Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-08 18:33 | |
![]() | Nu har jag fyllt pannan med ved, var tusan la jag jag tändstickorna nu då? nåja jag får väl ta min lilla gasbrännare som jag använder till creme bruleé.snart är vi på väg: tänt vare här! | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:27 | |
![]() | Ja eftersom inte nån av oss verkar varit bjudna på det där bröllopet alla talar om så är det lika bra vi tänder på. Men inte behöver vi ta oss så långt va? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-08 20:36 | |
![]() | vi måste ju provåka tåget och testa de flesta upplevelser det har innan vi kan börja ta betalt från turisterna. få se nu: jakt/bastuvagn, kaffevagn/ev opiumhåla, vattentank för allehanda upplevelser, lyxvagn från orientexpressen...har jag glömt någon vagn? det här tar nog några veckor att testa men man behöver ju inte åka så långt. det låter som en skön semster, jag menar testperiod, vi får. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-14 23:30 | |
![]() | Jamen, då åker vi! Har du fyllt tanken ordentligt? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-14 23:59 | |
![]() | vattnet till ångpannan är påfyllt och "tanken" är också full. nu kör vi. | |
seaburg | 2013-06-15 11:23 | |
![]() | Hur ska coffeeshopvagnen fungera utan baristamannen Björne. Kan demoleringsexperten vara varsam och sköta den? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-15 14:15 | |
![]() | ok att snörvlan råkat paja, krascha och sabba en del genom åren beror ju bara på otur. Att kalla henne demoleringsexpert tycker jag var lite taskigt seaburg. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-15 20:03 | |
![]() | Ja nu ska vi inte överdriva. Det händer ju att jag gör nåt bra ibland så där emellanåt. Eller? | |
hfranke | 2013-06-15 20:09 | |
![]() | Ja du hittade ju baren! Det ska du ha all cred för! | |
Björn K-hamn | 2013-06-16 02:50 | |
![]() | Så länge Columbianerna fixar råvaran så ska ja nog fixa "kaffet", men jag har fortfarande ingen susning av var upplevelsetåget avgår någonstans? Var är närmaste station? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-16 13:38 | |
![]() | tjaaa, var är vi? någonstans i Värmland tror jag. det är åtminstone ganska mycket skog här och jag tror jag såg Bengt Alsterlind cykla förbi igår. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-16 22:09 | |
![]() | Bengt? Jag trodde det var Ernst... Han var ju barfota! Fast jag är inte mycket att lita på när det gäller longitud och latitud. Vänta ska jag kolla gps:en... | |
seaburg | 2013-06-18 11:35 | |
![]() | Du får googla igen. Ernst är lång men inte lat,, | |
Fesebengt2 | 2013-06-19 20:35 | |
![]() | Inte lat och for snabbt förbi... Hmm? Kan det ha varit Kenny Bräck? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-06-20 19:03 | |
![]() | Ja det hoppas jag verkligen! Han är så välkommen att fira midsommar med oss, han verkar det vara bra fart i. Du minns väl att du tagit på dig att skriva snapsvisorna i år? Hur går det? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-20 21:12 | |
![]() | ja, hur går det? vi vill inte höra "hej tomtegubbar slå i glasen..." en midsommar till. | |
hfranke | 2013-06-20 21:26 | |
![]() | Jag har lagt in sillen. Frågan är bara var... | |
Björn K-hamn | 2013-06-20 21:32 | |
![]() | Jag hittade en Lundastudent som satt och skrålade nubbevisor vid en busshållplats efter Valborg. Jag har haft honom i källaren på en diet av smörgåstårta och billigt mousserande vin sedan dess. I morgon tänkte jag kedja fast honom vid midsommarstången för att slippa sånghäften, ni kan få honom sen? Om ni firar midsommar på lördag istället så slipper ni strula med sånghäften. | |
hfranke | 2013-06-20 21:37 | |
![]() | Om du skickar med en fräsch smörgåstårta så ska väl det vara ok, kan jag tycka. Vi skickar Kenny bräck på lördag morgon så håller sig tårtan ätlig. Kenny gillar ju att köra runt runt, så du kan väl ställa studenten i nån rondell? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-06-20 21:39 | |
![]() | vi tänkte nog fira midsommar på fredag OCH lördag...och antagligen på söndag också, så kom hit med honom du. Bengt är lika osynlig som hans snapsvisor. | |