Spelrum
Giraffen | 57 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 91 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-29 10:31 | |
Klipper du gräset, Titti, så fixar jag lunchen. Ska vi åka och bada sen? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-29 10:49 | |
Har du verkligen tid att bada, rosa bandet? Ska du inte ordna dekorationerna och dukningen? | ||
hfranke | 2013-07-29 11:42 | |
Nån som sett Martin? Han försvann som ett skott! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-29 12:23 | |
Så ska jag göra några ringar eller inte? Kanske ska göra några bara för att öva upp mina smideskonster? Alltid lär dom väl komma till nytta någon gång. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-29 12:24 | |
klippt gräset, när åker vi och vart åker vi ,vilka ska med? och bada,Martin sitter under köks bordet håller som bäst på att locka fram Martin,men han är lite kinkig | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-29 12:35 | |
Säg till honom att bete sig som den vuxna karl han är, Titti. Tar du med din uppblåsbara Jesus att gå på vatten med? | ||
hfranke | 2013-07-29 12:44 | |
Jag har en känsla av att Martin försöker komma undan arrangemanget. Håll koll så han inte rymmer före bröllopet! Ja silver, gör nu ringarna som vi kommit överens om, det är lika bra Förresten du har inte fått igenom nån skilsmässa från din australiska brud än? För du är ju den första kandidaten, och är du ledig så blir det du som blir brudgum, det hoppas jag du är medveten om! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-29 13:11 | |
Jag tror att Samantha varit otrogen i New York. Får se hur det blir nu... | ||
Fesebengt2 | 2013-07-29 15:13 | |
Ajdå jag som hade bettat på Flörterkrok som orsaken. Sist silvris smidde ringar var det nått med kontrollbehov och jag fick vandra omkring i flera dagar med en gråvit gubbe och hans dvärgkompisar med stora fötter. Förresten är det nån som har ett påslakan jag behöver snyta mig. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-29 15:20 | |
måste tydligen till australien för att få ut en skilsmässa...men jag har inte riktigt gett upp hoppet om att hon ska dyka upp igen. säkert att det är jag som gjorde ringarna, bengt? minns inte att jag gjort något efter det där smycket till mönje. vad är det för fel på en vanlig näsduk förresten? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-29 15:25 | |
Jag har lite för mycket jord i näsan för en vanlig näsduk. Men potatisen är uppe nu och behöver skalas. Kan du smida en potatisskalare tro? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-29 15:34 | |
en utmaning som heter duga, I'm on it. det får bli en i sterlingsilver. kanske kan bli frankes present efter att vi använt den?? borde bara vara att putsa upp lite. nu ska jag bara komma på en snygg design. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-29 15:41 | |
Nu förstår jag inte skall ni använda den innan ni fått den och sedan få tillbaka den igen fast putsad? Förbryllande det här. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-29 15:52 | |
jag gör den, vi skalar potatisen med den till bröllopsmiddagen, vi putsar upp den och ger den till present. hur svårt kan det vara? eller är det jag som missuppfattat något? jag verkar ju få gott om tid på mig då MM verkar lite motsträvig. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-29 18:02 | |
Jobba fortare än sist med mitt smycke. Det tog ju en evighet! Se upp för Bengans hobbit-kompisar. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-29 18:35 | |
Precis skrid till handling som jag gjorde för en stund sen då jag var och inköpte ett par tvingar och lite spik. Skall se om jag lyckas få spikarna att känna sig tvungna att hoppa in själva i väggen. | ||
hfranke | 2013-07-30 15:09 | |
Alltså... jag vill inte ha en begagnad potatisskalare, putsad eller ej, i bröllopspresent! Och om det blir du och jag, silver, ska vi få en present som du själv har gjort då? Jag skulle vilja ha en badtunna. Eller ett badkar. Eller nåt annat. Men inte en potatisskalare. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-30 15:46 | |
inte ens i sterling-silver? och jag har ju tänkt ut en jättefräck design ju!? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-30 16:05 | |
Nåja det är normalt med lite meningsskiljaktigheter inför det ev stundande. Bara det inte blir så här: www.aftonbladet.se/n...70 07129.ab | ||
hfranke | 2013-07-30 16:16 | |
Jag hoppas att vare sig MM eller silver är så våldsamma.... själv är jag from som ett lamm. | ||