Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 952 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gariam - Ej medlem längre | 2007-11-27 10:26 | |
![]() | Spexigt, vulcan! :) Jag har en annan ihop med en kompis också: dagsrit.blogspot.com/ | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 10:26 | |
![]() | Min blogg är grymt privat o skittrist... mitt liv i ett nötskal alltså. :-) Fast ibland önskar jag att jag vågade lägga ut den för allmänheten för att få input, men näää. Förblir inskränkt o full av mig själv. | |
vulcan | 2007-11-27 12:45 | |
![]() | Om den är privat så är den väl ingen blogg? Per definition liksom? Vräk ut dig på nätet du å! Snart har vi inga hemligheter för varann längre; via bloggar och webcam vet vi mer om vad som sker i grannens sovrum än i vårt eget. | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 14:20 | |
![]() | Blogg, dagbok - vilket som... Skrev dagbok hela min uppväxt men kom ifrån det när jag började med pojkar. ;-) Kunde ha valt att köpa små söta böcker, behålla det skrivna som dokument i min egen PC eller som nu lägga ut det på nätet. Någonstans finns det väl en undran om ifall att det en dag ska dyka upp en kommentar om det man skrivit. Spänning. Annars hade jag väl valt något av de första två. Men än så länge ingenting... I mina värsta ögonblick får jag för mig att nån ska kontakta St: Görans som skickar över ambulansvårdare med tvångströja i handen. I andra så undrar jag varför inte något bokförlag har hört av sig än. Så det ligger mycket känslor bakom varje litet ord... i min BLOGG. ;-) | |
temperance | 2007-11-27 19:26 | |
![]() | Äh, du verkar ju skön som få Silverin. Jag vill läsa din blogg! NU! | |
emmylicious | 2007-11-27 19:29 | |
![]() | Jag önskar att jag hade tålamod att skriva, men det blir två inlägg sen vet jag inte längre vad jag ska skriva om. | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 19:29 | |
![]() | temperance... det mesta e helt enkelt skittrist. Fakta. Resten e smittsamt - så håll dig borta. ;-) | |
temperance | 2007-11-27 19:33 | |
![]() | Äh, jag gillar smittsamt. Jag gillar fakta och tråkigt också. Bring it on! :) | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 19:54 | |
![]() | Nej Nej temperance, du e allt för go för att man ska låta sirenerna komma i närheten av dig... Får väl se om nån har lust att publicera chick-lit a'la 40+ taggare en dag. ;-) Tills dess: Top Secret! | |
Charleymar | 2007-11-27 20:36 | |
![]() | Finns det ngt mer ointressant än alla bloggar??? Vem orkar bry sig? Har folk inget vettigt att göra? Typ sova? Läsa? Älska? Äta? Gosa? | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 20:40 | |
![]() | Älska? Gosa? Hmm, e nog den tiden jag använder för att blogga. (?!) | |
Solvind - Ej medlem längre | 2007-11-27 20:46 | |
![]() | Charleymar, 99,9% av alla bloggar är totalt jävla värdelösa, resten går det att läsa. | |
Slemmie | 2007-11-27 20:52 | |
![]() | www.parentes.blogg.se är mitt bidrag. Tror nog mest att det är mamma som läser... | |
Charleymar | 2007-11-27 22:05 | |
![]() | Silverin börja lev istället! | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-11-27 22:19 | |
![]() | Charleymar: Nån jäkel har gömt nyckeln! | |
Solvind - Ej medlem längre | 2007-11-28 02:09 | |
![]() | Charleymar, vad innebär det att leva? Vem är du att säga att nån har mer liv än någon annan? Vi gör alla vad vi vill av våran tid, må det vara att spela betapet, blogga, hänga på internetforum, gå på café, älska med sin partner, skratta åt att en porrkung köpt in sig i AIK (snart jävlar slipper vi dem! ;) ), eller vad det nu kan vara. Huvudsaken är väl att man trivs med vad man gör, eller har jag missuppfattat något? Sen att det finns destruktiva ting att ägna sig åt, är en annan sak... men de flesta är enligt lag förbjudna (hålla på AIK är en sak som ännu inte har blivit förbjuden, titta på förnedrings-TV en annan). | |
Silverin - Ej medlem längre | 2007-12-06 10:48 | |
![]() | Så här trist e min blogg/mitt liv temp, så du slutar undra... ;-) Utdrag: den 23 oktober 2007 Betapet... Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, telefonsamtal, Betapet, Betapet, Betapet, promenad, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, middagslur, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Tv, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Sova. Vakna: Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet, Betapet... (Borde få reklamintäckt för det här inlägget). Posted by Mi at 21.19 | |
Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-12-06 17:04 | |
![]() | bp0.blogger.com/_vxv...er +048.jpg den här är ju sjukt bra Gariam. Såna som du förskönar världen. | |
ögor | 2007-12-22 18:54 | |
![]() | Min blogg är: www.bloggen.fi/magell | |
Gariam - Ej medlem längre | 2007-12-22 21:48 | |
![]() | Nämen kissen! Asch! *viftar med handen och rodnar* ;o) Tack. | |