Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
brazzlefrat - Ej medlem längre | 2019-11-03 09:57 | |
Svar till farbrorn några inlägg bakåt.. Nej det varken berör eller provocerar just mig, eftersom jag varken är vegan eller har husdjur. Jag är dock lite fascinerad över hur vissa människor orkar störa sig så mycket på hur andra väljer att äta, leva och rösta. Live and let live osv.. Och mitt nick är "Brazzlefrat" , lite svårt att stava till kanske, men det finns ju copy/paste isf | ||
Mormodern49 | 2019-11-03 12:15 | |
Grått ock trist väder här idag , har satt i kött i ungnen nu som jag väntar på ska bli klart , vi börjar bli hungriga | ||
kryddeluntan | 2019-11-03 13:47 | |
Grått o trist här med. Det blir Alllt för Sverige ikväll. | ||
Mormodern49 | 2019-11-03 13:58 | |
Här blir det Bingolotto | ||
Slipadpärla - Ej medlem längre | 2019-11-03 14:53 | |
Allt för Sverige är verkligen ett feel good program :) Men brukar alltid slå av tvn på slutet, för jag tycker så synd om de som åker ut. Tror ni att de deltagare som åker ut ur tävlingen får hjälp att finna sin familj ändå på något sett? Allt annat vore ju obarmhärtigt | ||
Minibitt | 2019-11-03 15:52 | |
Riktigt grått här också. Det blir innedag. En riktigt mör stek av rostbiff, med gräddsås satte piff på tillvaron idag. Jag känner att god mat och dryck är viktigare än någonsin nu. | ||
kryddeluntan | 2019-11-03 21:01 | |
Hoppas att de som har åkt ut i allt för Sverige får hjälp att hitta sin släkt. | ||
Minibitt | 2019-11-03 21:55 | |
Fy och fy! Nu har första snön kommit här. Jag kan inte hitta någonting positivt med snö. | ||
Mormodern49 | 2019-11-03 21:57 | |
Åka skidor Minibitt | ||
Lill-IT | 2019-11-03 21:58 | |
Och detta: cdn1.cdnme.se/cdn/9-...92 8666.jpg | ||
Slipadpärla - Ej medlem längre | 2019-11-03 22:11 | |
Bra saker med snö: Det är fint när det gnistrar Det lyser upp när det är mörkt ute Man kan göra snöänglar, snögubbar och små snölyktor Man ser lätt vart hundar har bajsat så man inte kliver i bajset Ramlar man så landar man mjukare om det är en snöhög man landar i | ||
Bitte - Administratör | 2019-11-03 22:17 | |
Håller med Minibitt, Fy för vinter, snö och kyla , Och jag vet att jag bor i fel del av vårt land för här är allt detta oundvikligt, Ogillar att måst åka till jobbet då det är typ minus 25 grader och den egna bilen är enda alternativet . Eller när plogkarmen ut från gården är hög och tung och jag måste skotta mig ute . Bitte | ||
Mouche - Administratör | 2019-11-03 22:23 | |
Satte in detta i "Retar-tråden" och sätter in den här också fast den kanske inte är helt rätt =) ------------------- Man får reta sig på vad man vill så länge som det inte pekar ut någon enskild person. Modereringen är förvisso något man som debattör här kan anse vara irriterande men om det är så, så är det bästa att skriva en rad till t.ex mig så försöker vi hjälpa varandra att hitta en bra lösning på problemet! Anser jag/vi sedan att "Aha! Detta skulle säkert andra forumister också vilja ta del av!"...så sätter jag ut saken i forumet eller ber den jag diskuterat med att göra det! Vad tycker ni om en sådan lösning på saken? Retar mig på att jag åter igen glömt att ta mina mediciner! Mouche | ||
Minibitt | 2019-11-03 23:07 | |
Tack för att ni tänker på mig i denna stund. Men skidåkning... har aldrig riktig förstått vitsen med det, iallafall inte när man bor i stan. Och snöbilder, kan vara vackra, om man själv slipper att vara på den platsen. Satt på akuten förra nyårsaftonen. Jag kan lova att alla de som brutit ben, fötter och armar inte lovordade snön och ishalkan som den fört med sig. För att inte bara vara negativ så lovordar jag knappen på TV apparaten. Den gör att jag kan välja bort alla tråkiga sportprogram som har med vintern att göra. | ||
Slipadpärla - Ej medlem längre | 2019-11-04 07:52 | |
Halka och is är inte roligt. Hellre snö isf. Ramlade och fick hjärnskakning ett år | ||
Bitte - Administratör | 2019-11-04 08:26 | |
13 grader kallt ,, huua nå bara gilla läget, får glädjas åt att vi i alla fall inte har snö ännu . Slipadpärla halka är inte kul jag bröt ju handleden 2017 pga det, Bitte | ||
kryddeluntan | 2019-11-04 09:27 | |
Här är det solsken och plusgrader | ||
Mormodern49 | 2019-11-04 12:05 | |
Här detsamma som hos Kryddan . Vill inte ha vinterväder ännu . | ||
Glenn Skifs | 2019-11-04 13:08 | |
Jag har skrivit en dikt till dig mormor. Bara för att du är så snäll och godhjärtad. Den går så här: Till mormodern49 Å du alla själars mormor Du är tuffare än Fantomen Du är snällare än Tomten Du är mysigare än makaroner och korv Du är sötare än maränger med socker på Du är ketchupen på korven Du är vattnet under båten Du är Melker när han ropar Tjorven Du är tårarna i gråten Och om jag ska förklara lite till Så är du potatisen med dill (Och där fick vi några rim till slut) | ||
kryddeluntan | 2019-11-04 14:43 | |
Du är för rolig Glenn Här blåser det svinkallt. | ||