Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hfranke | 2013-12-17 01:47 | |
![]() | Bengt har redan haft sin karriär med puckar. Silver har ju inte kunnat haft visningsbild sen den där slagskottstävlingen. Jag kan ta bärsen, det är nog mest hälsosamt om herr pyrotekniker håller nere promillehalten. | |
Fesebengt2 | 2013-12-17 14:48 | |
![]() | Herr pyroteknikern?? Du menar väl Fruellerrättaresagtgiftoc hskilldpåsammadag pyroteknikern Snörvlan som sprängde upp min bakgård eller Frökenjagskallbaragöradon utsnejdåingenriskföröverh ettninghärinte pyroteknikern Mönjelilja som överhettade snigelplockar bilen så den sprängdes och silverkrok fick en ny pool. Jag sprängde kanske zeppelinaren men det var en olycka och inget annat. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-12-17 18:21 | |
![]() | Och hör sén! "När Bengan talar tystnar till och med fiskmåsarna". Gammalt djungelordspråk. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-12-17 19:12 | |
![]() | Hmm, den där lilla incidenten trodde jag hade fallit i glömska för länge sen. Alla är ju barn i början. Nu har jag en riktigt fin sak på gång. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-12-18 06:33 | |
![]() | Spännande mönje! Är det nåt jag kan hjälpa till med? Jag har ändå inget för mig fram till jul och alla andra verkar så stressade. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-12-18 17:40 | |
![]() | Håll på med ert ni, själv håller jag på att göra min egen sill och lutar min fisk. Vad tror ni om sill med saltlakritssmak? eller polkagrissmak förresten? Undrar om jag skulle kunna få till ränderna också? Vem hugger ner...jag menar köper julgranar i år förresten? | |
hfranke | 2013-12-18 17:54 | |
![]() | Jag fixar granen. Vi har en elgata som behöver rensas...eller jag menar dom säljer fina granar på torget. | |
Fesebengt2 | 2013-12-18 18:59 | |
![]() | Silverkrok. Viktor Rydbergs första försök... Midvinternattens smak är svår För fisken som slutat att simma saltlakrits, polka vad blir det i år Frågor så djupa och dimma Månen vandrar sin tysta ban Hfranke är ute och snor en gran vem skall då städa och fixa disken Silver? nä det lutar mot fisken | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-12-18 19:00 | |
![]() | Ja, kom och hjälp till, Snörvlan. Ta med lite nitroglycerin om du har nåt hemma. Saltlakritssill får det att vattnas i munnen. Hoppas det finns nåt gott att skölja ned den med. Bra att du tar en färsk gran, franke. De lär barra mindre. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-12-20 06:06 | |
![]() | Tyvärr har jag inge nitroglycerin hemma. Faktum är att jag inte har något alls kvar hemma, det vart en jäkla smäll häromkvällen. Så nu bor jag hos grannen. Du vet han grannen i Beck... Smäller inte det rätt högt?! | |
Fesebengt2 | 2013-12-21 14:59 | |
![]() | Man måste inte ha nitroglycerin i smällkaramellerna tjejer. Det går alldeles bra med vanliga dragsmällare. Varför skall ni alltid överdriva? På tal om det vem har snott min snödriva? Jag hade sparat den till en vit jul. | |
hfranke | 2013-12-21 15:05 | |
![]() | Driver du med mig? Den är ju i garaget, bakom alla drivor av verktyg. | |
Fesebengt2 | 2013-12-21 15:20 | |
![]() | Känner mig inte så driven att städa ur garaget just nu. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-12-22 16:32 | |
![]() | Ska vi anlita Hemfrid till garaget, då? Dragsmällarna är inköpta. Kanske kan smällas av när snödrivan sedan för lite julstämning. | |
hawknbooze | 2013-12-22 20:43 | |
![]() | Hemfrid och Valfrid har väl stuckit till Mallis. Skulle ta sig en två mörk söt rom tyckte jag att de sa. | |
Blickfång - Ej medlem längre | 2013-12-22 20:50 | |
![]() | Hej. Vi träffas senare dem feliz navid:) | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-12-23 14:26 | |
![]() | Det var ju synd att Hemfrid och Valfrid schappade, men vem kan klandra dem? Mallis är nog mysigare än snödrivan bakom hfrankes garage. Men alla har ju inte möjlighet att fly så vi andra får väl harva på med bestyren här hemma. Smällkaramellerna är klara. Hoppas sillen är inlagd och randig vid det här laget. | |
Fesebengt2 | 2013-12-25 09:57 | |
![]() | Jag har tänkt på en sak, om nu åska uppstår i förhållandet mellan varm och kall luft. Varför då inte stoppa ugnen i frysboxen och tillverka nog med ström för att driva tv:n? Exempelvis för att griljera skinkan och se på Kalle Anka samtidigt med egentillverkad ström. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2013-12-25 15:33 | |
![]() | Pröva så får vi se! Själv har jag just kastat ut granen, den barrade mer än jag trodde. Nu siktar jag in mig på Grevinnan och betjänten. Schkååål! | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-12-27 23:40 | |
![]() | vem har städat? ser inte ett barr. varför ska du skjuta grevinnan och betjänten, snörvlan? | |