Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 21 309 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Milkman73 | 2018-12-28 01:40 | |
Självklart | ||
Moose72 - Ej medlem längre | 2018-12-28 02:14 | |
Jag är för PS även om den är lite vänsterdominerad. | ||
remvanrijn | 2018-12-28 12:53 | |
jag förstår att Magnusito gärna vill behålla PS SR kvalitetsprogram .. det opartiska ring in till P1 , där invandrarkritiska röster ifrågasätts, avbryts och dumförklaras, medan den som ringer om den heta torra sommaren endast får medhåll och programledaren själv lägger till att vi borde höja klimatskatten .. . Nåt SR kanal där en dj som talar rinkebysvenska spelar hiphop musik ..varvad med låten om att våldta ett spädbarn .. Inte att glömma ligga med P3, där killar och tjejer berättar saker de gör med varann eller sin egen kropp.. Kvalitet och kvalitet .. våra smaker och åsikter är olika tydligen Magnusito..men jag skulle gärna slippa betala skatt för dina "kvalitetsprogram".. Vill du höra dina favvo program skulle jag helst se att du betalade själv för dem | ||
wanele | 2018-12-28 16:27 | |
Vi har alltid betalat TV-avgiften. En låg kostnad för ett fantastiskt utbud av serier, sport, nyheter, nöje, film, utbildning mm. Och tänk på alla bra program i radion. Fantastiskt! Man kan vända sig till granskningsnämnden om man behöver klaga. PS är dessutom fritt från reklampauser, så man behåller intresset och tråden så man orkar ju faktiskt titta klart på programmet man valt. Jag vill ha kvar PS. | ||