Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 37 |
Inloggade | 94 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-23 08:43 | |
Det är då man hamnar i Kramfors och dit vill jag inte igen! Ska vi verkligen klämma till med surströmming? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 10:46 | |
Tror att Kramfors har fått ett oförtjänt dåligt rykte. Verkar vara ett varmt ställe. Det hörs ju på namnet. Mycket troligt att jag råkar köra dit. Nej, för fan, inte surströmming nu igen. Det hatar jag. Kräftor vill jag inte heller ha för det slutar ju med chock. Trött på kräftskivor med kronärtskocka. Finns det några potäter och älgstek kvar? | ||
seaburg | 2013-08-23 12:14 | |
Jag tänker hålla tyst,,vill komma till festen såklart. Skyll sen inte på mig om vi hamnar i Njutånger igen | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 12:30 | |
Det är väl där vi hamnat efter kramarna i forsen. Då lär vi ångra oss. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-23 16:39 | |
Ok inte kräftor och surströmming. Och silvris kommer inte att meja ner några älgar före oktober så det är kört.... Ålagille kanske? Vi kan vara under stenen om ni vill jag har pimpat smakfullt med en disco boll i jordkulan. Dit hittar mönje även med distraktion. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 16:47 | |
Nej, det är synd om ålarna. De är utrotningshotade. Vägrar äta ål. Dess utom smakar det mest fett. Ja, om man tänder mycket ljus så kan jag leta mig fram även om lokalsinnet är kasst och saker distraherar på vägen. Ofta är det Snörvlan som distraherar mig ärligt talat. Hon vinglar fram på sina klackar i terrängen och slinker både hit och dit, så jag måste gå i armkrok med henne. Det är mycket ansträngande. Hoppas ni har någon god dricka till mig när jag kommer fram efter den här pärsen. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 16:48 | |
Förresten, det där med under stenen kanske vi ska uppgradera? Kan du inte bygga ett hobbithus, Bengan? På Muskö planerar de att bygga en hel by. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-23 16:52 | |
Men gångstigen fram till ingången är ju gjord efter er inspiration från er en slank hon hit Å en slank hon dit och en slank hon ner i diket. Det var ju därför jag flyttade ingången dit för att ni lättare skulle hitta den. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-23 16:59 | |
Javisst, ja. Ja, men hobbithuset kanske kan byggas runt eller i anslutning till ingången? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-08-23 17:04 | |
Hur tror ni Halkidiki fick sitt namn?! Nog om det... vi kör knytkalas så tar alla med sig egen mat. Mitt kylskåp är tomt, men baren verkar påfylld så nåt lär jag få med mig. Kan vi skippa ingången och sitta ute? | ||
Fesebengt2 | 2013-08-23 17:14 | |
Vi kan sitta ute jag har förlängningssladd till disco bollen. Jag kan inte ändra hursomhelst stenen är ett kulturarv och den är k-märkt. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-24 09:10 | |
Man kan väl i alla fall ansöka om bygglov? Om man anpassar sig till att stenen är k-märkt kanske små förändringar kan godkännas. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:38 | |
du måste bygga en bastu i närheten. det är väl inte stenåldern heller?! | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-24 13:56 | |
Bastu som är vedeldad, tack. | ||
Fesebengt2 | 2013-08-25 20:50 | |
Jag har ju tillgång till både Finngården och Samevistet. Och skulle inte de duga är det varmt i både Smedjan och Bagarstugan. Alla är vedeldade. Dessutom är jag närmare två meter så nått Hobbithus blir det inte. Om ni inte kan hitta ett gammalt förstås som skall bevaras. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-25 20:55 | |
Hobbit-hus har högt i tak. Minst tre meter. Men, ok då, kanske är onödigt mycket jobb med det. | ||
Vilja123 | 2013-08-26 03:18 | |
Allt beror väl på vem som ska göra vad. Ska vi behålla takhöjden måste kanske du se till att moppa taket för att du längre än mig o då är det lättare för dig. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-27 11:48 | |
*ligger å plaskar i bengans tunna och sjunger "sommar, sommar, sommar" nästan tonsäkert* | ||
hfranke | 2013-08-27 14:23 | |
*går förbi och tänker att öronproppar måste läggas till på inköpslistan* Hörni vad fint väder det är, ska vi grilla ikväll? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-27 18:13 | |
när, var, hur? låter som en jättebra ide, speciellt som inte festen blev av. eller blev den det, mitt minne är blankt? | ||