Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-05-30 19:34 | |
Ja, jalla, jalla, Snörvlan! Jag vill inte missa upplevelsetåget för alla polkagrisar i Gränna. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-05-30 20:07 | |
Men där är du ju kompis! Nu har vi bråttom, Bengans kalla håller på att ändra temperatur. Ta med dig polkagrisarna och sätt fart. | ||
Fesebengt2 | 2013-05-30 20:52 | |
Jag har upptäckt varför vi inte rör oss... Föraren sitter uppe i sitt jakt torn och mantrar. - Detta är min amiralshatt. Det finns många amiralshattar men den här är min. osv.. Kan nån fylla hans halvfulla metall jacka och tända i loket igen så vi kommer iväg. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-05-30 23:50 | |
Nu yrar du igen bengt. jag har inte varit med i någon krigsfilm...eller, inte den i alla fall. Nä, jag sitter i tornet och spanar efter hfranke och seaburg, de skulle ju fixa bränslet. var mönje i vagnen från orientexpressen? jag trodde det spökade där inne, det var därför jag inte vågade öppna dörren till kupén. | ||
hfranke | 2013-05-31 12:25 | |
Bränsle ja. Jag fick åka till granngården till slut. Där fanns det bara sånt där miljövänligt skit. Aspen. Köpte fem liter. Men sen kom jag på att det var ju till tåget jag skulle ha bränsle, inte gräsklipparen. Sorry. Jag är nog inte rätt person att fixa bränsle till maskiner, jag brer några mackor istället. Silver, du kan väl ta över jakten på bränsle? | ||
Fesebengt2 | 2013-05-31 15:30 | |
Är det kula eller hagel till gran? Och är det säsong för att jaga dessa? Om silver spanar efter bra ved kan jag ligga kvar i tunnan och peka var ni kan hämta dem. Det är så mycket jag orkar med i värmen. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-31 22:00 | |
Fesebengt varför lämnar du aldrig tillbaka filmerna du lånar?jag är trött på att betala dina film böter | ||
Fesebengt2 | 2013-06-03 20:15 | |
Därför att jag ligger i badtunnan och det är för varmt för att göra sånt har jag sagt. Dessutom så är det du som alltid envisas med att hyra Jurassic park karaoke edition. Det är rätt enformigt när du stämmer in i veloci-rap-tour. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-06-03 20:48 | |
Börjar du inte bli skrynklig vid det här laget? Upp och hoppa nu! Fixa nåt gott att äta sen. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-03 23:50 | |
tror det ska bli en upplevelse. "bengan, det mänskliga russinet". | ||
Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-06-04 08:19 | |
Björn, jag är ledsen men jag råkade visst ge dig ett kort som hade gått ut! Nästa gång vi träffas är det jag som bjuder på en riktigt stor kopp med kaffe! Och, förlåt för det där med toaletten... jag var inne i en sådan där "period" igen | ||
Fesebengt2 | 2013-06-05 20:39 | |
Du behöver väl inte be om ursäkt för att du är periodare eller? Jag antar att croupier-tentan inte gick så bra då med fel kort också. | ||
Björn K-hamn | 2013-06-05 21:02 | |
Det är ok, när jag till slut flydde genom skogen stötte jag på ett gång som plockade ut massa mjölpåsar ut ett parti med kaffe. När de körde iväg lämnade de allt kaffe, idioter, så nu sitter jag här i vildmarken och kokar panna efter panna. Koffeinhalten måste vara extrem för det ger en väldans kick, kanske nåt för upplevelsetåget? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-06 14:56 | |
tja, det är nog bättre än seaburgs förslag att vi skulle ha en opiumhåla i en av vagnarna. men ändå, vill vi verkligen ha en massa speedade koffeinister på tåget? tänk om dom dessutom vill ha cappuccino eller latte eller mochiatto eller dylikt? är det verkligen någon av oss som kan göra det? ingen av oss är utbildad barista, vad jag vet. | ||
Fesebengt2 | 2013-06-07 08:16 | |
Säg inte det för Mönje och snörvlan kan hitta vilken Bar i stan som helst. | ||
pawana - Ej medlem längre | 2013-06-07 09:12 | |
nån som vill ha kaka till kaffet? | ||
hallbacka | 2013-06-08 06:43 | |
Kaka söker maka. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-08 11:01 | |
Maka på dig! Nej då jag skojar bara... Jag kan ta en kaka. Jag hittade iaf baren. Frågan nu är bara om det räcker om man är underbar eller måste man vara bar under för att gå dit för i så fall tror jag att jag stannar hemma. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-08 14:48 | |
om baren är under bar himmel så är man nog båda sakerna samtidigt...tror jag. | ||
Fesebengt2 | 2013-06-08 17:51 | |
Så nu har jag sålt min aktiestock och hällt cola på en milan tröja för att hjälpa till att fylla kolvagnen. Fyllt vatten i loket. Silvris dags att tända spisen så vi kommer iväg nån gång. Jag sätter mig i badtunnan igen för det är fortfarande förbaskat varmt. Du snörvlan och mönje är välkomna att göra mig sällskap. Att vara bar under är option bara ni är underbara.... | ||