Spelrum
Giraffen | 56 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 91 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-01 09:21 | |
Hmm, kanske ska ta hjälp av ttiittii eller Bitte? De är bra på att baka. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-02 16:41 | |
Ett bra tips kan vara att inte försöka baka den uppifrån och ner. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-02 16:46 | |
om snörvlan ska baka tårtan kanske det är lika bra att bygga en stabil grund innan första tårtplanet. någon form av stöttning gjort i ätbart material. lakritspinnar som armering kanske? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-02 16:59 | |
Sorry, lakritsen gick åt till mina shots ikväll. Polkagrisar får duga om inte hfranke märker nåt att jag tagit hennes (säg det inte högt, men hon tror det är allt-i-ett-lösningen när hon borstar tänderna) Våning fem ser bra ut just nu i alla fall... Men visst kan jag behöva stöttning! | ||
Fesebengt2 | 2013-08-02 17:10 | |
Kan du inte bara baka in 5 våningar i en våning? Låter och ser ut som en lyxvåning. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-03 17:28 | |
Men är det verkligen säkert att sova i badtunnan, Bengan? Visst, det är varmt men det finns ju andra sätt att svalka sig. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-03 18:21 | |
Så länge jag har badbyxorna på mig i tunnan är det säkert. Föresten tog jag ställning idag till att bygga upp min ställning hos en kompis. Så jag har inte varit i tunnan alls idag. Kanske senare. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-04 06:24 | |
Igår drunknade tre personer i Sverige. Vilken tur att du har såna säkra badbrallor. Apropå badtunnor, ska vi ha en sån på bröllopet? Kanske ska vi köra upplevelsetåget till Värmland? | ||
corlini | 2013-08-04 07:40 | |
nu vet ju både du o jag att ni inte gifter er utan att er relation mest är skojsamt vänskaplig. sen är ju badtunna lite kul på ett bröllop kan jag hålla med om. vad gör du uppe så tidigt? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-04 08:34 | |
Nu har du inte hängt med så upptagen med hästarna som du varit. Bröllopet ska stå mellan hfranke och Silvris, alternativt Martin Melin. Jag vaknade med tuppen för att jag var hungrig. | ||
Porla - Ej medlem längre | 2013-08-04 11:08 | |
Ibland har nöden ingen lag :) Själv vaknade jag med gubben men det var inte för att jag var "hungrig", det var mer av gammal vana . | ||
Porla - Ej medlem längre | 2013-08-04 11:36 | |
(usch, det blev nog lite för ekivokt. Jag tänkte på ordspråket "Det smakar ändå karl sa flickan och kysste tuppen, sorry.) hoppa över inlägget bara. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-04 14:23 | |
Ska du bada i bäcken bakom huset idag? Är det Näcken som är din gubbe nuförtiden? | ||
Porla - Ej medlem längre | 2013-08-04 17:25 | |
Varför lyssnar du aldrig ordentligt? Jag sa att jag skulle opereras idag och att jag förmodligen kommer att få ligga på bäcken. Jo, jag gifte mig med Näcken. Han hälsar så gott och säger att du kan komma och bada i bäcken om du vill, (men han vill inte att du tar med dig tuppen). | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-05 19:46 | |
Måste skaffa hörapparat, tyckte just du sa att du hade näcken i häcken. Fortfarande gift med Samantha, så ska hfranke fortfarande gifta sig får det nog bli med MM. Nu har jag iallafall gjort färdigt potatisskalaren så nu är det bara att börja skala. Vem har släppt in tuppen i hönsgården förresten? | ||
hfranke | 2013-08-05 21:48 | |
Nja. Nu har ju jag gjort lite research (läste i 3 evighetslånga minuter i MM's blogg) 1. Karln är sjukt ointressant. 2. Han har ju massa små barn. Nä. Ska du vara fortsatt gift med Samantha så skiter jag i alltihop i bröllopsväg. Men festen har vi ändå va? Behövs inga presenter, ingen dressscode, ingen tårta (fast tårta är ju gott så det gör inget om det blir det ändå) och tack och lov behöver vi ingen präst längre! | ||
NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:58 | |
Jag fixar tårta! Köper du socker, grädde, nötter och mandelflarn så fixar jag - sist men inte minst - en liten ros av marsipan. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-05 22:06 | |
Jaha och vad gör vi med all potatis? Skall den stuvas undan, bakas in i något för att döljas så den inte kan grillas av någon och avslöja hemligheter? | ||
hfranke | 2013-08-05 22:15 | |
Härligt snyggbyxan! Är ledig på torsdag, handlar då! Nu blev det ju inget bröllop, men kaffe utan grädde är ju som kärlek utan kyssar så om du sparar lite grädde till kaffet vore det bra Men Fese! Vi gör väl pommes, bakad potatis och sen blir det potatistryck på tröjor framåt kvällen. Då behövs all potatis till har odlat. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-06 05:44 | |
Jaha, så gick den planen också i stöpet. Men det kanske är lika bra. Det blir ju ändå skilsmässor när vi arrangerar äktenskap. Se bara på Snörvlan och Bruce. Det höll inte länge. Tårta är aldrig fel. Mmm, ser fram emot den goda tårtan. Om nu nån lyckas göra en. | ||