Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 20 224 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snoosy | 2011-02-10 15:49 | |
![]() | Skrev ett fel i texten som säkert någon kommer reta sig på. ''att sjukskrivna borde arbeta efter deras förmåga.'' Klart man ska det om det finns möjlghet. Det var lite fel uttryckt av mig. Vad jag menar är att, många ser på en person att dom kan arbeta. Det syns inte. Hur mycket man än vill tro det. | |
Snoosy | 2011-02-10 15:51 | |
![]() | Nu ska jag ta mig en titt på min facebook haha ;) | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-10 15:52 | |
![]() | Nåde dig om du har någon högermänniska i vänlistan. | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-10 15:53 | |
![]() | ;-) | |
Kristallklar | 2011-02-10 15:55 | |
![]() | Jag skriver inte till dig för att trakassera. Tycker jag att något är fel vill jag kunna påpeka och ifrågasätta detta. Jag tycker att vissa av dina inlägg har sagt emot det du tidigare har skrivit och jag har tidigare visat exempel på de inlägg jag menar. (som du har bemött och svarat på) Än en gång: jag tycker inte man ska slänga ur sig fördomar hur som helst och använda sig av ord man inte riktigt har koll på. Jag tycker då att man får acceptera att mötas av ifrågasättningar. Okej, jag kan ha skrivit vissa hårda inlägg men inget jag anser som personangrepp eller trakasserier. Jag kan inte stå för andras inlägg och att fler än jag ifrågasätter det du skriver. | |
Kirgizistan | 2011-02-10 16:03 | |
![]() | Snoosy, vad är det för befängda saker vi hävdat? Förövrigt finns det ingen offerkofta för dig att använda, denna grav har du grävt själv. Eller anser du att man inte ska förvänta sig att andra ifrågasätter helt absurda påståenden? Och att den typen av tvivel är synonymt med trakasserier? Nej, detta är en diskussion i vilken du gjort bort dig i, så att säga, och fått det påpekat. Jag skulle förövrigt gärna vilja att du utvecklar ditt svar på mitt inlägg, men jag förväntar mig inget resonabelt svar så känn ingen press. | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:09 | |
![]() | framförallt borde sjukskrivna arbeta efter SIN förmåga, och inte någon annans ... ;O) | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:10 | |
![]() | SANNINGEN OM HÖGERN - en knippe citat av det Snoosy har skrivit Att vara vänster eller höger har tyvärr ofta med utseende att göra. Högermänniskor pratar ofta om det ytliga. Det är väl klart att det är skillnad på en högerperson och en vänsterperson. Bara löljigt att säga att så inte är fallet. En person som röstar på höger har ofta hårdare åsikter och är mer materiell. Även då det kommer till utseendet. Det är rena fakta. det finns många mångmiljonärer i detta land som röstar på höger. Och dom är ofta ytliga. Höger = Ytlighet? Fakta! Men för det behöver det inte alltid handla om utseende. Även om det även är så emellanåt. En rik person är oftast åt höger och en person med makt/pengar vill gärna ha en ung snygg tjej istället för en ''plugghäst''. Den krassa verkigheten. Blunda gärna, men så är det. Om högerpolitik inte är ytlig och egoistisk, vad skulle du kalla den då? Högern buntar ihop alla till ett kollektiv Högern röstar man på om man vill ha några tusenlappar extra i fickan. Egoskäl eller okunskap. En del röstar på högern för att känna sig lite fina. Reinfeldt har ju mobbat ut en av sina. Minns tyvärr inte händelsen, men vet att det skett. | |
Kirgizistan | 2011-02-10 16:20 | |
![]() | Skulle jag inte vetat bättre hade jag trott att du klippt ihop det där som den bäste av kvällstidningsredaktörer, men så ser väl verkligheten ut helt enkelt. | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:23 | |
![]() | den här tråden är verkligen konstig. vadå välja vänner efter utseende. my god. | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:39 | |
![]() | Haha, så "röda människor" skulle medvetet välja fula vänner bara för att vara solidariska mot det röda kollektivet? | |
Toksnäll - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:43 | |
![]() | Denna tråden är underhållande men flummig... | |
numsan | 2011-02-10 16:44 | |
![]() | @ Resurrection Skönt att någon orkade gå igenom tråden och sammanfatta lite. Förhoppningsvis ser snoosy själv hur det ser ut när hon läser det. För snälla snoosy, läs det och försök se på det med någon slags självkritisk inställning. Det går ju inte att diskutera det här längre när du bara vägrar se vad du själv skriver. | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:45 | |
![]() | hur gammal är snoosy tro? | |
Toksnäll - Ej medlem längre | 2011-02-10 16:46 | |
![]() | Men varför får inte snoosy ha sin åsikt? | |
Snoosy | 2011-02-10 16:47 | |
![]() | kirgiztab, vad är det för grav jag grävt ?? vad har jag sagt som jag inte står för menar du? | |
Snoosy | 2011-02-10 16:55 | |
![]() | ektis, har du läst tråden? | |
Kirgizistan | 2011-02-10 17:34 | |
![]() | Snoosy, du skrev bl.a.: "Det börjar likna trakaserier det här tycker jag. Fast stäng för guds skull inte tråden! Det får stå för alla er som hoppar på mig i meddelande efter meddelande" Varpå jag svarade: "Snoosy, vad är det för befängda saker vi hävdat? Förövrigt finns det ingen offerkofta för dig att använda, denna grav har du grävt själv. Eller anser du att man inte ska förvänta sig att andra ifrågasätter helt absurda påståenden? Och att den typen av tvivel är synonymt med trakasserier? Nej, detta är en diskussion i vilken du gjort bort dig i, så att säga, och fått det påpekat. Jag skulle förövrigt gärna vilja att du utvecklar ditt svar på mitt inlägg, men jag förväntar mig inget resonabelt svar så känn ingen press." Jag har alltså aldrig hävdat att du inte stått för vad du skrivit, fastän mycket av vad du sagt varit riktigt... imbecillt, utan att du helt enkelt får finna dig i att när man tar del i en diskussion så kommer man ifrågasättas. | |
Kirgizistan | 2011-02-10 17:35 | |
![]() | *tar del av Så ska det stå. | |
Skugga | 2011-02-10 17:59 | |
![]() | Snoosy 2011-02-10 15:46 Skugga,, Du citerar mig "En person som röstar på höger har ofta hårdare åsikter och är mer materiell. Även då det kommer till utseendet." Kan du bevisa motsatsen med högerns politik så kanske jag ändrar mig. Eh, Snoosy, nu snurrar du verkligen till det, både med inlägg och personer, jag har bläddrat tio sidor tillbaka i tråden och jag har inte skrivit det? | |