Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 77 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-06 18:45 | |
är det någon som har kört turister i vårt tåg förresten? mmmm, tårta. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-06 20:35 | |
Knepig fråga från föraren... Varför skall vi alltid behöva minnas åt dig+ | ||
MoPHanna | 2013-08-06 20:42 | |
Jasså du! Du sitter inne på betapet. Skulle inte du ut med hunden?! | ||
hfranke | 2013-08-06 22:10 | |
Sitter inne och sitter inne... vi brukar inte säga det så tydligt, det är ett känsligt ämne det där. | ||
NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-08-06 22:25 | |
Försökte göra en tårta men jag är rädd att det blev pannkaka av alltihop. | ||
hfranke | 2013-08-06 22:33 | |
Vad har du syltat in dig i nu? Har du och fese kokat ihop nåt? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 03:48 | |
De kokar blåbärssylt till pannkakstårtan. Det är oroande att Silver inte har koll på vem som kör tåget. Kanske pillar han för mycket med mobilen? Sånt borde förbjudas under körning. Tänk på att vattnet i badtunnan kan skvalpa över, och sen kommer Snörvlan att stå på öronen när hon halkar i badvattnet, och då måste franke rycka ut med akutväskan och plåstra om henne, och då kan ingen blanda en svalkande drink till mig i sommarvärmen. Kattastrof, sa katten och tog sig en jamare. | ||
hfranke | 2013-08-07 07:49 | |
Akutväskan är packad och glad, mest mediciner man blir lite luddig av, men jag hittar nog ett plåster om det behövs! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 08:37 | |
Jaså, kommer Snörvlan att bli luddig av plåstret? Blir hon mer luddig än vanligt då...? Bara hon blir lite lullig också! Det brukar lindra värken när hon ramlar i diken och på kuperade banor. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-07 13:26 | |
Ja Snörvlan är mer som en stads-jeep än en terränggående. Jag har ett gammalt plåster som jag brukar dra på mig när jag vill att folk skall tycka synd om mig. Vid löneförhandling o dyl. Ni kan få låna det om ni lovar att tvätta det. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 16:13 | |
Tack så generöst att du delar med dig, men jag avstår från det begagnade plåstret. Har en annan strategi, så det behövs inte. Men om du har en cykel att låna ut så är jag intresserad. Hjälm har jag själv. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-07 16:17 | |
när blir festen av nu då? potatisarna håller sig inte hur länge som helst. ska du cykla mönje? känner ingen som kan vingla som dig eller snörvlan, och det utan alkohol i kroppen? kan du inte låna dojorna som jag och bengan gjorde? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 16:21 | |
Ja, tänkte ge mig ut och cykla. Behöver träna balansen. Jag ska trampa utan att hålla i styret. Men det vore bra med gps:en i dojorna, så att jag inte cyklar vilse. Det är så lätt hänt när man har druckit iskaffe och blivit alldeles i gasen. Var det inte nån sugga som skulle äta upp potäterna? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-07 16:26 | |
resterna ja, men vi skulle ju ha pommes till festen plus att vi tydligen ska göra tröjtryck med hjälp av en del potatisar. du kanske kan cykla runt och leta efter vårt tåg när du ändå är ute. har ingen aning om var vi ställde det sist. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 16:36 | |
Javisst, ja, tröjtrycken. Tror jag gör en giraff. Pax för den mest avlånga potatisen! Du får sluta sms:a när du kör tåget! Hoppas det står nånstans i Stockholms län. Längre orkar jag inte cykla. Om inte Bengan har en så där elcykel att låna ut. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-07 18:36 | |
Vad skall du med en cykel till? Jag har ju sagt till dig att lindansöser alltid börjar träna balansen med en uppspänd tvättlina och en lång pinne. Man måste lära sig gå innan man kan cykla. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 20:04 | |
Jaha, jag får väl spänna en sån fem cm över marken, då. Duger det med golvmoppsskaftet som pinne eller måste jag limma ihop kundpinnar? Kalla mig Elvira så att jag kommer in i rollen. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-07 20:26 | |
Vira räcker väl under träningen elen får komma in senare när du släpper pinnen för mer våghalsighet. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 20:47 | |
Aha, det blir en slags belöningsstege. Jag måste förtjäna "el". Får jag en "cyk" före sen? | ||
Fesebengt2 | 2013-08-07 21:11 | |
Ja eller så spänner vi upp ett kohundstängsel direkt och strömför det. Men det kommer inte att hjälpa balansen med ryckiga muskler. | ||