Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 37 |
Inloggade | 86 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
witchgame | 2014-07-02 20:06 | |
mönje lilla ! jag har ju sagt att du får dra ner på absinten och komma ihåg att ta på dig flaskbottnarna så du ser bättre! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-07-04 17:16 | |
*har dragit sig tillbaka till u-båten för att se frankrike-tyskland där. lite utmattad av allt ståhej utanför, ja i hela braqsilien alltså* | ||
hfranke | 2014-07-04 17:45 | |
Absinten tror jag minsann att jag drack upp igår, läste helt galet och trodde att jag befann mig på (eller det heter väl i, kanske) och hade nåt med Tyskland att göra. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-04 17:52 | |
Hjälp, fransoser vill få mig att sjunga Marsiljäsen hela tiden. De bjuder på vin också. Måste jag hålla på Frankrike nu? | ||
DonnaVero | 2014-07-04 19:23 | |
Nä men det är nog bäst att du låtsats. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-05 17:21 | |
Du är så bra på att låtsas vara en lojal supporter, Donna. Jag försökte, men kunde inte låta bli att klappa när tyskarna gjorde mål. Det var inte populärt... Än så länge har ingen nappat mig, så jag kan hålla på vad jag vill ikväll. Skönt. | ||
DonnaVero | 2014-07-05 17:28 | |
Så skönt för dig. Jag hejar alltid tyst då kommer ingen på en oman umgås med folk från fel sida:) | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-05 17:32 | |
Aha, jag får jubla inombords och se ut som ett pokerfejs om situationen uppstår igen. Hur blev flaggan som du sydde? | ||
DonnaVero | 2014-07-05 17:38 | |
Jo då en blev exotisk, en salig blandning av färger o tyger. Vi får starta ett nytt rike. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-05 17:41 | |
Vem vill bli president? Jag har för mig att du hellre verkar bakom kulisserna? Som en spin doctor, typ? | ||
DonnaVero | 2014-07-05 19:38 | |
Stämmer bra det. Hmm president , vi får styra upp ngn form av valsystem | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-06 12:52 | |
Ja, följande kandidater föreslår jag: President: Franke (namnet liknar Franklin, och hon kan fortsätta styra över Fort Knox) Vice president: Silvris (han har en amiralshatt och kan dricka whisky med lobbyister och journalister och hålla dem på got humör) Ministerposter finns det också kandidater till förstås: Kultur och underhållningsminister: Snörvlan (hon gör det mesta kul, och kan mingla bra på kulturevenemang) Infrastruktur och bostadsminister: Bengan (han kan bygga vad som helst, är kreativ och kan säkert peka med hela handen) Finansminister: svårt fall - ingen har hittills visat att de kan förvalta våra uppfinningar och göra dem lönsamma Justitieminister: Mouche eller Bitte | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-07-06 16:36 | |
tja, kan julia louis-dreyfus vara vicepresident så kan väl jag. låter bra att kunna komma med goda ideer men fakiskt inte behöva vara den som utför dem. utfall något skulle gå snett. röstar på mönje som socialminister. någon måste ju hålla koll på drickandet | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-06 20:25 | |
Sitter du fortfarande och trycker i u-båten? Själv håller jag på att lära mig dansa samba. | ||
hfranke | 2014-07-06 20:39 | |
President? Måste jag göra nåt mer än klippa band och skaka hand, eller kan jag fortsätta jobba på fort knox? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-06 20:44 | |
Du kan nog se det som en hederstitel. Mer som presidenterna i Finland och Island än i USA. Barack Obama verkar ha fullt upp och måste tampas med otäcka republikaner som motarbetar alla bra förslag typ nya vapenlagar. Nä, håll ställningarna på Fort Knox och kom och gläns i representationssammanhang . Donna kan styra i kulisserna. | ||
hfranke | 2014-07-06 20:48 | |
I'm on it. Eller skulle det vara val först?? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-06 20:52 | |
Det beror ju på om vi vill ha demokrati eller diktatur. Tror att det är bäst att låta folket rösta för syns skull i alla fall. Behöver du en kampanjledare eller fixar du PR-biten själv? | ||
DonnaVero | 2014-07-06 21:29 | |
Styra i kulisserna fixar jag galant o de övriga posterna verkar ni ha koll på. Det börjar arta sig :) | ||
hfranke | 2014-07-06 21:30 | |
Kampanj ? PR? Det är ju JAG!!! hfranklin, behöver jag verkligen marknadsföras? Folket kan ju inte vara så dumma så att nån väljer att rösta på nån annan? | ||