Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 20 380 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Obstinat- | 2023-07-05 11:20 | |
Det är som att tiden har stått still. | ||
Lackia | 2023-07-05 12:11 | |
TELE2 som strulade till det ordentligt när jag beställde min TVHUB | ||
Bitte - Administratör | 2023-07-06 07:18 | |
Oförskämdheter och otrevlig ironi Bitte | ||
Minibitt | 2023-07-07 14:23 | |
Människor som inte kan hålla ordning på sina hundar. Förra fredagen mötte jag någon med flera hundar. En av människans hundar ger sig på andra hundar, en har fått uppsöka veterinär. För en vecka sedan var det min hunds tur. Jag skulle snabbt kliva åt sidan och snubblade på en ”cementsugga”. Trasiga glasögon, en utslagen tand, sår i fejset, bula i skallen och blåtira samt hjärnskakning. Ingen rolig vecka! Men nu är min ” överskottsenergi” tillbaka. Jag retar mig också på alla människor, som skaffade hundar under pandemin, och inte fattade vad en hund behöver. Nu vill de bli av med sina hundar. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2023-07-08 18:49 | |
Missären i Paris är skrämmande människor har inte mar och ingenstans att bo. Militären har sagt till Maccron om han inte löser detta så kommer Dom lösa det själva.Folk kommer dö. Det är illa i Paris. | ||
Minibitt | 2023-07-08 20:19 | |
Idag åkte jag till ett stort köpcenter i Karlstad. Jag har bott i staden i 72 år. Jag gick i köpcentret i ca tre timmar. Förr träffade jag bekanta och goda vänner där hela tiden. Idag ingen alls. Var har alla tagit vägen? Det har varit så i flera ggr nu. Jag känner mig som den siste mohikanen. Så deprimerande! Mina vänner försvinner en efter en. Måste allt ta slut så fort? Livet är så skört och så kort. | ||
Minibitt | 2023-07-09 19:50 | |
Lördagens TV program. Vill du inte dela i bedrägeriprogrammet ” Bingolotto ”och har du ”Folk TV” kan du känna dig blåst. Gud ske lov har jag många program, kan casta och välja och vraka mellan kanalerna. Ikväll ska jag se flera avsnittet” Morden i Sandhamn”. | ||
Bitte - Administratör | 2023-07-10 06:25 | |
NU får ni flytta det som hör till snacktråden dit och låta retar sig tråden vara en tråd för just detta Bitte | ||
bobmarleyman | 2023-07-14 09:41 | |
Att jag inte kan läsa reglerna för hur man ska uttrycka sig över småsaker som retar mig utan är utelämnad åt godtycklighetens moder för den bedömningen. | ||
Mollee3 | 2023-07-21 21:39 | |
När iranier tycker vi ska fängsla människor för att de bränner religiösa böcker. Förstår att det är kränkande och provocerande för vissa, men det är inte olagligt att bränna heliga skrifter i Sverige så vitt jag vet. Jag tycker vi kan fängsla alla dom som stenar kvinnor istället. Eller varför inte låsa in alla sedlighetspoliser som misshandlar kvinnor för att de inte bär slöja? | ||
Joviol | 2023-07-21 22:09 | |
Fel tråd? Låter som gigantiska saker att ”störa sig på”… Jag stör mig på att jag tog med för få påsar till hunden idag och fick experimentera med skräp jag hittade på gatan. (Löste det, ni kan va lugna) | ||
Mollee3 | 2023-07-21 22:17 | |
Finns ju ingen annan tråd där man kan störa sig? Men tack för ditt inlägg, nu kan jag störa mig på det istället :) | ||
Joviol | 2023-07-21 22:32 | |
Du får skapa en! Och varsågod <3 | ||
Lill-IT | 2023-07-22 16:51 | |
Avsaknaden av sol- och badväder.. | ||
miasve - Ej medlem längre | 2023-07-23 09:53 | |
När jag har flera rullningar på gång under en match och inte får ut dem för att motståndaren läger PRECIS där jag ska lägga... | ||
Lackia | 2023-07-23 10:25 | |
Att jag spillde vatten på mitt korsord.. Så nu går det inte att skriva på det blöta pappret. | ||
Lill-IT | 2023-07-24 07:46 | |
Att ha katter som är vana att få mat innan jag går till jobbet. Försök att sova förbi den tiden på min semester är lönlöst. Kunde lika gärna ha kvar mitt "vakna-upp-till-jobbet-la rm". | ||
Lill-IT | 2023-07-24 18:48 | |
Bad i havet blir bara farligare och farligare. Inte nog med brännmaneter utan nu finns det även den giftiga klängmaneten, sylvassa invasiva japanska ostron, späckhuggare och nu jättekraken som är en åttaarmad bläckfisk som väger mellan 5 till 75 kilo. Och eftersom det finns tonfisk här för andra året på raken så lär vi snart ha vithajar här också. Kanske lika bra att det inte är badväder.. | ||
Minibitt | 2023-07-24 19:00 | |
Ja fy! Lill-IT . Ingen idé att ta risker. Jag har helt slutat att bada utanför badhuset. Under juni/ juli var det algblomning, i skärgården, där jag bor nu. Hur äckligt som helst. Hunden får inte ens gå i närheten av vattnet här i Vänern. | ||
Lill-IT | 2023-07-24 19:07 | |
Här är inte mycket alger just nu så jag badar med mammas hund.. men här är verkligen inte sol- och badväder. Retligt nog så känns det som höst. | ||