Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2016-09-16 21:06 | |
Det låter som ett roligt uppdrag Ttiittii att få fixa sitt första barnbarns vagga. Jag är också bra på att skjuta upp tråkiga saker, men tycker nog att du just nu ska tänka på dig själv och vad som är viktigt för dig. Vi kvinnor sätter nog allt för ofta andras behov före våra egna :-) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-16 21:26 | |
Alla mina ungar har legat i den vaggan :) Den är så fin. Många barn före mina har legat i den. Har inte hunnit köpt bil än.känslan av att aldrig bli klar med det jag ska göra är tung | ||
kryddeluntan | 2016-09-16 21:36 | |
Du hinner köpa bilen, det är inte världens undergång om du köper den imorgon eller om ett år. Din nästa stora sak blir väl att fixa till med dop och dopklänning, eller hur gör man i din kyrka? | ||
SmålandsMira | 2016-09-16 22:27 | |
Nu står 12 pannacottor med på tok för mycket vaniljpulver i och väntar på att stelna. Har gäster imorgon och orkar bara inte börja om och göra nya...Tar tacksamt emot tips på vad för tillbehör jag kan ha som neutraliserar den söta smaken överdoseringen av vanilj gav. Passionsfrukt? | ||
hutt | 2016-09-16 22:31 | |
passionsfrukt och limesaft och cest kokas ihop med lite socker till en sås att skeda över. inte dumt till pannacotta | ||
SmålandsMira | 2016-09-16 22:33 | |
Tack hutt, det där borde vara lite syrligt och bra! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-16 23:26 | |
Nej,ungen ska inte Döpas.Det får den bestämma själv när den är gammal nog. Inget är världens undergång. | ||
en dum en | 2016-09-17 08:38 | |
Gomorron. Uppe vid halv 5 och fixade välling till knatten. Somnade om och klev upp före sju. Föräldrarna jobbar denna helg så då ställde momma upp. Tyckte det var onödigt att dottern skulle köra 26 mil t/r för att lämna och hämta hos farmodern och sen hämta efter helgen samma sträcka igen. Nu står 5-åringen och undrar när hon får låna datorn:) Tjingeling! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-17 09:53 | |
Sov till 9 släppte ut hundarna,som inte skällde tack hundarna.kärleken jobbar. Ska köra en unge till stallet sen loppis .efter det hänga med vänner på cafee och lösa världsproblemen | ||
kryddeluntan | 2016-09-17 10:31 | |
Sov till 9, riktigt skönt. Ska besöka bondens marknad snart. Strålande solsken o 11grader | ||
en dum en | 2016-09-17 11:29 | |
Nu sover den lille ute vagnen. Tänk han blir två år i november. Tiden går fort. Och äldsta barnbarnet blir tio i oktober. Gick en sväng nu på fm och såg att det fanns en del blåbär och lingon vid skogsbrynet så jag och femåringen pratade om att vi ska gå tillbaka och plocka antingen i em eller i morgon. Men först ska vi gå och köpa lite lördagsgodis. | ||
Bitte - Administratör | 2016-09-17 12:13 | |
Söm vanligt vaken tidigt kaffe och lite spalende till Ring så spelar vi, sedan i väg på våffelfrukost med min lilla älskling och han s lillasyster och nu på en strax mot Luleå och delta i premiärmarschen från stadsparken till Cooparena och sedan säsongens första SHLmatch Bitte | ||
kryddeluntan | 2016-09-17 18:10 | |
Lugn lördagkväll. Var på Bondens marknad, massor med folk på stan, man fick åka buss gratis. Många uppträdanden med musik, det är kulturnatten i stan, men gubben och jag kurar hemma istället. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-17 19:32 | |
Har varit med son 2 och flickvännen till Älvkarleby. Köpt tvättpelare och dammsugare till barn 7. Nu soffhäng | ||
kryddeluntan | 2016-09-18 12:42 | |
Hej hopp. Tvättstuga som vanligt på söndagar. Mulet och 12 grader, tänker inte gå ut i onödan | ||
-mary- | 2016-09-18 14:11 | |
God söndag, lite sol med lätt molnslöja framför. välsigne. Mvh. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-09-18 20:51 | |
Välsigne Dig med Mary. Nu är påslakan och örngott sydda, Lila och vitrutiga pepita och svart och vitrutiga pepita. Vit med smala gula ränder.alla med antika mellanspetsar både knypplade och virkade,så himla fint det blev.nu återstår att magneta upp nålar fy vad tråkigt. | ||
kryddeluntan | 2016-09-19 20:10 | |
Har äntligen packat nästan färdigt för den långa resan till Norrland. Nu gäller soffhörnan och lite TV och Beta. | ||
Bitte - Administratör | 2016-09-19 20:13 | |
Det är väl inte långt?? Bitte | ||
Mormodern49 | 2016-09-19 20:18 | |
Det är ju bara landet som är så avlångt ! | ||