Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 20 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-19 21:45 | |
Bor du kvar i samma tvåa? Vad jobbar du med? Tomas Ledin | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-02-19 21:52 | |
"Jag är kommen till världen som väldigt ung i en tid som är väldigt gammal" Erik Satie | ||
framtidsglad | 2011-02-19 22:03 | |
Erik Saade? hehe | ||
Labret | 2011-02-19 23:19 | |
"It´s so hard to be a diamond in a rhine stone world" - Blood on the dance floor, It´s so hard to be a diamond in a rhine stone world xD | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-21 02:00 | |
Om jag var din och du skulle va hos nån annan, och ni två var tillsammans, jag skulle nog bryta samman...och dö. Gyllene Tider - Vän till en vän | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-21 02:01 | |
Hanna hade stormigt kärleksliv, hon kraschade alltid i samma bil. Per Gessle - En händig man | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-22 02:26 | |
Det känns som hundra år sen. Eller om det var igår... Joakim Thåström - Brev till 10de våningen | ||
Gamberro | 2011-02-22 04:29 | |
Sometimes life so hard but don't give up you can win Sometimes life impossible can't seem to get nothing done Every move you make something always in your way now You try a little harder they'll be a brand new day I see my brothers crying and no one helps them lord And just as it was written father now against son He's turned out on the street now his dreadlocks start growing You've got to stand up now and face reality You've got to stand up now and face reality You've got to stand up now and face reality Sometimes life so hard but don't give up you can win Sometimes life impossible can't seem to get nothing done Every move you make something blocking your way now Try a little harder they'll be a brand new day I see my sisters crying no one helps her lord It's just as it was written many years ago She turned out on the street now her belly is showing and You've got to stand up now and face reality You've got to stand up now and face reality You've got to stand up now and face reality Sometimes life so hard but don't give up you can win Sometimes life incredible can't seem to get nothing done And every move you make something always in your way You try a little harder they'll be a brand new day I'm talking to you it's you and you I'm talking to you and you right now There ain't no parciality in this reality So I'm talking to you and you and you right now Aswad - Reality | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-28 09:27 | |
Vi satt ett gäng på en strand Några mil utanför Tylösand Käka korv och chips Rökte för mycket och sänkte en 7-8 Pripps | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-28 11:13 | |
Lovers always come and lovers always go Ann no one's really sure who's lettin' go today Guns n roses - November rain | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-28 11:28 | |
Forgive but not forget Lets start over lets regret Lets forgive we never tried Lets start the fight inside Laleh - Forgive but not forget | ||
SueAnne | 2011-02-28 12:08 | |
I'm a little boy with glasses The one they call the geek A little girl who never smiles 'Cause I've got braces on my teeth And I know how it feels To cry myself to sleep I'm that kid on every playground Who's always chosen last A single teenage mother Tryin' to overcome my past You don't have to be my friend But is it too much to ask Don't laugh at me Don't call me names Don't get your pleasure from my pain Don't laugh at me - Mark Wills | ||
proMiLLan | 2011-02-28 12:08 | |
Jag är en idiot som aldrig förstått att förråda en vän är det värsta av brott Jag skrattar inte längre Jag mår illa när Jag ler Jag lämna dig till vargarna och bara gick min väg thåis `88 | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-02 01:46 | |
proMiLLAN: Waah! Du skojar? Jag tänkte posta just de raderna tidigare idag men pallade inte leta upp tråden. Det är dags igen att ta på sig sin mask och låsa in sitt rätta jag i en ask Spela rollen som nån annan än en gång, visa upp ett flin hela dagen lång Dia Psalma - Som man är | ||
Tregga | 2011-03-04 09:42 | |
jag vill sova i ditt hjärta nu kan vi inte bara sova något litet enkelt lätt som slutar när vi é klara jag kan vara mer än nog för mig hur mycket plats får jag ta går nära alla husen så ingen trampar på mig Little marbles - Jag hoppar och trampar på ditt hjärta | ||
peter | 2011-03-04 09:45 | |
längtan * alltid närvarande i ord är du mitt hjärta varmt förbindande drömmar för mig över havet genom murarna spränger vårt grenverks flöde fäller natten stjärnorna intill slutna ögonlock * _________________________ ______________ | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-07 21:56 | |
Jag gick långsamt hemåt, hemåt den kvällen Skulle jag få se dig igen? Ebba Grön - Die Mauer | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-10 11:16 | |
Don't waste your time on me your already the voice inside my head. Blink 182 - I miss you | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2011-03-11 15:15 | |
Du ville pippa, men det ville jag helst slippa. Du drog ner mina brallor, men då slog jag dig på käften. Du slet av dig din BH och slängde fram dina tuttar. Då klippte jag av dom för jag tyckte dom var för långa. Björn <3 | ||
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-11 15:16 | |
Men Hanna... ^^ | ||