Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-30 16:20 | |
Inte en ulv i fårakläder då? Badtunna i silver blir dyrt. Hem, tror inte jag vill skramla till det. Förresten kanske en brödrost blir bra? | ||
hfranke | 2013-07-30 17:01 | |
Brödrost vore bra! Den gamla har gjort sitt verkar det som. Den tålde inte halloumi :/ | ||
Fesebengt2 | 2013-07-30 18:02 | |
Är det Blomman skogsstjärna som klädkod i bröstfickan? Eller ska man ta med sig ett mas fruntimmer med en duva på huvudet? Jag behöver föra in detta på inbjudningarna. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-30 18:04 | |
Har genom omvägar fått höra att Samantha håller på med ett projekt kallat Atlantis. Undrar vad det är och varför hon inte hört av sig? Undrar förresten hur hon ser ut? Där får man för att man gifter sig i fyllan. Om det är rätt Samantha Carter verkar det ju onekligen spännande. Jag tror jag väntar ett tag med att åka till Australien för att få ut en skilsmässa. Ledsen hfranke men du får nog nöja dig med MM. En bättre present än en brödrost ska jag nog skaka fram dock. Jag får väl behålla potatisskalaren för egen del. | ||
hfranke | 2013-07-30 18:14 | |
Han får duga så länge, men du går inte säker än. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-30 19:57 | |
Ska du vara klädd i vitt, franke? Funderar över brudbuketten. Skogsstjärnor är för små, men det passar ju i bröstfickan. Kör på det, Bengan. Gör en morgongåva, Silvris. Du får nog stå brudgum ändå. Hörde genom djungeltelegrafen att Samantha träffat en advokat. | ||
hfranke | 2013-07-30 21:31 | |
Vitt... jag har förvisso aldrig varit gift förut, och jag är tämligen säker på att min dotter inte kommit till via jungfrufödsel, hur är reglerna egentligen? Jag gör som konventionen bjuder, det är nog bäst. Drar väl en orange helly hansen äver axlarna framåt kvällningen om det blir kyligt. Är det ok med träskor? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-30 22:57 | |
Tycker jag att det är. Naturligtvis drar brudparet från kyrkan i en 140 pimpad med tärningar, gangsterkeps och eldsflammor. Vi lägger naturligtvis ihop till en ny vaniljdoftgran. | ||
hfranke | 2013-07-30 23:32 | |
Åååhhh.... vanilj ♡ Så underbart med en wonderbaum som liksom sätter sin prägel inte bara i Volvon utan överallt, och doften följer en likt en envis förkylning i evigheter! Tack snälla!!! | ||
Fesebengt2 | 2013-07-30 23:43 | |
♡? Är det värmländska? | ||
hfranke | 2013-07-31 00:00 | |
Haha!!! I Samsungvärlden är det ett hjärta... tydligen inte i betavärlden. Sorry. niö.åtta.två.fämm. dä ä gullit dä... | ||
Fesebengt2 | 2013-07-31 00:05 | |
<3 större än tre? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-31 00:05 | |
Idiot mindre än tre naturligtvis <3 | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-31 05:40 | |
Alla goda ting är tre. Treenigheten, tre gubbar, Trio med Bumba, triss, etc. Nåväl, vitt är väl oskuldens färg, franke. Får jag föreslå cremefärgat eller något somrigt i pastell? Blommorna kan vara vita. | ||
Fesebengt2 | 2013-07-31 14:23 | |
Ärligt talat men det kanske är en annan tråd egentligen... Finns det en äckligare doft än Wonderbaum vanilj? Absolut inte vitt på hfranke hon är skyldig till för mycket för att det skall gå försig. Vi har fortfarande ett halvt ton potatis som skall skalas vem gör det? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-31 14:29 | |
exakt, och om bröllopet dröjer, vad gör vi då med potatisen? var det mönje eller titti som skulle fixa maten? | ||
Fesebengt2 | 2013-07-31 14:42 | |
Troligtvis Seaburg men han har för mycket med att lista ut hur man gör Nävgröt för att hålla på med grovgörat. | ||
hfranke | 2013-07-31 16:09 | |
Ärligt talat... de flesta Wonderbaumdofterna är för jävliga. jag får väl ta svartö jinns och en dyngsleten jinnsjacka på mä'ra. Dä funkör. Potätera ger vi te sugga dan ätter. Ho ä'nte så knöschli mä va ho ätör, bare ho blir mätt ä ho nöjd. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-07-31 23:17 | |
Blir det inte lite varmt med svart klädsel och inte särskilt somrigt? Potäterna skalar vår Silvris när skalaren är klar, antar jag. Undrar hur det går med tårtan som Snörvlan skulle göra? Seaburg fixar biffen, jag ordnar med blommorna, Bengan plitar på inbjudningskorten. Ska vi bjuda Mouche eller stänger han baren tidigt? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-01 08:51 | |
Våning tre tappade jag i golvet och våning två har jag tappat bort... Hur lång tid har jag på mig? | ||