Spelrum
Giraffen | 57 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 90 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 21:14 | |
Hmm, det sätter nog onödig stress på mig. Tror inte att det är så pedagogiskt med inlärning via elstötar. Sen vill man ju inte se ut som en marionettdocka heller. Äh, jag tror jag hoppar den här lindanskursen och hoppar upp på min gamla cykel. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-07 21:15 | |
"Press", menade jag, men stressad blir jag ju också förstås. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-07 21:25 | |
Har du fixat elen på den då? Lampan slutade ju lysa när du körde Novemberkåsan med den. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-08 10:34 | |
Nja, lampan måste fixas och lite annat pyssel blir det. Kedjan är lite rostig och stänkskärmen har sett bättre dagar. Har du köpt en skoter än? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-08 15:37 | |
Om nån orkar dyka kan ni ju hämta upp min gamla skoter som olyckligtvis hamnade på botten. Vi lärde oss nåt den gången iaf... låt sjön frysa innan vi börjar tävlingen. Du och jag skulle kunna tandemcykla mönje. Pax för att sitta bak! | ||
Chipsflickan | 2013-08-08 17:23 | |
ja fast sist vi var ute och åkte gick det ju inte så himla bra Snörvlan, nej, du får allt sitta fram! | ||
Fesebengt2 | 2013-08-08 22:47 | |
Fram eller bak, har Snörvlan väl satt sig så sitter hon där hon sitter och inget annat. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-09 01:31 | |
Tandemcykling med Snörvlan. Vet inte om jag vill slita draghund. Kohundhästens comeback eller elmotor krävs. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-09 17:40 | |
Varför bygga en eldriven för bara två? Om vi bygger flera sittplatser kanske vi kan konkurera med T-banan. Silvris kör naturligtvis det har han förtjänat, Snörvlan vaktar där bak och du kan vara konduktör Mönje. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-09 17:44 | |
JAAA! Jag ska genast börja leta efter passande konduktörsmössa. Ska vi konkurrera med SL-priserna också? Vi gör ett enklare system än det där krångliga med reskassa. De får betala ombord och får en pappersbiljett. Vi ska nog rikta in oss på turisterna för de är ännu mer vilsna i det nya systemet än stockholmarna. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-09 18:34 | |
Jag kan ha ryggsäck och ansvara för kassan! Får jag vara värdinna också? "Hej och välkommen ombord på denna tur som kommer ta oss till slutdestinationen. Då det inte finns några säkerhetsbälten är det bäst att hålla båda händerna på styret. Vi hoppas ni kommer få en trevlig resa här med oss på cykeln och att vi ses igen" | ||
Fesebengt2 | 2013-08-09 19:05 | |
Eftersom du ansvarar för säkerheten kanske du skall peka ut gångarna för nödiga med. Hur gör vi med eventuellt klotter? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-10 15:28 | |
Det blir för dyrt att sanera klotter, så vi muddrar dem före påstigning och konfiskerar färgburkar och dylikt. Tävlingscyklister kan tydligen kissa medan de cyklar. Kanske kan man instruera turisterna i hur de ska göra om nöden tränger på. Fast jag begriper inte hur det går till. Kan tänka mig svårigheter både i motvind och medvind... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-10 16:38 | |
I så fall vill jag inte! sitta där bak. Kan vi inte bara ha gamla hederliga kisspauser? Vi kan sätta en nödstopp på styret! | ||
Hullabalo0 | 2013-08-10 17:11 | |
nej | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-10 17:17 | |
Hullabal0,blir det lite svårt att låssas att jag känner han höll jag i famnen redan då han var 2 veckor gammal,mycket söt baby :) | ||
hfranke | 2013-08-10 17:33 | |
Jag vill ha kisspaus! Är vi framme snart? Snörvlan JAG VILL HA GLASS!!! Varför ska Hullabalo0 bestämma allt jämt? Snöööörvlaaaaannnn! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-10 17:56 | |
du vet att du fortfarande är hemma va, hfranke? så du kan gå på toaletten när du vill. vi har fortfarande inte hittat en lämplig cykel att bygga om. om inte bengan har hittat på något förstås. när är festen förresten? har ju skalat ett mindre berg med potatis. | ||
hfranke | 2013-08-10 18:21 | |
Men kära nån, inte underligt att allt jag ser omkring mig är så bekant... tyckte det var en ovanligt tråkig resa. Festen börjar när ni kommer! Tjugo över sex nu... hinner ni till sju? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-10 18:27 | |
sitter redan i bilen, har en släpvagn fylld med potatis. hoppas alla har med sig sitt bästa festhumör. | ||