Spelrum
Giraffen | 51 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 86 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-07-12 17:28 | |
Jag sjunger hellre än bra men visst... vi kan ha lite allsång kanske. En mikrofon, en bra trallvänlig visa och en villig förbipasserande (förhoppningsvis kund!). Kan det funka? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-12 18:28 | |
Sakta i backarna... Om vi vill få kunder att köpa våra hattar, så kan vi inte skrämma bort dem med "hellre-än-bra-sång". Nä, vi får nog vara lite stränga och ha en audition för de som vill marknadsföra på de viset. Att bjuda på glass är nog en bättre idé, men det kan ju bero på att jag gillar glass mer än sång så jag kanske inte är helt opartisk i frågan. Bara jag får ta hand om pengarna och glassen så är jag nöjd. | ||
Carnil12 | 2014-07-12 19:17 | |
Först jobba med hattar o glassar, sen efter jobbet ägna sig år lite gemensam sång. Allsång låter kul o somrigt :) | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-12 19:29 | |
Det verkar vara många som har norpat din nyckel vid det här laget? Du kanske ska kopiera upp några att ha i reserv. | ||
hfranke | 2014-07-12 21:59 | |
Rob är så sjukt frikostig med just tvättstugenycklar så jag fattar inte vad han har att gnälla över. Hattar och mössor. Är det vårt parti? För i så fall har jag ett parti prima toppluvor i garaget. Gula. | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-12 22:07 | |
Ja, vi kan ha både hattar och mössor i partiet. Helst inga nattmössor. Tala i nattmössan går väl an, men absolut inte iklä sig en. Antingen vill jag ha en hatt med brätte som skyddar mot solen eller en mössa i ull. | ||
hfranke | 2014-07-12 22:55 | |
Jag vill vara lite i hatten. Har inga sår som varar, så det får väl vara. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-07-13 02:29 | |
Då är det inget varaktigt alltså. Mössor kan också funka, hatt- och mössbutik får det bli. Jaha, nu har vi visst utökat med datatillbehör också. Måste vi köra trådlöst? | ||
Fispropp - Ej medlem längre | 2014-07-13 07:12 | |
Hej! Jag är frisk nu! | ||
Fesebengt2 | 2014-07-13 10:29 | |
Äntligen. Det tog lite längre tid att återhämta sig den här gången. Så det skall vara både fåglar och möss i djuraffären bredvid.och om det skulle visa sig att disproportion inte är fullt återhämtad kan han i tysthet jobba i rummet mellan butikerna. | ||
Fesebengt2 | 2014-07-13 10:35 | |
*fispropps kodnamn är disproportion om telefonen får bestämma* | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-13 11:05 | |
Din telefon tyckte nog att "Fispropp" var ett mindre fint namn helt enkelt. Proppen kan vara butiksbiträde i båda butikerna. Om han är sjuk får han hålla sig i förrådet mellan lokalerna och ägna sig åt uppackning och administration. Ska du sälja barnens hamster, alltså? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-07-13 11:42 | |
Ja inte bara hamstern heller. Dammråttorna och silverfiskarna också! Har du några odjur du vill bli av med? | ||
Fesebengt2 | 2014-07-13 13:10 | |
Nej bara ohyra. Vi kanske kan hyra ut dem om vi tar bort ringmärkningen. Jag har känt av hat en gång gör det mig kvalificerad för att tillverka en 3/4 dels hatt? | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-13 13:18 | |
Hatkänsla är nog inte nödvändigt för att bli hattmakare. Vi får fråga nån modist. Har aldrig gjort en hatt i hela mitt liv, och tror inte att jag skulle göra det bra, men ni andra är ju så kreativa så jag ser fram emot att få beundra er hattparad medan jag avnjuter Magnums champagneglass. | ||
Fesebengt2 | 2014-07-13 13:49 | |
Menar du parade hattar? Är det korsavel i djur affären du menar då eller är de parade För siamesiska tvillingar | ||
mönjelilja - Ej medlem längre | 2014-07-13 13:59 | |
Efterfrågan på hattar för siamesiska tvillingar är nog inte särskilt stort inte i vår galax i alla fall. Om vi ska avla fram nåt så är det väl fyrbenta kaniner och liknande. Personligen tycker jag att de där silverfiskarna borde tvingas till avhållsamhet. Helst kunde arten dö ut även om den väl är 300 miljoner år och borde få lite respekt. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-07-13 15:10 | |
Vad tror du jag säljer silverfiskarna för? Borde jag kanske bara utrota de istället?! Typ punkt slut! Hur många ben har kaniner egentligen? Bara så att jag vet när jag ska forma formeln. | ||
kattamaran | 2014-07-13 15:22 | |
Silverfiskar har ju jag massor av vet du väl, som jag kan sälja för en billig slant. Kaniner har ju du hemma, så du borde veta hur många ben dom har. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-07-13 15:55 | |
Jorå jag vet väl att de har fyra ben, tänkte bara göra min bästa kompis mönje uppmärksam på det också. Skulle det förresten vara en idé att ha zoo kombinerat med snabbkök? | ||