Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 74 |
Mobilspel
Pågående | 20 296 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mouche - Administratör | 2010-01-14 16:40 | |
Med risk för att ni blir galna på mig...jag öppnar tråden för att stänga den igen. Vill bara att Ni alla ska veta att jag måste gå igenom både denna tråd och Joel-tråden innan jag vet hur det slutligen ska vara så att säga. Mouche | ||
Mouche - Administratör | 2010-01-14 17:13 | |
Jahapp, då har jag läst igenom det mesta i tråden. Tänk att alla krig har en tendens att utbryta när jag inte är på plats på "barriärerna". Hur som helst så är fakta så här: Joel-tråden modererades av forumvärd för att den avvikit från ämnet. Meningsutbyte uppstod över denna moderering och en skribent tappade humöret rejält. Skribenten postade ett inlägg som togs bort av värden och efter det postades ett tämligen stort antal exakt likadana inlägg som det som först raderats. Även de inläggen togs bort. (finns dokumenterade) En annan värdkollega försökte få kontakt med skribenten men misslyckades och den värden ansåg att det bästa var att tillfälligt stänga kontot för den personen. (Och Jodå, vi stänger konton tillfälligt SylviaPlath...hmm...som du kanske redan vet =) Vi föredrar alltid att alla ska kunna komma tillbaka efter en tid) Hur som haver så är nu den avstängda skribenten aktiverad igen och tillbaka hos oss. Något jag personligen är mycket glad över. =) Angående yttrandefrihet etc så finns det en mängd trådar där bl.a. Odin svarat på frågor rörande det här i Forumet. Den här tråden får vara fortsatt stängd med hänvisning till liknande trådar alltså. Mouche | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4