Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minibitt | 2019-05-07 15:54 | |
Ca 7 grader här. Solen tittade fram en liten stund på fm. Tvättberget är struket och frottén tumlad. Köksskåpen har blivit städade och magen är fylld med hemgjorda pannbiffar, hemgjort potatismos och broccoligratäng. Mums! Jag bestämde mig för att inte göra någonting mer idag efter kl 14.30. | ||
en dum en | 2019-05-07 20:18 | |
Snöar ännu här men det har även regnat idag. Det känns som om det skulle vara i november när snön ska börja lägga sig. | ||
kryddeluntan | 2019-05-07 21:16 | |
Har tvättat idag och sorterar in tvätten imorgon. Det blev korv stroganoff och makaroner idag. Var rejält påpälsad när jag gick och handlade mellan skurarna. Ja, nog känns det som november. Det blir nog inga liljekonvaljer till min födelsedag i år. | ||
en dum en | 2019-05-08 07:13 | |
Vitt på backen ännu men snöandet har slutat. Tråkigt för dig kryddan om du inte skulle få några liljekonvaljer men förhoppningsvis så blommar de senare och du får njuta av dom då:) Vaknade med huvudvärk idag men det beror nog på att jag satt och skrev vid datorn på jobbet igår kväll. Jag skulle ha behövt terminalglasögon för jag kan inte använda mina progressiva när jag sitter vid datorn. Jaja den går väl över. | ||
Minibitt | 2019-05-08 14:41 | |
Ca 10 grader och sol men iskall vind. Vi har varit vid sommarstugan och krattat löv. Det var jättemycket trots att vi krattade under hösten och det behövs krattas mer. Ett vårtecken är att gräset växer så det knakar. Idag får vår robotgräsklippare börja jobba efter vinterdvalan. | ||
kryddeluntan | 2019-05-09 06:53 | |
Uppe med tuppen efter att ha sovit uruselt. Måste kolla när det är fullmåne nästa gång. Får väl vila lite idag. | ||
Minibitt | 2019-05-10 02:27 | |
Jag vaknade mitt i natten och har svårt att somna om. När jag skulle åka och handla i går kunde jag inte komma in i min Renault Clio. Jag bytte batteri i nyckeln men det hjälpte inte. Det går inte att starta den heller. Den var ny 2017 och har gått 2500 mil dessutom har den nyss varit på service. Nu har den bärgats till bilfirman. Tur att den stod här hemma när det blev fel på den. Tur är också att vi har vår Volvo. Det fanns bara en jättestor hyrbil inne på bilfirman och den vill jag inte ha. Inte så värst tryggt med en nästan ny bil som jag trodde. | ||
nitrometan | 2019-05-10 02:54 | |
Minibitt- Elektronik är fantastiskt. Så länge det fungerar. | ||
Minibitt | 2019-05-10 06:20 | |
Nitrometan Ja det stämmer. Den förra Clion hade inte så mycket finesser. Den stannade inte förrän den hade gått 22 000 mil. Det var för att slippa sådana bekymmer som jag köpte en helt ny. | ||
kryddeluntan | 2019-05-10 12:29 | |
Bilar och elektronik ska bara fungera. Det blir alltid svindyrt att reparera och inget kan du göra själv. | ||
Minibitt | 2019-05-10 13:22 | |
Håller med dig Kryddan! Som tur är är det fem års garanti på bilen och jag har en försäkring som täcker allt. Det är bara att byta bilen innan garantin går ut. | ||
Mormodern49 | 2019-05-10 14:12 | |
Godmiddag ! Det är inte bara att bytta bilen så enkelt är det inte , du kan ha vilken försäkring som helst . Nej , de kommer att laga felet till varje pris så är det . | ||
Minibitt | 2019-05-11 06:00 | |
Ja så är det nog mormodern. Om det är fel på tekniken får jag nog plocka fram den stora plånboken. | ||
Bitte - Administratör | 2019-05-11 09:10 | |
Lördag & ledig = grå väder , Nå åker väl till stan och gör bort att rösta , handla och lite annat sedan en träff hos lillasyster i kväll med ett gäng andra kvinnor ... Troligen blir det väl lite hockey på TV också Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-05-11 10:04 | |
Soligt och kyligt idag med. Det blir lite pyssel här hemma, men måste ut och handla ändå. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-05-11 15:30 | |
Min buss har varit på verkstad 3 veckor.Dom har hittat felet men får inte fram reservdelar. Lackar ihop orkar inte vara rädd om en lånebil det tär på mig. Min bil är full med hundhår och jord. Nu måste jag anstränga mig fast den blir skitig ändå. Kanske får jag den nästa vecka | ||
kryddeluntan | 2019-05-11 15:38 | |
Håller tummarna för dig ttiittii. Tog en promenad och äntligen är det riktigt varmt och skönt ute. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-05-11 19:02 | |
Tack Krydde. Det är ganska varmt här med | ||
Bitte - Administratör | 2019-05-12 10:05 | |
Väckte tuppen vid 4 klev upp just före sex , kaffe och annat sedan så kröp jag ned på soffan och har tagit en stunds sovmorgon, snart fira en 12 åring efter det ska jag lyssna på en debatt innan det blir en lugn em/kväll Bitte | ||
en dum en | 2019-05-12 10:20 | |
Har faktiskt legat till efter 10 idag. Kliver upp och tittar ut så är det vitt på backen:( Har ju föredragit regn istället. | ||