Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-26 13:53 | |
Det var då ett himla skjutande. Här skjuts ingenting. Fast egentligen finns det en grisliknande person i bekantskapskretsen som skulle behöva skjutas... Men, Snörvlan, jag trodde att de var MITT jobb att ordna med blommorna?! :-( Jag har ju så gröna fingrar! Men jag får väl göra efterrätten istället då. Jag har suddgummi, Bengan! Vilken tur att du skrev med blyerts. Klokt av dig för vi vet ju hur Silvris är. Tänk, han vill inte ens ställa upp på lite bigami...?! Om man har två fruar så kan det väl bli en hel del skjutande. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-07-26 14:32 | |
Ja men visst förlåt, hur kunde jag glömma det?! Självklart tar du hand om grönsakerna, faktiskt skulle det vara lite roligt att få bygga en flervåningstårta. Vi byter! Men mönje, jag tror inte vi kan skjuta det svinet, men vi kan radera kanske. Fram med gummit! | ||
hfranke | 2013-07-26 14:42 | |
Jaha det blev inte silver ändå. Nähä, nä jag får ta MM istället då. Han är kanske bra på att skjuta? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-07-26 15:46 | |
Tänk om MM är en såndär som skjuter upp saker?! Ja inte vet jag vad du gett dig in på kompis men jag önskar dig all lycka! Hur många våningar måste jag fixa tror du? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-26 18:28 | |
Gör en sexvåningstårta. Klart att MM kan skjuta. Han genomgår väl nån slags kontroll varje år? Annars får han väl inte behålla vapnet. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-26 18:33 | |
MM Kan både skjuta och bli smalare om han placeras på en ö nånstans. Kanske nästa företags ide? Slogan: Skjut & banta. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-26 18:38 | |
Han ser ut som om han varit en vända till ön redan - har blitt så mager... Nä, lite hull skadar inte. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-26 18:50 | |
*undrar vem den grisliknande personen i bekantskapskretsen är? Jag har i och för sig ingen snygg näsa, men tryne... Jag får ångest, öppnar en Sofiero och går ut och bökar i potatis landet en stund.* | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-26 19:00 | |
Nej, men lille vän... Inte syftade jag på dig, inte. Finns det nån potatis att böka upp till bröllopet? Räcker den? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-26 19:14 | |
Jag är ledsen för iden jag fick dig att prova... Att lägga dig på ett utav Slverkroks hårstrå för att bli jämnbrun i ett svep utan att vända på sig. Brände du dig mycket? Är ju en Wild thing och ingen helig ko men jag trodde nog inte att jag var ett svin. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-26 19:19 | |
Kylbalsam räcker inte om jag säger som så. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-26 19:29 | |
Har behövt ta ställning idag till om ställningen skulle ner. Stenens runor är läsbara igen efter ifyllning av färg. Jag har rensat bort de flesta kackerlackorna och fyllt igen alla hål efter snörvlans Rocket science projekt. Ser rätt så bra ut.... Vad göra nu? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-27 06:59 | |
Börjar du bli rastlös nu igen? Kan du inte tillverka nåt användbart och fint? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-27 08:55 | |
mönje jag har letat efter dig över allt,står du i en hallonbuske eller är du i blåbärs skoge`? | ||
Rultatultan | 2013-07-27 14:59 | |
Men ttittii då! Mamma har ju sagt ÅT oss att vi inte får kika på vad folk gör i buskarna! Det kan sluta med förskräckelse. Hallonet du fick upptryckt i din näsa...minns du det? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-07-27 19:02 | |
Inte lär hon glömt det efter den där allergiska reaktionen. Nu har jag iaf sex våningar att förbereda. Det är inte direkt nu jag funderar på att tappa ner... | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-27 19:47 | |
Äsch inte kommer du att tappa tårtan i golvet, Snörvlan! Men om du gör det så kan vi ju ha nåt i reserv. Jag står i hallonbusken, Titti. Det här blir ett ekologiskt, och billigt bröllop. Jag plockar hallonen till tårtan. Det var väl inte blåbär vi skulle ha? Jag blir så fasligt myggbiten när jag plockar blåbär. Så det vill jag inte göra. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-28 22:46 | |
när blir brölloppet? vad är kvar att förbereda... och varför är bengan skitig om nosen? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-29 10:23 | |
Du måste smida vigselringarna! Bröllopet kan inte bli av förrän du tillverkat dem. Bengans uppgift är att plocka upp potäterna. Därav nosen. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-29 10:24 | |
vadå gifta sig vad har jag nu missat? | ||