Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 39 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 20 170 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-26 15:18 | |
Jag blir mycket besviken när inlägg tas bort, i vissa fall och med tanke på skribenten inser jag dock att det behövs, även om subba är ett skällsord jag själv tycker är mycket lustigt;) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-26 15:20 | |
;) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-26 15:45 | |
Jag retar mig på tidsinställda blogginlägg. Det förstör ju hela vitsen med en blogg. | ||
Haslo - Ej medlem längre | 2010-05-26 15:47 | |
Jag retar mig på Rihanna - Rude boy | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:04 | |
Nejnejnej! Fy fan. www.tv4.se/1.1652073..._m odelejon | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:17 | |
Egenskap: Det blir lite annorlunda när man i princip är gammal nog att vara någons mamma. Då har man överseende och känner med personen istället för att reta sig. Tror det är så enkelt. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:18 | |
SP: Men eftersom jag inte är gammal nog att vara hennes mamma är det okej för mig? Eller det spelar egentligen ingen roll om det är okej, jag gör det ändå. Du kan ju inte påstå att du inte förstår varför. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:24 | |
Egenskap: Ja, det är okej. Jag hade säkert gjort som du om jag var i din ålder. Jag läxar upp dig lite men har överseende, det vet du. ;) | ||
Mouche - Administratör | 2010-05-26 16:31 | |
Jag har däremot _inte_ överseende med mer trams från diverse håll. Vilket är en sak som med stor säkerhet retar andra mer än det retar mig. Mouche | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:33 | |
Jag e gammal nog att vara morsa till både den ena o den tredje. Inte 17 tänker jag ha krav på mig att ha överseende med folk för det. Oavsett ålder. Nu ska jag till Tanto o lira scrabble. | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:42 | |
Well. Jag kommer fortsätta säga vad jag tycker. Passar det inte Mouche, så får du faktiskt stänga av mig. Jag tänker inte bli någon medelmåtta som inte vågar säga det alla egentligen tycker. Man kan inte vara någon annan än sig själv. | ||
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:50 | |
Det finns olika sätt att presentera sin åsikt. Även om jag också efterfrågar en lite högre toleransnivå här på forumet. | ||
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-26 16:53 | |
Sen anser jag personligen det, förutom elakt, extremt uttråkande att ge sig på någon som är "svagare" Patriaktet här på forumet (läs mouche) ger en mycket högre tillfredsställelse. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-26 17:14 | |
Tanten: Ingen har krävt av dig att ha överseende med tonåringar. För mig kommer det (oftast) naturligt, men alla är vi olika. Jag gillar raka människor som vågar vara obekväma, men gillar inte när en till synes harmlös (och känslig, gissar jag) person blir påhoppad från flera håll - som igår. | ||
Dyslekso | 2010-05-26 17:17 | |
Man måste ju ha en anledning till det, då. Mouche kommer in då och då och rensar och hotar med avstängning, och det kan man ju ha sina åsikter om. Men man kan ju inte direkt säga att han spammar trådar med babbel. Varför ska det alltid tyckas så synd om unga tjejer? De får väl tåla lite, som unga killar. | ||
Dyslekso | 2010-05-26 17:17 | |
Till Nouba. | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-26 17:20 | |
Dyslekso: Du får in en könsaspekt som känns irrelevant (här). Ingen av oss har väl "försvarat" personen i fråga för att den är tjej? | ||
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-26 17:23 | |
Retar mig på att jag tog den sista Caramint:en (sån där hård tantkaramell med florsocker på) nu. | ||
-NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-05-26 17:26 | |
dyslekso: Jag tycker att Mouche verkar vara en mycket trevlig man, jag skulle nog aldrig tilltala någon jag tyckte illa om. Jag tycker att Mouche verkar vara en man med sinne för humor, varav jag tycker det är roligt att retas lite. Jag har tyvärr inte ens sett vad som föregick här under natten, utan endast hört att det lett till att någon blivit ledsen. Hade jag själv sett det så hade mobbsen åkt på moppo, eftersom jag anser att man i egenskap av vuxen är obligerad att motarbeta mobbing. oavsett forum! | ||
Dyslekso | 2010-05-26 17:30 | |
Sylvia: måhända, måhända. Unga killars forumspammande ser väl ut på ett annat sätt också. Mindre självutlämnande, om man säger så. | ||