Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 317 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tinna | 2011-02-08 21:52 | |
Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam Och jag känner mig bara så djävla tom ibland Lasse Lindh | ||
PeppeHolly | 2011-02-08 22:21 | |
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Låt dock aldrig min sinnesro bli så total att den släcker min indignation över det som är fel, vrångt och orätt. Att tårarna slutar rinna nerför mina kinder och vreden slocknar i mitt bröst. Låt mig aldrig misströsta om möjligheten att nå en förändring bara för att det som är fel är lag och normalt, att det som är vrångt och orätt har historia. Och låt mig aldrig tvivla på förståndet bara för att jag är i minoritet. Varje ny tanke startar alltid hos en ensam. | ||
The Log Lady | 2011-02-08 22:24 | |
En sak har jag lärt mig nu livet är inte ute efter mig En sak har jag fattat äntligen livet vill mig inget ont Och det jag inte kan förändra det kan jag acceptera och det jag kan acceptera det är redan förändrat. Tomas Andersson Wij - Tommy och hans mamma | ||
boyakasha | 2011-02-08 22:39 | |
Skönt att se att fler gillar Abrahamsson. Den här då: Bättre vara ute på hal och ha det glatt, än att gå lera och sörja. Maestro Broberg | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-09 11:29 | |
Do you know what's worth fighting for? When it's not worth dying for? | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-09 15:04 | |
If i only could, make a deal with god And get him to swap our places. | ||
Lövhögen2 | 2011-02-09 15:58 | |
No matter where you go, there you are. ("Övningstext" till ordbehandlaren "ProWrite" till Commodore Amiga som jag köpte för tjugotalet år sedan) | ||
imsuperman - Ej medlem längre | 2011-02-09 16:53 | |
i´ll stand by you i´ll stand by you wont let nobody hurt you i´ll stand by you <3 | ||
noctivagus | 2011-02-09 21:25 | |
It's the nexus of the crisis And the origin of storms Just the place to hopelessly Encounter time and then came me. Blue oyster cult / Astronomy | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:15 | |
It’s been so long that I haven’t seen your face I’m Tryna be strong but the strength I have is washing away | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:26 | |
open.spotify.com/tra...Vu rTmbCeU7 "Fråga mig inte hur jag mår när jag väntar på tricken till jobbet Jag behöver ju inte fråga dig för jag vet...jag vet så väl. Det räcker att se dina ögon." | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:32 | |
Dom sa till mig: Det här blir dryga böter. Än sen, det är mitt samvete jag sköter. | ||
numsan | 2011-02-11 15:38 | |
Hur länge tänkte du stanna här? Du har ju inte nån plats för mig, vad jag ser Ändå låste du in dig här Och nyckeln syns inte till nått mer Du vägrar prata, vägrar säga när Vem är han jag hör bakom ryggen, är där fler? Det spelar mindre roll när faktum är Att vi sa vi skulle säga allting du säger ingenting, nej Mina tankar är dina tankar fast det vet du knappast om Trots att du lever nån annanstans så visar du dig ändå gång på gång Albin Gromer - Här inne hos mig open.spotify.com/tra...zv QClu1QOq | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-11 15:48 | |
"Käfta aldrig med äldre folk För du vet att dom alltid har rätt" ;) | ||
numsan | 2011-02-11 16:02 | |
Kom tillbaks, jag ångrar allt jag gjorde Allt jag sa, det är inte dig det är fel på Det är jag, det fattar väl jag Kom tillbaks, jag lovar och jag svär på mammas grav, jag kan va allt det där Du ville ha, det fixar väl jag Jag vet jag är en idiot och hela stan vet vad jag gjort Jag förtjänar hur jag mår Kom häll mer salt i mina sår Du är glad, det har jag sett nu på din statusrad och alla bilder ifrån Någon bar, där verkar du glad Ludwig Bell - Jag är en idiot open.spotify.com/tra...IU 6T91zDgk | ||
sommarmoln | 2011-02-11 16:04 | |
"Life is Life" Opus | ||
Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2011-02-11 16:06 | |
sex är skönt ...... | ||
numsan | 2011-02-11 16:37 | |
Hur tänkte egentligen Leonard Cohen? "So I work in that same beauty salon I'm chained to the old masquerade The lipstick, the shadow, the silicone I follow my father's trade I follow my father's trade Yes I follow my father's trade Yes I follow my father's trade Yes I follow my father's trade Ah but don't go home with your hard-on It will only drive you insane You can't shake it (or break it) with your Motown You can't melt it down in the rain" open.spotify.com/tra...a7 mYmImpuy | ||
Megaherz | 2011-02-11 16:39 | |
"Ont, det gör ont men det går Det gör ont en stund på natten Men inget på dan Du vet att det gör ont Det gör ont men ändå Jag har klarat mig rätt länge Jag börjar blir van" Eller. Nä.. | ||
Mockba83 | 2011-02-11 17:05 | |
Haha,, mmm, eller den här. har du kvar din röda cykel som jag lånade en enda gång, har du kvar din cykelnyckel............. blir det sämre? | ||