Spelrum
Giraffen | 51 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 75 |
Mobilspel
Pågående | 20 818 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-11 12:01 | |
Den här tråden buggade just? Challes inlägg låg på en helt egen sida, utan svarsruta... | ||
dannyboyFFS | 2011-12-11 12:01 | |
Att hitta något nytt man tycker om eller något från förr som ger en flashbacks | ||
nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-11 12:02 | |
Nu så. Nä, precis :) Jobbigt att folk tror att man är en så'n som har nalle puh-tröja och dessutom bli kallad nalle... | ||
Gautama | 2011-12-11 12:02 | |
Att hela min familj kommer hem och har bakdag idag. | ||
Gautama | 2011-12-11 12:06 | |
Haha, det var sjukt kul gjort av fotografen:-) Han kunde ju ha gett honom en vit tröja, men så fick han nalle phu, hahahahaha!! | ||
nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-11 12:17 | |
Precis :) Han gjorde sitt jobb...och lite till | ||
bobo flux | 2011-12-11 14:43 | |
Det känns lite over the top av en vuxen människa att göra så mot ett långt ifrån färdigvuxet barn kan jag tycka. Men man får väl hoppas att grabben har lärt sig nåt i processen. Gläder mig åt "Mammagamma" av The Alan Parsons Project. | ||
LoveMeNow | 2011-12-11 14:49 | |
Min pojke kommer hem om 4 timmar, efter att ha varit borta en vecka!!!! Dock är detta ingen småsak!! :D | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2011-12-11 14:56 | |
Jag hade personligen "stämt skiten" ur fotografen om det hänt mig. Nu har antagligen inte grabben samma pondus som en vuxen rent naturligt pga sin ålder har i en dyl situation, men man kan hoppas på att det finns vuxna i hans närhet som reagerar. Att "tillägga" någon "egenskaper/åsikter" på det vis som skett här är i min värld inte okej. Tyvärr så anser vuxna ofta att sånt här "är okej" bara för att det gäller unga vuxna. Nope... fotografens tillägg av bild efter fotoretuschering är lågt gjort samt olagligt i mina ögon, frågan är om det faktiskt inte är olagligt enligt lag också. | ||
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-12-11 15:00 | |
hade räckt att retuschera bort. stackars kille. känner igen och verkligen avskyr mentaliteten som gillar sånt. samma som någon som skrev att man skulle stänga av grannens el när den väsnades "så att den skulle lära sig". den där uppläxande självrättfärdigande läggningen, huu. | ||
nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-11 15:02 | |
Jag tyckte det var kul, och det står jag för. Men jag håller med om att det hade räckt att retuschera. | ||
Shylster | 2011-12-11 15:30 | |
haha skillad fotograf hur kan killen inte tycka att det var roligt alla fattar ju varför han har en nalle puh-tröja ändå. Ger honom dessutom ännu mer uppmärksamhet vilket det känns som att den där killen är ute efter. | ||
ektis - Ej medlem längre | 2011-12-11 16:24 | |
min nyinköpta nuxes guldolja. nu kommer jag se guldig ut, jiha. och kaffe. å några vingummin. fina grejor. | ||
marmeladov22 | 2011-12-11 16:36 | |
en "tuff" kille hade burit den nya tröjan med stolthet för att inte bära en likadan irl | ||
Sussola | 2011-12-11 16:38 | |
Helgens jobb är över, jag är ledig imorgon och att det då blir en tur in till Oslo! Hur glad som helst! :) | ||
recidivfara - Ej medlem längre | 2011-12-11 16:44 | |
jag ser inte heller en tuff kille, tvärtom en osäker och väldigt ung kille. det är dock inte fotografens plats att avgöra hur pojken ska reagera. hur tuff han ska vara för att slippa känna sig kränkt. | ||
numsan | 2011-12-11 16:48 | |
Hittade världens snyggaste kalender för 2012 idag, den pryder nu min vägg. :) | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2011-12-11 17:06 | |
Gläder mig åt nyköpt kaffebryggare. Kaffe är nu ÄNNU godare. Kan numsan glädja oss betare genom att länka kalendern-blir jag ännu gladare :) | ||
Gautama | 2011-12-11 17:08 | |
Det är väl självklart att det inte är okej att göra som fotografen gjorde. Jag hade säkert blivit förbannad om det gällde mitt barn också. Men jag kan inte annat än att skratta åt det vilket fall som helst. Min taskiga humor kanske, tar inte allt så överdrivet allvarligt. Han gick ju dock ut med det i tidningen också, då lär det ju vara fler som ser det. För övrigt så älskar jag när barnen kommer hem, har haft en underbar eftermiddag med barnen och deras respektive, brorsan med flickvän och så lilla Ronja 9 veckor som tultat runt ( Hund). Bor dock i en trea så det blir grymt trångt när alla är hemma. Kul när de kom, men också skönt när stillheten lägger sig över mitt hem igen. :-) | ||
nulltj - Ej medlem längre | 2011-12-11 17:11 | |
^----- what she said. | ||