Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 37 |
Inloggade | 85 |
Mobilspel
Pågående | 21 237 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-04-27 15:45 | |
Mänsklig strävan ÄR meningslös...Jag har verkligen inte påstått ngt annat. Den är lika meningsfull/meningslös som vilket annat djurs existens här på jorden är. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-04-27 15:48 | |
Hobbypsykologisering igen, ingen vässad argumentationsteknik. "Liten tjur" är däremot ett fint användarnamn, ska lägga det på minnet. | ||
Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-04-27 15:49 | |
Gör det du...Du kan behöva den mandomsförstärkningen. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-04-27 15:54 | |
Huvet på spiken i psykologianalysen igen! För övrigt är all männsklig strävan meningsfull, därför att allt ger konsekvenser. Det är bara individen som är meningslös - ett sätt att tänka som är för svårt för dom flesta att greppa. Dags att kliva ner från dom höga hästarna och gå och träna med pastorn på gymmet där enbart komplexfyllda män med storhetsvansinne och låg intelligens vistas! | ||
Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-04-27 16:15 | |
*ler* Ja du brorsan Mu...Vad kan man mer säga? Jag kan aldrig klå dig i ditt språk...Förhoppningsvis inte heller i muskelmassa..Inte heller kan jag sluta upp med att använda mitt hobbypsykologiserande eftersom det ingår i mitt yrke, likväl som i min person. Tränar på gym gör jag redan...Springer Göteborgsvarv och käkar både kolhydrater, fett och proteiner...Sen får du vara den du är och tro på ngt högre som styr din meningsfyllda tillvaro....Själv tror jag att ditt sätt att laborera med ord till syvenne och sist säger lika mycket som mina klyschor...dvs inte ett djävla skit av vikt. Puss på dig! | ||
Pulser | 2006-04-27 16:16 | |
japp, Lady redhead är en allvetare i mångt och mycket, förmodligen professor i både nutrition och psykologi. Hennes ord är vår lag. | ||
Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-04-27 16:18 | |
Lol...Tja...Inte många rätt där...Men vill ni lyda mina ord så är det upp till er...Skulle annars hellre se att ni tänkte själva. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-04-27 17:59 | |
Det är inget nöja att skriva i det här forumet om man inte blir attackerad och förolämpad, eller åtminstone gör någon irriterad. Ska ni var trevliga får ni klara er utan min visdom. | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-04-27 18:02 | |
Huvva Bror Mu! Jag har aldrig gillat dina inlägg! Dessutom tycker jag att du spelar som en kratta och borde byta ut din huvudbonad mot en mer poänggivande Fez. Lova mig att du aldrig mer tar till tangentbordet på detta forum nu, Muuuuu! | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-04-27 18:03 | |
Åsikter är för övrigt trista i sig, uttrycket är det enda som är intressant. | ||
Bror Mu - Ej medlem längre | 2006-04-27 18:04 | |
Haha, IMO, jag vet att du älskar mig | ||
Cardamom - Ej medlem längre | 2006-04-27 18:05 | |
Du har i alla fall en ful mössa. | ||
Pulser | 2006-04-27 18:11 | |
Håller med dig bror, folk här är alldeles för snälla mot varandra, nästan bölar i varandras famnar, visa vad ni står för och våga gå emot så det blir ett forum, här finns inget att diskutera annars. | ||
IMO - Ej medlem längre | 2006-04-27 18:14 | |
Du har så rätt, jag gillar nötkött ! Dessutom gillar jag att knäcka nötter! Har fått en egen knappfunktion av Monk och Odin som gör att jag kan e-dissa(la) dig och dina magstarka fläskiga kolägg! | ||
Svarta Fåret - Ej medlem längre | 2006-04-28 14:10 | |
Jag har ett gott öga till diktaturer, osympatiska näringslivsledare, brännvin, lösdriveri och bror mus kärringgnäll på msn. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2006-07-02 03:47 | |
Pastorn! Jag har kommit på mig själv med att ha syndiga funderingar om bokstaven U. Vad ska jag göra? | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-07-02 15:34 | |
Bror Mu, trots att du skriver att du gillar lite personliga påhopp och lite attacker så måste jag få skriva att jag tyckar du är lite småsöt! *rodnar* | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-07-08 14:48 | |
Vad ska jag göra åt det (se ovan) Pastorn? | ||
Bojaren - Ej medlem längre | 2006-07-08 16:49 | |
du kan fråga mig snällt om hans msn så ska vi se vad som händer. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-07-13 22:31 | |
;-) !!!!!FLIRT!!!! | ||