Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 231 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tfgm | 2007-01-04 14:31 | |
snälla snälla låt oss slippa Mona, kan ingen återuppväcka Anna Lind? | ||
Bitte - Administratör | 2007-01-04 15:08 | |
kunnig, ödmjuk, karismatisk och folklig Så ska min nya partiledare vara och i min värd ska det vara en hon,, Tror och hoppas på att Margon ska ändra sig,, Annars så finns det massor av kloka och bra kvinnor som stämmer in på de orden,, Om inte i de "Högre" kretsarna men väl i vårt parti | ||
Bitte - Administratör | 2007-01-04 15:19 | |
Kommer med tvånamn som jag kan tänka mig det är Ylva Johansson och det nu inte finns någon kvinna så är mitt val Tomas Östros | ||
SheDeVille | 2007-01-04 16:02 | |
Bitte min vän, ändrar du dig så fort: Östros karismatisk och folklig? Hrrmm. | ||
Dille - Ej medlem längre | 2007-01-04 16:05 | |
Östrogen Thomas?? Nej faan Boda får det allt bli!! (Bodström) | ||
stefanf | 2007-01-04 16:15 | |
Och Ylva Johansson..!? Njaäe.. det finns nog en (mycket) god anledning till att hon inte direkt är aktuell och (förhoppningsvis) aldrig blir det.. :) Kanske är jag gammalmodig men jag kan nog tycka det är en fördel att den som leder landet har en intellektuell kapacitet som ligger lite högre än så.. Totalt sett finns det nog tyvärr ingen kandidat (av de som nämnts) som ens kan komma i närheten av att kunna lyfta partiet till nästa val. Dvs. ingen utom Wallström då. Skulle hon ändra sig och tacka ja så kan Reinfeld börja städa skrivbordet på en gång.. Vore fantastiskt intressant (om än osannolikt) med en utveckling. Vem det blir av de övriga som nämnts kan kvitta tycker jag. Att Monas sk. affärer skulle vara så enormt belastande idag håller jag inte med om. Hon har nog betalat priset och sonat sina "brott" många gånger om vid det här laget. Tyvärr känns det dock som att hon har tappat udden lite och det är inte riktigt den "gamla" Mona längre. Snarare den gamla Mona.. | ||
Dyslekso | 2007-01-04 16:25 | |
I princip alla har tackat nej nu. Kandidaterna som återstår är nu Sahlin, högst eventuellt Messing (oklart om hennes nej är definitivt), Lundby-Wedin och Nuder. Och bland dessa skulle jag tro att Sahlin är stakast, om än knappt. Nuder vill man nog inte välja, delvis p g a han har snopp, Messing fixar nog inte tuffa debatter lika bra som Sahlin och Lundby-Wedin, tja, hon är väl the dark horse då, även om jag tror att det tar emot att välja en LO-ordförande. | ||
Bitte - Administratör | 2007-01-04 16:27 | |
Fast SHe ,, jag har haft förmånen att träffa Östros irl och han är folklig,, mm Inte så stel sm han upplevs | ||
Pekkis | 2007-01-04 16:42 | |
Sahlin kommer aldrig bli tillfrågad. Litar folket på henne? I think not. Jag kan inte förstå att alla tackat nej... räddharar! Bäst för sossarna hade varit Bodström. Han är folklig så det skriker om det. | ||
OHNO | 2007-01-05 11:22 | |
Jag gillar Sahlin. När jag träffade henne sa hon dock att hon aldrig skulle kunna tänka sig att vara statsminister. Fan för henne om hon ljög mig rakt upp i ansiktet! Jag tycker Bodström är bra annars. (Och snygg) | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-01-05 20:07 | |
jag tror att det blir Mona iaf... som sagt var, så har hon sonat sina "brott" o håller sig nog på den rätta sidan nu.. Håller oxå med om att Anna Lind hade varit en bra kandidat.. Hoppas att hon har det bra uppe bland änglarna | ||