Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 21 095 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hfranke | 2014-11-17 15:55 | |
![]() | Men, du kanske kan ta en tova från armhålorna och klistra på som skägg? Det vet du snörvlan! Jag är ju en elak sadist av naturen, men det märks ju inte förrns jag.öppnar munnen, och är det nåt jag klarar av så är det att se glad ut! Kanske både glad och överraskad (överraskningen blir ju äkta eftersom jag kommer att vara mol allena på julafton, då unga fröken hfranke kommer att vistas i branäs och jobba hela vintern ) | |
Fesebengt2 | 2014-11-17 23:33 | |
![]() | Ok med de ledtrådarna gissar jag på att unga fröken franke är mördaren och att hon mördade unge herr pistvakt i liftkön med tö valla. Spelar vi inte Cluedo? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-17 23:48 | |
![]() | Själv gissar jag på att Bengt har Monopol på att spela Skitgubbe. Snörvlan spelar Fia med knuff(ar) medans jag är för matt för att spela Schack så jag tar en tupplur istället. Seaburg och franke ser ut att spela Twister, eller så är det bara en väldigt komplicerad kram. | |
AndoKongo | 2014-11-18 00:03 | |
![]() | Stolt och fin girre (giraff) som gillar att äta blad från de allra högsta träden | |
Fesebengt2 | 2014-11-20 18:22 | |
![]() | Det är silfverkroks höga grad som gör att han får äta högvis. Men jag har alltid misstänkt att han har rökt dem först. Smakar visst som whiskey. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-11-22 18:42 | |
![]() | Tärningen är kastad! Ja och då är det ju idé att spela vidare. Men den som hittar tärningen kan ju ringa mig... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-24 00:39 | |
![]() | Haha, sen när behöver vi en tärning? Vi brukar ju gissa på ett tal mellan ett och sex åt varandra. Själv tycker jag dock att ni är lite taskig när ni ska ge mig ett nummer, jag får aldrig sex. | |
Fesebengt2 | 2014-11-26 10:49 | |
![]() | Sluta gnälla, jag brukar inte ens få ett nummer. Bara stå över två omgångar och sätt på kaffet. | |
hfranke | 2014-11-26 12:33 | |
![]() | Nä men du får ju sätta på kaffet iallafall. Kanske en klen tröst men ändå... | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-11-26 19:06 | |
![]() | Vi kanske ska sluta diskutera vem som sätter på vad, vem och när. Låt oss gå vidare... Ska jag ha skägg i år eller inte? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-27 20:24 | |
![]() | Ska du låta bli den brasilianska vaxningen alltså? Jaså, du menade ett annat skägg, ett riktigt skägg?! Jaja, tänk så tokigt det blev nu då. Tja, det beror väl på vilken färg det blir på skägget antar jag. Eller hinner det bli så mycket så att det går att färga om det blir fel färg från början? | |
Fesebengt2 | 2014-11-28 22:19 | |
![]() | Klart du skall odla skägg snörvlan men det gäller att ha rätt färg på skägget om du råkar fastna i brevlådan.... För vem vill stå där out of fashion när tomte i veckan paparazzierna kommer förbi. Jag kan vara pepparkaksgubbe för jag har sparat mina bruna manchesterjeans från -73. Lite små, men jag är optimist. Va f-n det är väl bara att ligga på golvet och ta i. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-11-29 15:12 | |
![]() | Ok du är golvad Bengan! Jag jobbar på skägget jag. Vete 17 om jag kommer se klok ut, men det har ju inte nån brytt sig om tidigare så jag anstränger mig väl inte mer än vanligt. Nu måste jag öva på Ho ho ho... | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-11-30 15:50 | |
![]() | jag övar väl på ha ha ha då. har en känsla av att jag kommer att ha roligt under julen, men snörvlan blir säkert en bra tomte. *går och inventerar lagret av julglögg* | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-12-03 05:56 | |
![]() | Hoppas du hittade nån glögg, det gick ju en hel del i helgen. Ja, fast kanske den där kaffeglöggen finns kvar för den var ju ingen höjdare med sumpen i botten och allt. Synd bara att vi inte smakade innan vi började blanda... Har du förresten sett till hfranke? Jag trodde hon skulle vara lucköppnare i år. | |
hfranke | 2014-12-03 12:57 | |
![]() | Jag öppnar ju för fullt! Glöggen flödar i takt med att luckorna står på vid gavel. Är på lucka 14 nu. Nä, har inte tid med det här nu, det är mycket som ska göras innan jul. Luckor ska öppnas fönster ska stängas, grisar ska matas, nycklar ska kastas, knäck ska brännas vid, skägget ska odlas. Pust å stånk, man är ju värre än Ernst. | |
magnusito | 2014-12-03 14:29 | |
![]() | Men nu hinner du inte julstöka mera. Löfven kommer förmodligen att avgå och som förste ersättare för Jimmie Åkesson så får du nu rycka in och leda landet när det blir regeringskris. Förbered dig! | |
Kuja | 2014-12-03 17:32 | |
![]() | Nu ska vi inte tala om sånt. som din förste wingman har jag ju sagt åt dig att inte dra politikskämt. Prata lugnt och sansat, fråga om hon hänger här ofta, hur hennes dag har varit och om hennes katt fortfarande klöser i soffan. | |
hfranke | 2014-12-04 23:15 | |
![]() | Fast nu är det ju redan klart att det är jag som ska chefa om det kör ihop sig. Magnusito, var det du som skulle vara talskrivare eller vem var det? Vi hade ju upplägget klart redan före valet vill jag minnas (men orkar inte gå tillbaka och se hur vi tänkte och bestämde) | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-12-05 18:10 | |
![]() | Jag orkar inte heller gå tillbaka nu när jag äntligen är framme! Jag är värre än latmasken som kom fram när jag la ett äpple på axeln. Nä men jag orkar i alla fall fira in helgen! Soffläge och glögg nästa! | |