Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 70 |
Mobilspel
Pågående | 20 380 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SA2012 | 2021-05-30 11:10 | |
När spelet tar slut hinner man inte skriva tack ens, för man slängs ut och kan inte gå in i spelplanen igen såvida det inte är ens eget spel. Det retar jag mig på! | ||
lolololololo | 2021-05-30 11:58 | |
Jag retar mig också på att Glenn inte har synts till på ett tag. Och så retar jag mig på att grannarnas tonåringar spelar nån gräslig musik som överröstar fåglarna. | ||
vigren2 | 2021-05-30 21:40 | |
Lill-IT, det är fruktansvärt med veterinärkostnader och framför allt försäkringskostnader eftersom det är mycket som inte täcks av försäkringen ... Mina hundar har båda dåliga tänder, som då inte täcks av någon försäkring. Och den ena har pulmonarisstenos som kanske behöver opereras så småningom. Täcks detta av försäkringen? Nej, naturligtvis inte ... Det är sååå tråkigt att man skall behöva ställas inför en avlivning på grund av pengar men ibland är det det enda rimliga tyvärr. Lider med dig och hoppas att allt löser sig till det bästa! | ||
Mollee3 | 2021-05-30 22:05 | |
Åh Lill-it <3 Jag beklagar! Glenn skriver roliga saker. Den lilla gycklaren. Han får göra come back | ||
vigren2 | 2021-05-30 22:45 | |
Ja jag håller med ovanstående! Saknar Glenn! | ||
Bitte - Administratör | 2021-05-31 06:10 | |
Eftersom vi inte diskuterar andra spelare här , så diskuterar vi inte heller de som inte är kvar , så med andra ord räcker det nu med tjat om saknad efter vissa Bitte | ||
bobmarleyman | 2021-05-31 06:35 | |
Maktfullkomlighet | ||
Mormodern49 | 2021-05-31 09:18 | |
Så himla löjligt att inte få skriva att man saknar någon i forumet rent trams enligt mig | ||
LaVieEnRos - Ej medlem längre | 2021-05-31 13:39 | |
Varför får man inte säga att man saknar någon? Kan förstå om man inte får prata illa om någon som inte kan försvara sig, men det är ju något helt annat. | ||
LaVieEnRos - Ej medlem längre | 2021-05-31 13:40 | |
Retar mig på konstiga regler som jag inte förstår. | ||
Benjos | 2021-05-31 14:14 | |
Kanske har varit på studiebesök i Nordkorea... Jag retar mig på min förkylning. Helt tät och går inte ens att snyta. | ||
morsan3 | 2021-05-31 16:15 | |
Baciller | ||
Yvette 79 - Ej medlem längre | 2021-05-31 16:19 | |
Virus från Wuhan!!! Det räcker nu.. | ||
Mollee3 | 2021-05-31 17:24 | |
Folk har i alla tider skrivit att de saknar spelare. Varför är det skillnad nu? Retar mig på att jag måste diska | ||
Minibitt | 2021-05-31 18:28 | |
Att sakna en spelare som var rolig i forumet kan väl inte vara fel. Det är ju vi spelare som gör Forumet till en mysig mötesplats. Eller hur? | ||
Lill-IT | 2021-06-02 17:07 | |
Mycket är retligt. Mycket retligt. 1. Spik i foten. Eller inte riktigt spik.. utan en rejäl träflis. Dottern har karvat sönder halva min stortå för att få ut den. Smärta de luxe. 2. Vidriga parasiter. Jag kan inte rå för att jag smakar så gott. Årets första myggor och årets första fästing har nu festat loss på buffé Lill. Skål! 3. Min chef ska sluta. *dör lite* 4. Fin får lida pin. Jag gör samma varje år. Jag och mina långa tjusiga naglar hugger in på växtplantering och trädgårdssysslor. Slutar alltid samma: naglar som går av smärtsamt långt ner. 5. Sen semester. Kort semester. Kan ge mig den på att det blir en tidig sommar bara för det.. och skitväder resten. Hej Murphy! 6. Karlar. Ufon. Puckon. Obegripliga varelser. Undantaget mina söner.. som är intelligenta, kärleksfulla och underbara. 7. Alternativ medicin. Jag borde lärt mig vid det här laget att choklad, glass och chips INTE hjälper mer än tillfälligt mot depp. | ||
Lill-IT | 2021-06-02 17:10 | |
Retligt för er så saknar jag inte Glenn. Spelar med honom varje dag, fast ett annat spel. Men han finner det trevligt att ni saknar honom. | ||
LaVieEnRos - Ej medlem längre | 2021-06-02 17:16 | |
Trevligt Lill-it :) Jag retar mig på att jag köpte ett budget schampo som inte var särskilt bra. Men är så dyrt att lägga flera hundralappar på ett schampo :( | ||
diffdiff | 2021-06-02 19:20 | |
Att magen är svullen konstant. | ||
Glenn Skifs | 2021-06-02 19:24 | |
Retar mig en aning på Lill-It och hennes inlägg. Hon ska inte tro att hon har ensamrätt på mig. För ingen kan äga Glenn Skifs. Jag tillhör alla. Det är en av de saker jag har kommit framtill när jag har ägnat mig åt självstudier i en indisk grotta de senaste månaderna. Ni kommer märka och svepas med av de insikter jag har kommit fram till. Ja, jag har till och med slutit fred med färsk koriander och då vet var och en vilken from man jag har blivit. | ||