Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2019-09-09 06:31 | |
Uppstigen , sedan en bra stund , inser att det är rätt svalt ute denna morgon , men vi har ju inte annat att vänta oss,, Ska man läsa gamla tecken så blir det väldigt lite snö i vinter detta då rönnarna är så fulla med bär så grenarna dignar av tyngden. Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-09-09 10:51 | |
Regn och rusk här, håller mig inomhus idag | ||
Minibitt | 2019-09-09 11:03 | |
Regnig morgon. Lite svalt men skönt. Rengöring hos djuren idag. Hoppas att du har rätt Bitte. Snö är bara till besvär. | ||
Bitte - Administratör | 2019-09-10 06:52 | |
God morgon på er alla, tidigt vaken som vanligt . Provtagning innan jobbet , en sväng in på Apoteket , och även handla lite till jobbet . Låter som en rätt normal dag =) Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-09-10 08:51 | |
God morgon alla, lugnt här och lite kyligt ute | ||
Glenn Skifs | 2019-09-10 10:49 | |
Håhåjaja, det är en dag idag också. Vad ska man hitta på? Jag har kommit över en dator här på avdelningen så jag passar väl på att skriva lite tills någon upptäcker mig. Vi intagna, eller brukare som man säger här, får ju egentligen inte kommunicera med omvärlden via nätet. Det är inte så lätt att hitta en meningsfull syssla här. Gör en liten låda av klädnypor i trä, sa Dragan med den potenta mustaschen. Alltså ni skulle se den. Att träffa Dragan är som att träffa någon som har blekt sina tänder alldeles för intensivt. Det enda man kan tänka på är "Oj vilka vita tänder". Hjärnan blockeras fullständigt av detta leende. Fast i Dragans fall är det alltså en svart mustasch som fångar uppmärksamheten. "Oj vilken härlig mustasch, man kan nog krama ur tre portioner minestronesoppa ur den." Nej tack, jag har redan ätit Dragan. Dragan som är oerhört lättprovocerad har ingen förståelse för tankspriddhet så han brottade ner mig på golvet, vilket är oerhört lätt när man har en skjorta med långa ärmar som är knutna bakom ryggen. Så nu sitter jag här naken med 500 klädnypor och en liten dator som någon har gömt. Jag kan konstatera att vi har ett gråmulet väder. Hösten är på väg. Och jag tänker på naturen. ja, den som står på marken. Och alla djuren, men framförallt älgarna som är på tok för många och måste skjutas av. Heder och grattis till alla jägare. Det står en stor rönn utanför fönstret och kan konstatera att om jag bara får en inbjudan så är det jag som står för rönnbärsgelén i år. Är det förresten nån som har ett bra recept som inte ä | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-09-10 11:04 | |
Grå grå grå bättre än vitt. Tack för det inte är snö ute. Ska packa ihop här och åka till Världsmetropolen Järbo i Gästrikland. Sätta mig i min altan dricka kaffe lyssna på tystnaden. 100 meter till kantarellerna tjoho | ||
Glenn Skifs | 2019-09-11 08:02 | |
Idag vaknade jag och tänkte att jag måste göra nåt för klimatet. Vi kan inte prata längre. Alla måste ta ansvar. Därför har jag bestämt följande. Jag ska aldrig mer äta babyspenat. | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2019-09-11 09:42 | |
Hämta all överbliven mat på Willys och åka Diesel det ena kanske äter upp det andra. Har nytt projekt på gång i planering. | ||
kryddeluntan | 2019-09-11 15:22 | |
Ha ha Glenn Kallt och ruggigt här, men nåt annat kan man ju inte förvänta sig den här årstiden. | ||
Glenn Skifs | 2019-09-11 16:39 | |
Ja, du kryddeluntan. Vi borde charta ett plan och erbjuda alla betapetare att följa med på en resa till Barbados. Sol bad och fest i två veckor skulle göra alla gott. Faktum är att jag håller på med en rumsindelning, två och två, man och kvinna. Har du några synpunkter på vem du vill dela rum med? | ||
kryddeluntan | 2019-09-11 20:39 | |
Nix, men det låter kul och du är en rolig prick | ||
Bitte - Administratör | 2019-09-12 06:41 | |
Morgon efter dålig natt . var så trött i går kväll så jag missade värktabletterna , vilket renderat i urusel sömn i natt . Nå bara ladda med kaffe så orkar jag nog även denna jobbdag Bitte | ||
nitrometan | 2019-09-12 06:42 | |
Glenn Skifs- Måste man dela rum ? | ||
Glenn Skifs | 2019-09-12 07:41 | |
Nitro, det är ju ekonomiskt fördelaktigt. Det kanske är lite ovant i början. Känns det som en besvärlig grej att göra? | ||
Glenn Skifs | 2019-09-12 07:53 | |
Jag undrar om det är någon som är bra på design här inne. Jag har fått in en fråga om vi kan ha gemensamma hattar på oss så att vi lättare kan upptäcka varandra på stranden och hotellområde. Jag tycker att det är en lysande idé. Nitro, kryddeluntan eller någon annan, känner ni er redo för att ta fram en Betapethatt? | ||
nitrometan | 2019-09-12 08:36 | |
Glenn - Det fumkar säkert. Gemensamma hattar ? Tandemhattar kanske ? | ||
Glenn Skifs | 2019-09-12 08:47 | |
Finns dom i SAOL? | ||
nitrometan | 2019-09-12 08:55 | |
Det tror jag inte. Men om dom börjar tillverkas kanske dom hamnar där. | ||
en dum en | 2019-09-12 15:00 | |
Har varvat ner ett tag innan jag fortsätter med allt som ska göras innan vi ska åka iväg och ta reda på nåt älgkött. Tur det börjar kyla på lite. Vi var och tittade till köttet igår och det var fräscht i varjefall och det kändes bra. Ha en bra torsdagseftermiddag! | ||