Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minibitt | 2019-03-13 12:11 | |
Var försiktig Kryddan! | ||
kryddeluntan | 2019-03-13 13:08 | |
Det är jag Minbitt | ||
Bitte - Administratör | 2019-03-13 18:11 | |
Ändrade planer under dagen så istället för att vara på patienthotellet i Sunderbyn , så hinner jag åka i morgon behöver inte var på plats förrän kl 10 .. Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2019-03-14 06:29 | |
Njuter av den enda lilla koppen kaffe jag får denna morgon , men tur att jag i alla fall får dricka lite Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-03-14 09:22 | |
Håller tummarna för dig Bitte.+3 här, så det ljusnar i tillvaron | ||
en dum en | 2019-03-14 15:54 | |
Ja då var första motionspasset gjort, snöskottning, nästa pass blir simning och vattengympa i kväll. Ha en bra torsdagseftermiddag. | ||
kryddeluntan | 2019-03-15 06:53 | |
Svinont idag, kände mig bättre igår och tog nog i för mycket av ren glädje. | ||
en dum en | 2019-03-15 18:01 | |
Men du ska ta det lugnt kryddan när du mår bättre. Men jag vet hur det är;) Själv är jag sliten efter en vecka och jobbade dessutom över idag för att jag kände att jag inte kunde lämna mina kollegor då en av dom var en vikarie dessutom även om hon är jätteduktig. Spelar ingen roll anser jag om det är ordinarie eller vikarier så lämnar man ingen i sticket när det är rörigt. Hur tänker ni? | ||
kryddeluntan | 2019-03-15 21:48 | |
Jag har tagit det lugnt idag. Man lämnar inte kollegor i sticket, nästa är det du som behöver hjälp och stöd. Du gjorde helt rätt en dum en, även om det kostar på. | ||
en dum en | 2019-03-16 08:10 | |
Det känns ju bättre för samvetet ivarjefall, men vi är ju olika på hur vi tänker. Har sovit gott i natt. Somnade till på soffan under Talang i går kväll men det var inga problem att somna när jag la mig i sängen senare. I eftermiddag har jag de två äldsta barnbarnen här igen till i morgoneftermiddag, tänker att vi ska ta skidorna och åka upp till friluftsområdet och åka i skidspåret och ha med fika/grilla i morgon. | ||
Bitte - Administratör | 2019-03-16 08:39 | |
Skön start på denna dag , kaffe i stillheten här hemma och ett telefonsamtal där jag hör hästarna i bakgrunden. Allt med den lilla operationen gick bra i torsdags . Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-03-16 09:38 | |
Lugn morgon här med. Ska ta det lugnt idag med o kika på sporten på TV. | ||
en dum en | 2019-03-16 11:13 | |
Varit och handlat och tankat, väntar in ett barnbarn för den största får sova över hos en kompis och det är kul tycker jag. Slalombacken hägrar och det är roligt att dom har det intresset. Jag hade åkt slalom några gånger fram tills jag halkade omkull på en isfläck och tänjde ut ledbandet i knät som ledde till nåt år senare att bakre korsband small av och menisken delades. Det var slutet på den karriären;) | ||
kryddeluntan | 2019-03-16 11:20 | |
Min slalom karriär tog slut när jag var 14 år. Körde omkull i Björkliden. Menisken i vänster knä skadades, fotknölen vek sig 90 grader inåt. Så var det med det. Kompisarna drog ner mig till tåget, det enda jag grät för var att man fick skära pjäxan mitt itu (: | ||
Bitte - Administratör | 2019-03-17 08:58 | |
Liten sovmorgon , gräddar våfflor och kommer så att göra under hela dagen , ska även skotta garagetaket hos pappa , det behövs med all snö som fallit/drivit Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-03-17 10:54 | |
Snöblandat ruskväder här, så det blir soffhörnan och sporten på TV idag. | ||
Minibitt | 2019-03-17 12:35 | |
Ganska soligt och milt här. Söndagsrengöring hos våra djur. Har just hämtat min mans körkort som han glömt i en affär. Jag brukar annars ha det i min väska för plånboken har han tappat. Så kan det gå när inte haspen är på. | ||
Bitte - Administratör | 2019-03-18 07:42 | |
Måndag vecka 12 och i norr fortsätter snön att falla igen tillstymmelse till vårväder och att det börjar tina. Blir en vecka med många kvällar tror inte jag är hemma förrän efter 20 någon av dom, Nå den ena är ett byte för kort tisdag nästa vecka så jag kan se slutspelshockey . Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-03-18 12:29 | |
Kallt och mulet här. Det får bli en innedag idag. Kör med " hittat i frysen "! | ||
en dum en | 2019-03-18 17:15 | |
Varit en fin dag här med sol, så det blev mellanmål ute idag. Middag blev rester från i lördags när barnbarnet bestämde potatismos och Bullens pilsnerkorv. | ||