Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 21 535 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2014-06-14 21:35 | |
![]() | Ok då finns det andra alternativ Jesus statyn Baren eller Thong.... Och hold on your feminin horses please.... Beachen är till för alla. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-15 13:29 | |
![]() | ok, det var kul att se en vm-match. även om det var elfenbenskusten-japan. japan var lite beskedligare än de var mot sverige -36. jag satt själv på våra platser. var var ni? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-15 14:53 | |
![]() | Jag råkade somna på Boa Vigem Beach. Men jag borde få pluspoäng för att jag hittade till stan i alla fall. Vi kanske kan bestämma en mötesplats i god tid inför nästa match och gå dit i samlad tropp? Tror att det ökar chanserna för att alla tar sig dit. Ja, förutom de som hellre hänger i baren eller slappar på beachen i stringbadbrallor då... | |
hfranke | 2014-06-15 17:21 | |
![]() | Jag vet inte var jag var. Kan ni leta reda på mig. Jag har tappat bort mig, men jag är ganska säker på att jag är i Brasilien, för folk frågar om jag vill ha en brasiliansk vaxning stup i ett. Jag har min foliehatt på mig, kan ni se mig? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-16 13:32 | |
![]() | ok, ghana-usa idag. tror vi hinner dit innan midnatt svensk tid om bara den här hyrbussen håller ihop. är alla med där bak? | |
hfranke | 2014-06-16 14:04 | |
![]() | *skrålar: vi har det bra, vi här bak i bilen, och vil ej va med om nån krock* Go silver, kör nu så vi hinner! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-16 15:27 | |
![]() | *krokar i frankes arm och skrålar med i Siwans gamla låt* Synd att inte alla fick plats i den här lilla bussen, men platsen på taket ger säkert en fin solbränna i alla fall. | |
hfranke | 2014-06-16 16:35 | |
![]() | Solkräm, för fan, var är den? Det lär bli solsting, blåsor, flagning och gud vet allt om vi inte fixar solhattar och solkräm. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-17 15:50 | |
![]() | Det blev ju en hyfsad match till slut. Men det var lite dåligt att de inte hade korv med bröd i kioskerna på vägen in. Hur gick det när du försökte smita in i omklädningsrummen efteråt, franke? Varför ska man prompt in till en massa svettiga karlar förresten? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-17 19:51 | |
![]() | Ja, det blev kanske för många caipirinas för vår kära franke. Man får ju hoppas att spelarna hämtar sig till nästa match. Måste vi byta stad nu igen? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-17 23:16 | |
![]() | manaus nästa. går det vägar i regnskogen? | |
hfranke | 2014-06-17 23:47 | |
![]() | Alltså...det gick ju bra tills nån materialförvaltare kom och gapade åt mig på utrikiska. Jag tycker det är viktigt med hygien, och ville informera spelarna om vikten av att använda tvål. Jag vet inte jag, dom såg fundersamma ut. Antingen så ville dom inte förstå (tjuriga karlar) eller så förstod dom inte svenska. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-17 23:58 | |
![]() | Är du säker på att de bara såg fundersamma ut? Spärrade de inte upp ögonen och blev paralyserade när du klev in i duschutrymmet med en tvål högsta hugg? Dessutom var det ju DU som pratade utrikiska. De fattade ju ingenting. stackarna. De undrade om du var en hygienfixerad stalker, nya tränaren eller bara en galen sportjournalist. "Vad vill människan?! Ska vi joxa eller dribbla med tvålen?" | |
hfranke | 2014-06-18 04:15 | |
![]() | Nä alltså jag pratade som vanligt, och jag kan inte utrikiska, så det var dom som gjorde det. Så är det. Paralyserade tycker jag inte dom var, det var ett väldigt viftande och vinkande. Äsch, dom får väl fortsätta vara svettiga, nu drar vi! Vart ska vi nu? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-18 08:48 | |
![]() | Silvris sa nåt om maneter, så jag antar att vi ska till ett ställe med många såna. Men stranden har nog fin sand i alla fall. Brasiliansk geografi är inte min starka sida, men jag hänger med. Kalla mig Monilizar hädanefter. Jag har fått ett brassenamn. www.aftonbladet.se/s...ss enamnet/ | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-18 23:07 | |
![]() | någon annan som vill ta ratten? börjar bli lite pömsig. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-19 15:33 | |
![]() | jaha, nu har jag inte lyckats skaffa mer biljetter. vart åker vi nu och hur hittar vi ut ur djungeln? Trist att titta på en match när man inte bryr sig om något av lagen. Nåja, Kroatien gjorde ju 4 mål, alltid något. vad ska du med pilgiftet till mönje och vad tusan bytte du med? du lurade väl inte den stackars indianen? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-19 21:33 | |
![]() | Jag luras väl aldrig?! Han insåg helt enkelt att han skulle bli glad av att göra ett byte med mig. Hans fru blir också glad. Exakt vad det var behöver vi ju inte gå in på här. Det där pilgiftet kommer att ge oss fler biljetter... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-20 15:01 | |
![]() | vill inte tänka på hur. *nollställer hjärnan för att hålla funderingar och konstiga tankar borta* så vart styr vi kosan nu då? Brasilien är ju större än norrland för övrigt. tar ju en evighet att ta sig någonstans. *surar lite för att så få vill köra bussen* | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-20 15:58 | |
![]() | Jag vill gärna köra! Det brukar inte gå så bra, men vad gör det när man har semester?! Hallå, alla är väl försäkrade ändå?! Lämna över ratten till mig, så gör jag ett försök! Mot Curitiba! | |