Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 85 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2014-06-20 16:29 | |
Jag vet att du gör ditt bästa mönje men styr över på höger sida är du snäll. Och bara för att du tutar först betyder inte det att du har förkörsrätt. | ||
en dum en | 2014-06-20 22:04 | |
Och varför kom du inte och dansade runt midsommarstången idag med alla oss andra. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-22 10:28 | |
Jag har alltid undrat varför du kallar dig för "dum"? Egentligen är du ju rätt smart. Men du brister i uppmärksamhet ibland. Bengan hängde ju i en bar i Brasilien tillsammans med Snörvlan på midsommarafton. Tveksamt om de orkade dansa runt där, men allt är ju möjligt. | ||
lillselle | 2014-06-22 11:38 | |
typiskt dig att säga "dum", när det i själva verket är du som är alkis!! | ||
hfranke | 2014-06-22 19:24 | |
Selle lelle, nu såg jag ju dig smyga iväg med en klassisk systemkasse både måndag och onsdag denna vecka, så kasta inte gurka i växthus nu. Kan vi inte åka hem snart, jag är så himla dålig på samba (eller alltså JAG tycker inte det, men folk tittar så konstigt på mig så nåt fel är det ju). Jag är bättre på hambo. Och som bekant kan jag ju inte dansa hambo alls. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-06-22 22:05 | |
tja, vi har ju inte fått tag i några fler biljetter. trots att mönje skaffade pilgift och allt. hoppas snörvlan och bengan har sett efter u-båten. | ||
hfranke | 2014-06-22 22:11 | |
Är det nåt vi tror på allvar det? Sist jag såg snörvlan var hon inte i skick att vara båtvakt. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-24 08:51 | |
Nä, tyvärr är hon inget att hålla i handen när det blåser. Hon vinglar för mycket. Bengan däremot kan häva i sig utan att det sätter sig på balansen. Han har säkert stått båtvakt hela tiden. Bara han inte släppt på för många sambadansare på båten. | ||
en dum en | 2014-06-24 09:17 | |
En dum en är nog rätt smart ändå. Det var därför jag stannade hemma för att kunna ta emot er alla när ni kommer hem, ni behöver nog pysslas om lite verkar det som. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-24 14:56 | |
Det var fint tänkt av dig. Bjuder du på den där goda jordgubbstårtan som du brukar göra också? | ||
en dum en | 2014-06-24 15:37 | |
Jadå, det gör jag så gärna. Slå en pling i förväg bara. | ||
Fesebengt2 | 2014-06-24 17:57 | |
Kolla Thong..........check Kolla bar..............check Kolla Thong igen...check Kolla ubåt............ajdå Tur att jag satte Astrid på ubåt-span så det skall nog ordna sig hoppas jag. *kollar Thong en stund igen* | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-24 22:23 | |
Kan du specificera vilken thong det var du köpte? www.freshpair.com/me...th ong.html Jag hoppas att det är den med mest tyg. Som svensk måste man ha mer tyg än sambadansarna. | ||
Fesebengt2 | 2014-06-24 22:31 | |
*undrar om Mönje insåg snusket på den sidan* | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-24 22:57 | |
Hoppsan, fanns det såna bilder också... Känsliga tittare och betapetare varnas för att klicka på länken i mitt tidigare inlägg. | ||
Fesebengt2 | 2014-06-24 23:04 | |
Att varna i efterskott fungerar bara för de som läser baklänges..... *ler åt att mönjes bakslag i att retas* | ||
hfranke | 2014-06-24 23:11 | |
Jag hoppas att du inte tömde lagret, bengan. Du får väldigt mycket mer tyg för pengarna på h&m. Vilket vore bra för alla. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-27 18:23 | |
Nu börjar det dra ihop sig till åttondelsfinaler. Jag har lyckats få ett par biljetter till en av matcherna i morgon. Gissa vilken... Om inga ändringar har skett i intressesfärerna så antar jag att Bengan håller ställningarna vid u-båten och baren om han lyckas få kontroll på sin string. Franke och Silvris hänger väl med in på arenan. Annars tar jag med mig nån brasse. | ||
hfranke | 2014-06-27 18:38 | |
Tror brasse är upptagen. Fråga Magnus, eva är ju tyvärr inte med oss längre. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-06-27 18:41 | |
Härenstammar finns det minst två av. Magnus verkar ju trevlig i och för sig, men den där tv-kommentarn är ju lite yngre så jag tar honom. Dessutom får man ju träffa Glenn Strömberg då. De är ju liksom ett par. | ||