar om att jag brutit höftleden jag har mina röntkenbilder i handen men hag ser på henne att hon inte teor mig Gör en snabb övervägning om jag ska ta upp bilderna och visa henne dom. Men lägger ner. Jag har brutenhöftled och bäcken det svider rätt bra som en brännskada på Insidan men snart är det måndag antingen ringer jag till Hc och börjar om eller Så glädjer jag mig åt att jag åtminstone lever Hurra för mig jag är så glad för att jag inte är död | ||
Lill-IT | 2021-05-17 12:33 | |
Migrän. Dag 2. Titti, åk och sätt dig på akuten och vägra att gå hem innan du får hjälp. | ||
lowclasshero | 2021-05-18 00:47 | |
Irriterar mig på män som ska kallprata om skittrista saker och lägga korkade kommentarer alternativt ragga på en i chatten när man bara är här för att spela Betapet och kika runt lite i forumen ;) | ||
LaVieEnRos - Ej medlem längre | 2021-05-18 00:50 | |
Retar mig på att jag känner mig lite ensam här hemma. Kollade på skräckfilm och nu vågar jag inte somna själv | ||
sus50 | 2021-05-18 08:12 | |
Retar mig på idiotreklam. Blir ju mycket tv under pandemin. | ||
tysken69 | 2021-05-18 10:09 | |
Retar mig på bilförare här på Åland | ||
Mollee3 | 2021-05-20 09:05 | |
Vaknade först av grannarna som hade sex. Somnade om strrax innan ett. Vaknar igen vid tre av kompis som ringer. Säger irriterat att jag ska upp vid 7.30 och att jag inte orkar prata mitt i natten Somnar om nån halvtimme senare och blir väckt av samma kompis klockan 6.30... Detta är värre än att ha kolilbarn... | ||
nitrometan | 2021-05-20 14:08 | |
När hjullagret plötsligt rasslar och tjuter . | ||
Mollee3 | 2021-05-22 21:55 | |
Jag får aldrig sova :( Har sovit i snitt 4 timmar i en vecka. Trodde att jag äntligen skulle få sova i natt, men nu har grannarna fest. De skriker ramsor och är helt hysteriska. Låter som ett zoo. Det är ett helvete att ha ungdomar som grannar | ||
Mollee3 | 2021-05-22 22:00 | |
Till och med min kompis hör oljudet. Han är på andra sidan telefon. Då är det fan höga ljud. Jag är för gammal för sånt här | ||
bobmarleyman | 2021-05-22 22:08 | |
Haha Molle, du börjar bli gammal, join the party. Jag retar mig på att Glenn har svikit oss | ||
Mollee3 | 2021-05-22 22:15 | |
Jag är nog bara trött... Och kanske lite gammal :p Retar mig på att jag antagligen störde mina grannar som 20 åring också. | ||
Mollee3 | 2021-05-22 22:20 | |
Fast helt ärligt så har jag aldrig varit med om så högljudda grannar innan. Det är liksom inte bara musik, sång och prat där inne, dvs normala ljud som förekommer på fester (åtminstone de jag brukar gå på). De skrattar verkligen helt hysteriskt HELA tiden och skriker rakt ut. Tänker mig att det är så här riktigt sjuka mentalpatienter låter när de festar loss.... Retar mig på att jag inte har några öronproppar | ||
Minibitt | 2021-05-25 22:26 | |
”Snuskisar”fy, hotade med skärmdump till spelvärdarna. Blev i allafall tyst på honom. | ||
vigren2 | 2021-05-25 22:38 | |
Det höstlika vädret ...! | ||
SmålandsMira | 2021-05-27 18:00 | |
Folk som skickar spelinbjudan efter spelinbjudan trots att man alltid tackar nej. Det måste väl för guds skull finnas någon annan att spela med? Antingen har man kanske inte tid, inbjudan är i fel spelform, eller så gillar man inte saker som tidigare skrivits i chatten. Lägg ner. | ||
Lill-IT | 2021-05-28 17:59 | |
Att veterinärvård är så dyrt.. även om man har försäkring. Och att vissa saker.. tänder t.ex. inte ingår i försäkring. Tre röntgenbilder och en blodstatus kostade över 8000.. Jag fick betala drygt 3000 av det. Nu ringde veterinären.. de vill göra en ct-scan.. kostar 10000, operationen kostar 35000 och tanden som inte ingår i försäkringen kostar 10000. Jag dööör.. | ||
Lill-IT | 2021-05-28 18:14 | |
Inser att jag kommer att behöva avliva henne... :'( | ||
Bitte - Administratör | 2021-05-30 08:33 | |
Inser att jag fortfarande retar mig på allt som hände i fredags Bitte | ||