Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2019-09-04 07:04 | |
Jo bussen är bra även vi har buss , annars har vi (bara) 10 mil till sjukhuset som gör det.. Bitte | ||
Minibitt | 2019-09-04 09:41 | |
Hej! Nu har vi anlänt till Helsingfors. Det har blåst lite i natt men vi har inte märk någonting. Vår svit ligger på däck 11 och vi har egen balkong. Vi åt jättegott i går och hade lyxig champagnefrukost nu på morgonen. Så skönt att slippa trängas. Det är så mysigt på båten som har en stor affärsgata. I eftermiddag ska vi hänga i VIP loungen där det bjuds på konditiribitar och kaffe. Ikväll ska vi äta gott och vi har bokat bastun i loungen. Allt utan extra kostnad. Resan avslutas imorgon med champagnefrukost och hemresa. Jag längtar inte hem alls. Äntligen fick min man sin födelsedagsfest. Mitt knä håller men tål fortfarande inte så stora påfrestningar. Det är tangotema på båten. Kul att titta på men jag vågar inte prova. | ||
Glenn Skifs | 2019-09-04 13:42 | |
Vilken härlig båtluff du gör Minibitt. Synd att jag är inte är ombord. Jag är en rackare på tango. Du skulle möjligtvis inte kunna köpa en blå Smirnoff i kiosken? Det är lite mer sting i den än den röda. Jag tänkte sjukanmäla mig på fredag och festa lite istället. Man måste tänka på sig själv lite i det här tjyvsamhället. Och med det sagt så inser jag ju att jag inte har rätt att ge dig några uppdrag på båten. Du ska ju också tänka på dig själv och din gubbe. Ha det nu så trevligt och koppla av ordentligt. | ||
kryddeluntan | 2019-09-04 20:45 | |
Härligt Minibitt | ||
har1liten - Ej medlem längre | 2019-09-05 01:49 | |
Nu vill jag videochatta men har aldrig gjort det och vet ingen som vill | ||
Minibitt | 2019-09-05 05:55 | |
Tack Glenn! Ja här är dryckerna inte så dyra som hemma. Väskan blir alltid lite tyngre på hemresan. Jag tänkte inte på att det var finsk tid igår. När vi satt i loungen stoppade jag i mig både smörgås och goda kakor. När det var dags för mat var jag proppmätt och en timme försenad. De var jättegulliga på restaurangen och bokade om mig till en senare tid. Det var jättefint väder på när båten gick från Helsingfors och helt fantastiskt att sitta på balkongen och titta ut mot havet och skärgården. | ||
Glenn Skifs | 2019-09-05 10:30 | |
Jag vet precis hur det känns Minibitt att inte kunna njuta av det som bjuds. En gång av alla gånger jag besökt Cannes på franska rivieran var jag på en företagslunch nere på stranden. Förutom skaldjur och kaviar, som jag struntade i, serverades det friskt med rosévin. Och jag är inte den som är oartig och tackar nej. När lunchen var slut hamnade jag i baksätet på en liten jeep. Vinet, solen, luftdraget och alla lättklädda människor runt om mig på sätena gjorde mig aningen yr. När vi kom fram till den vita villan med den stora poolen fick jag mitt livs chock. Jag var visserligen inte mätt som du, men där var det fri sprit. Och jag som redan var berusad. Vilket slöseri. Jag blev alldeles villrådig. Sträcker mig reflexmässigt efter en Old Fashion men handen missar och landar oturligt nog i värdinnans dekolletage. Det var bara för mig att vackert sätta mig ner och glo ut över Medelhavet tills festen tog slut. Fatta hur tråkigt det var. | ||
Minibitt | 2019-09-05 10:59 | |
Ja du Glenn det kan man kalla otur. Jag fick ju en andra chans. Men så mycket orkade jag inte äta senare på kvällen heller. Däremot var det helt underbart att sitta på balkongen med lite bubbel sent på kvällen. | ||
en dum en | 2019-09-05 17:14 | |
ÅH, vad jag vill åka på något med nu när du verkar ha haft det så mysigt Minibitt. | ||
Bitte - Administratör | 2019-09-05 18:09 | |
I går när jag kom från jobbet hade jag färdig middag , i dag en bulldeg som skulle bakas ut .. I dag får varma ord av en ung kille som jag pratade länge med . Blir så glad när unga som varit på glid hittar rätt i livet. Bitte | ||
Ettfyrafem | 2019-09-05 18:16 | |
Make love not war | ||
en dum en | 2019-09-05 18:32 | |
Kul för dig Bitte:) Är inte taggad på att göra så mycket i kväll men ska försöka pallra mej iväg till simhallen och simma och vara med på vattengympan. | ||
Minibitt | 2019-09-05 19:53 | |
En dum en. Ja det här var mysigt. En liten minisemester. Tre dagar utan att behöva tänka på hushållsarbete. | ||
kryddeluntan | 2019-09-05 21:10 | |
Kul för er Bitte och Minibitt, välunnat :-) | ||
Minibitt | 2019-09-06 04:40 | |
Tack Kryddan! Roligt för dig Bitte! | ||
Mormodern49 | 2019-09-07 15:26 | |
Minibitt kan du bjuda in mig till spel ? | ||
Minibitt | 2019-09-07 15:39 | |
Ja absolut! | ||
Mormodern49 | 2019-09-07 15:58 | |
Tack vännen ! | ||
kryddeluntan | 2019-09-07 17:41 | |
Minbitt, bjud in mig med är du snäll | ||