Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 20 474 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:53 | |
Jag retar mig på att det aldrig blev av någon betapet-foto-tävling som Odin ändå verkade gilla | ||
Lill-IT | 2009-06-27 18:53 | |
Åh, vad det lät härligt:-) Tänkte allt på er när jag var i Ale nu sist. | ||
Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:54 | |
haha, jo det är märkligt många på beta från ale..:) | ||
Lill-IT | 2009-06-27 18:54 | |
Jag har sett det! Dina kompisar/bekanta? | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:54 | |
Har ni tänkt på vad många som bor i Ale på detta forum? | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:55 | |
Lite sen i vändningarna där. Shit, I´m loosing it. | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:56 | |
Betafototävling? Vad skulle den gå ut på? | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 18:57 | |
Retar mig på att folk skämmer ut sig offentligt. Tänker på "Familjetråden". | ||
Mr Torebjer | 2009-06-27 19:00 | |
Hej på er, hur gör man här? Jag gör ett försök. Nu skulle jag hänga upp gardinstänger, och borrade bara i befintliga hål, samt gjorde nya utöver dessa. Till min förtretelse upptäckte jag sedan att de befintliga hålen inte var symmetriskt utformade, så nu hänger gardinstången på sned. Jag blir tvungen att göra nya hål med allt vad detta innebär. x Mr Torebjer | ||
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:05 | |
MISS YOCO "Hm..90%, lejonmix? Annars brukar det ju vara vi tjejer som oftast objektiveras på det sättet som det gjordes här. Gullighets-syndromet är bara så hemskt. Fattar inte heller varför vi ska behöva framställa oss mindre intelligenta än vad vi är. Märkligt fenomen. Briljanta killar bemöts alltid positivt, men tjejer då? Och en del saker är inte jag det minsta nyfiken på..." En del är skrivet til mig, det första stycket iaf, så jag svarar. -Ja, någonstans runt dessa siffror är jag smått övertygad om. Sen OBJEKTIFIERADE jag INGEN kvinna el tjej genom att benämna ett kvinnligt attribut. Inte heller genom att Skriva att jag gillar alla former. Sen att Smarta killar skulle bemötas positivt- HAHAHA, jo för så är det ju ALLTID. F.ö. är jag feminist. Och älskar yta. Och att när jag har/haft en partner vill jag att min partner är vild och kåt och minst lika smart som jag. Gärna smartare. Sen kan det va kul med Porr också. NU vet ni mer och kan döma mig mer =) Pseudo. Jag vet att du skulle vara i min tråd då=) Sen kan säkert några tjejer här inne intyga hur mkt det pratats om nakna karlar här. | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:05 | |
Ja, herr Torebjer, den förtretligheten platsar sannerligen i denna tråd. | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:07 | |
Klart man glor på porr på nätet. Det det är ingenting att sticka under stol med. | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:08 | |
Klart man glor på porr på nätet. Det är ingenting att sticka under stol med. | ||
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:08 | |
Kan tillägga att jag föredrar äkta vara vad gäller bröst. | ||
Mr Torebjer | 2009-06-27 19:08 | |
Tackar herr Storm, det gläder mig att jag inte gjorde bort mig fullständigt nu. Jag skall även laga mat, men upptäckte till min förtretelse att diskmaskinsampullerna är förbrukade, och min disk är fullkomlig. x Mr Torebjer | ||
Mr Torebjer | 2009-06-27 19:10 | |
Jag konsumerar ej porr. Min härliga älskarinna är fullt tillräcklig för att tillfredsställa mina djuriska sidor när jag har förmånen att få umgås med henne. Nu var det ett tag sedan jag hade denna förmån, och detta är förtretligt. Jag vet inte var hon har tagit vägen. x Mr Torebjer | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:10 | |
Käre herr Torebjer, ingen disk är fullkomlig om man skrapar lite på ytan. | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:11 | |
Älskarinna är skiten dock. | ||
Cajsa-Stina | 2009-06-27 19:16 | |
StormX, är det du lille vän som har bytt nick nu igen? | ||
StormX - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:21 | |
Yepp, men nu drar jag igen. Måste ta ett break, ty jag är så jäkla trött på det här stället. Det är inget fel på er dock, men hela cyberprylen och jag går inte ihop så bra för tillfället. Vi ses när jag har "fått ihop min akt". Take care. | ||