Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 21 061 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hfranke | 2014-10-27 19:51 | |
![]() | Whats up här då? Har ni byggt nåt sen sist ? Och när är festen? Halloween är det ju, jag tänkte komma i morgonfrilla och osminkad. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-10-27 22:51 | |
![]() | ja, det lär ju skrämma mer än de flesta masker man kan köpa Buttricks gör. nä, jag försöker komma på ett sätt att fixa en varm källa till min tomt och vad de andra gör vet jag inte riktigt. säkert inget viktigt. | |
junis11 | 2014-10-27 23:08 | |
![]() | Är du inte klar än? du har ju hållt på jättelänge med den tanken! | |
snurremurre | 2014-10-28 11:34 | |
![]() | Jamen Junis, du vet ju att han aldrig får tummen ur, stora ord liten verkstad... Du minns väl förra sommaren?? :D | |
seaburg | 2014-11-05 19:27 | |
![]() | växthuset som skulle växa va ju en kul ide. Vad var det som inte fungerade ? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-05 20:31 | |
![]() | ja...eeh...joo - det var ju så att jag tänkte odla lite roliga växter, men det var ju några som skvallrade för myndigheterna. jag hann precis plocka bort alla växter och slänga dom i skogen innan farbror polisen dök upp. sen är jag ju ingen riktig växtkille så jag kunde inte komma på vad jag skulle odla - så nu står det tomt. så vill du ha ett ställe att odla blommor i så kan du få hyra det för en billig penning. | |
seaburg | 2014-11-07 15:10 | |
![]() | Vilka var det som brandade om dina naturella gurkor,, före inträdet klagade väl inga på böjda. | |
Fesebengt2 | 2014-11-07 21:08 | |
![]() | Ni som här inträder låten gurkan vara minns jag att det stod. Det var ett jäkla liv om de där förkrympta stackarna. -den sorten skall vara så... -nej jag har inte glömt vattna... Men det blev ju i alla fall nåt som kunde likna cornichons utav slanggurkorna. | |
snurremurre | 2014-11-08 00:32 | |
![]() | Visst la du in dem sen, tyckte jag hörde Bertil berätta om dina goda inlagda cornichorns vid sista grillfesten? | |
Fesebengt2 | 2014-11-10 16:58 | |
![]() | Mycket lustigt för Bertil skulle aldrig säga att jag gjort något gott även om han tyckte det. Har ni planterat glöggen ännu? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-10 20:25 | |
![]() | bättre än så: har kvar sedan förra julen. årgångsglögg blir bara bättre och bättre med tiden sägs det. vem ska vara bock i jul då? snörvlan vill väl vara tomte antar jag. | |
Fesebengt2 | 2014-11-10 23:42 | |
![]() | Ganska tomt e' de på snörvlan nuförtiden. Har hon gått i ide? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-10 23:50 | |
![]() | kanske det. vad ska vi locka fram henne med då? isterband? ballongdansen? spelkväll med fia med knuff, då varje förlorad pjäs blir en hutt man måste ta, av valfri spritsort? | |
Fesebengt2 | 2014-11-11 17:47 | |
![]() | Popcorn? | |
hfranke | 2014-11-12 00:12 | |
![]() | Hur stora huttar, silver? Jag tror det är avgörande för snörvlan. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-12 00:20 | |
![]() | hon får väl välja själv antar jag. annars får vi hitta någon annan med tomtar på loftet... som kan spela tomte, menar jag. hur många ungar skrämde du under hallowen då, franke? hoppas de inte sprang hem gråtande åtminstone?! | |
hfranke | 2014-11-12 00:30 | |
![]() | Klart de gjorde! Jag är skitnöjd! Det bölades och tjöts bland sjuåringarna som rände här, jag behövde inte ens säga nåt, det räckte med att öppna dörren så skrek dom! Klent virke i småglin nuförtiden. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-11-14 10:59 | |
![]() | Isterband och ballongdansen går bort! Se till att få i mig de där stora huttarna först i så fall. Om jag hjälper Silvris med värmekälllan så får nån hjälpa mig med mitt tomteskägg. Det börjar bli bråttom nu om jag ska hinna få till det! Annars blir det väl som för dig hfrankenstein och då skriker glina när de ser mig. | |
hfranke | 2014-11-15 22:45 | |
![]() | Alltså....har du slarvat med hormonerna snörvlan? Ditt skägg borde vara imponerande vid det här laget. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-11-16 00:47 | |
![]() | Jag vet och jag är ledsen! Det växer minsann överallt annat än där det ska... Jag får väl köra med ett påklistrat leende och faktiskt har jag övat in ett bra Finnsdetnågrasnällabarnhä r men svaret på det brukar sällan göra mig lycklig. Kan du bara försöka se lite glad ut när jag står där i dörren?! | |