Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 20 441 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lotus lotus - Ej medlem längre | 2009-05-24 17:54 | |
Att jag har fått "Svennebanan" på hjärnan. | ||
appl | 2009-05-24 17:55 | |
lotus lotus: Jag är superbesviken på promoe :< | ||
Maja G | 2009-05-24 17:56 | |
NEEEJ, Lotus,lotus!!! Inte den låååten...Den smittar av sig så infernaliskt!! * nynnar: Svenne Banan, svenne banan.....och drar mig i håret* | ||
Iula - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:10 | |
att det visserligen är trevligt med övernattande besök för andra gången i veckan. Tyvärr är det även denna gång den sortens övernattare som sover bredvid på en madrass. | ||
lotus lotus - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:15 | |
Ja, det var ganska oväntat av honom, appl. Smittade jag dig M_Gräddnos :)? Retar mig på att helgen snart är slut :S | ||
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:43 | |
Retar mig på de som börjar skriva om sina ragg eller respektive i varenda tråd. Vem fan bryr sig? Visst är det kul att veta att även de mest bedrövliga kan få till det, men vad har det någonsin med något ämne att göra? | ||
appl | 2009-05-24 18:46 | |
plumspapper: Jag trodde att man hade privilegiet att skit i att läsa en sida eller två när man satt i forum. | ||
herr mussla | 2009-05-24 18:47 | |
appl: läs en bok under tiden, vetja dagensbok.com/2009/0...07 /lyxliv/ | ||
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:47 | |
Icke färdiggjord matlåda. | ||
bni | 2009-05-24 18:49 | |
Å herregud vad jag retar mig på Jan Björklund! | ||
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:50 | |
Jan Björklund=Hunk | ||
ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:51 | |
Retar mig på att Rob behöver matlåda, fast han högre upp klagar på bukfetman som smyger sig på.. ;) Spring 5 km på lunchen istället och ta sedan en morot eller så.. | ||
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:52 | |
Ibland behöver man söka sig bort. Söka sig bort för att få distans till tillvaron man vistas i. På behörigt avstånd kan man sedan se på sitt förflutna och sig själv med förhoppningsvis nya ögon. Ibland behöver man bryta upp. Bryta upp allt gammalt och bygga något nytt. Att bo kvar i ett livsrum där fogarna har börjat knarra och fundamentet hotar att rämna leder aldrig till något gott. Ge dig istället av. Ge dig av och sök ro i din själs inre kamrar. En dag kanske du kan komma tillbaka. Kanske kan du verkligen komma tillbaka, men inte förrän du är redo. Bida din tid, min vän. Bida din tid och gör inget förhastat. Ibland behöver man samla ihop alla skärvor av sorg och bege sig till fjärran land för att limma ihop varats vackra vas. Det är ett arbete som kräver gedigen kunskap och mycken ansträngning. Men ge inte upp. Se dig inte över axeln förrän vasen är hel. Om den så bara har en liten spricka kan du ändock inte vända tillbaka. Ha tålamod, min vän. Kompromissa aldrig, aldrig med din verklighet och tillvaro. När vasen väl är fulländad igen kan du återvända hem. Om du fortfarande vill. Kanske, kanske. Om du fortfarande vill. | ||
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:53 | |
Apropå matlåda och bukfetma. *Ler* | ||
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:54 | |
appl: Det är också fritt fram att välja om man vill hålla sig till ämnet och vilken personlig information man väljer att lägga fram. Man får nog räkna med att folk tycker att det ena och det andra är småsaker värda att reta sig på. | ||
Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-24 18:57 | |
Anna Book som gnäller på allt och alla förstör tv-underhållningen för mig genom sitt gråt och gnäll . skönt att hon åkte ut igen | ||
Bitte - Administratör | 2009-05-24 19:02 | |
Retar mig på att jag är så jävlars, trött & mår illa, kallas för dumping efter min magop,, felet kan ju bero på chokladtårtan till kaffe *SUCK* att jag inte lär mig Bitte | ||
yogamama - Ej medlem längre | 2009-05-24 19:04 | |
att jag fryser men inte orkar resa på mig och stänga fönstret,,att man ska bli så himla trött av vitt vin och smörgåstårta.. kan det finnas en anledning till att jag äter det typ vart 6:e år? (Rob! Kan fixa din matlåda.. lite överbliven smörgåstårta??) | ||
LisaE0 - Ej medlem längre | 2009-05-24 19:14 | |
Rob_Cooper: 2009-05-24 18:52 - inte för att jag förstår vad du menar, men det lät vackert... :)) | ||
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 19:18 | |
Visst gjorde det, Lisa. ;-) Men inte lika vackert som smörgåstårta. Min buk sjunger nu smörretårtis lovsång. Ooh oh oooh, ge mig smörretårtis, ro hit med smörretårtis nu nu nu. ;-) | ||