Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-07-21 01:34 | |
Det vet jag inget om. Hur gick det med den där reklamationen av vintetran förresten? Fick du pengarna tillbaks? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-21 01:36 | |
Nä. Det gick tydligen inte att lämna tillbaka hemkört. | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-07-21 01:46 | |
Typiskt staten att hålla på med såna hårklyverier! | ||
hfranke | 2013-07-21 02:03 | |
Määäh. Du sa inget om att man inte fick sprida dom vidare... och det som är så krångligt att ta bort sånt man lagt upp på Youtube. Och det var visst Elfsborg, det är jag säker på. Du sa att du hade en längtan efter en viss beta-giraff, det var ju därför du skulle ha den. | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-07-21 02:06 | |
Har inget minne alls av det. Var jag berusad? | ||
hfranke | 2013-07-21 02:10 | |
Mmm, inte dåligt heller. Förra årets påskvandring. Kyrkvinet var tyligen rätt bra spetsat (ryktet gör gällande att mönje hade ett finger med i det tilltaget) | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-21 09:49 | |
Jag tyckte att vi behövde något lite starkare för att ta oss igenom det hela. Och det gick ju ganska bra, eller hur?! Alla kom i mål utom Snörvlan. Hon har ju en vana att försvinna lite då och då. Men rätt vad det är hörs hon ju av. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-07-21 13:04 | |
*knack, knack* Jag är knackig! Åkte på ryggskott när jag försökte flytta ut köket till altanen för att få mig ett sommarkök och nu har jag stränga order från doktorn att inte inta alkohol tillsammans med mina smärtstillande och muskelavslappnande. Du tror inte du skulle kunna komma och hjälpa mig in med diskbänken åtminstone? | ||
hfranke | 2013-07-21 14:20 | |
Man ska inte tro så mycket på vad läkarna säger... Ta dig en rejäl styrketår du, det gör bara gott. Ska du ha in diskbänken redan, det är ju mitt i sommaren än? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-21 16:57 | |
Härligt att du trots ryggskottet tar dig tid att skriva några rader, Snörvlan. Läkaren har sagt till mig att jag absolut inte får bära diskbänkar. Däremot får jag bära frukt och grönt i små mängder. Jag tar med mig gurka så ska du få smaka på gott vatten! Garanterat alkoholfritt. Det skulle t.o.m. Titti kunna smaka på. Uppmuntra henne inte till blandmissbruk, franke! Det räcker så bra med antingen piller eller alkohol för Snörvlan. Hon får svårt att hitta hem annars. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-07-21 18:27 | |
Då får nån bära ut sängen på altan istället. Doktorn sa också att det är bra om jag rör på mig så nu tar jag två promenader om dagen och tränar på att hitta hem. Det har faktiskt funkat bra hittills, trots alla pillerintag. Gurka blir bra, gott och snabbt att tillaga för sjukling. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-21 18:43 | |
Bengan bär ut den på ett kick! Han är stor och stark. Jamen, då kvistar jag väl över med gurkan i högsta hugg! | ||
hfranke | 2013-07-21 22:31 | |
Nån som sett min blivande make? Tänkte om det skulle bestämmas datum så kan det ju vara praktiskt om han är ledig då. akta dig snörvlan, mönje är livsfarlig när hon har nåt i högsta hugg. Kan bli ett nytt skott i ryggen om du inte är vaksam. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-22 10:24 | |
*Undrar om de tillagade gurkan eller hade den till aga* | ||
Betty29 | 2013-07-22 10:30 | |
Hur var de med skidorna blev dom vallade tro? | ||
monketface | 2013-07-22 11:23 | |
De är vallade och klara, kändes som att det var bråttom. Vart ska du så plötsligt?Vallade för töväder, hoppas det blir glatt för dig, Betty! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-22 19:56 | |
Vattenskidor behöver väl inte vallas? Gör inte onödiga sysslor nu igen. Silvris har nog gått på luffen med Kapten Klänning, franke. Han befinner sig någonstans i Sverige just nu, men går inte att lokalisera. Vill du absolut ha ett sommarbröllop eller kan du tänka dig att vänta lite? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-22 20:12 | |
Mönje varför sitter du där? Glassen smälter. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-22 20:22 | |
Oj, då! Jag satt väl i egna tankar och märkte inte att du serverade glass. Men jag skyndar mig nu så den inte rinner bort! | ||
hfranke | 2013-07-22 20:34 | |
Är han med kapten klänning nu igen! I kjol och amiralshatten förstås. Nä sommarbröllop är väl inte nåt tvång, när kan ni komma? Vi kan ju ta det framåt november, det är ju en rätt tråkig månad, så då får vi en anledning att ha fest! Jaså ni äter glass? Ja jag tar mig en kopp kaffe, svalkar inte nämnvärt men det är ju gott. | ||