Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 20 337 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Satyra | 2010-03-14 11:56 | |
Ja, Egenskap, går inte ens att jämföra med "pås-sås"! Jag är själv en URUSEL kokerska med NOLL intresse för matlagning, men har haft turen att träffa en man som är en jäkel på det och såser gör han som är så gudomligt goda att man går åt. (syns på vågen också, hahaha) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-14 11:56 | |
www.katrinsgoodiebag...na -ikvall/ Det är jobbigt att läsa sånt här. "Jag VET att de klarar av det. De fick fler röster än Darin i sin delfinal, och om inte DET bådar gott så vet jag inte VAD som gör det!" Skriv i kursiv stil, jag får ont i huvudet annars. | ||
wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-14 11:59 | |
ska det inte vara äggula i? | ||
caughtbock | 2010-03-14 12:10 | |
Nä jag skojade bara ;) Hemma går jag under namnet "finsmakarN". Det retar mig inte, det är härligt när folk inser hur classy jag faktiskt är. Prutt. | ||
Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-14 12:11 | |
Jaha så har man skurat badrum, lagat mat o diskat. Det e ju söndag, stopp o belägg! | ||
Bitte - Administratör | 2010-03-14 12:15 | |
Axlar som värker,, orkar knappast jobba Bitte | ||
Maja G | 2010-03-14 12:18 | |
Retar mig på att jag inte kan låta bli brödet INNAN maten är färdig!! Det är så gott att ta kanterna på painrichen...och en bit i mitten Och sedan är jag inte så hugrig då vi väl ska sätta oss till bords..!!?! | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 12:55 | |
Retar mej på att jag gör av med minst 10 rollers i veckan här hemma bara för katten fäller. | ||
speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-14 12:59 | |
Fattar inte det Broken, jag har 3 kattor varav två skogisar och jag behöver ingen roller alls!! Hittar ytterst sällan katthår annat än på ryggstödet på datastolen och på grabbens ena fleecejacka!! =) | ||
Bitte - Administratör | 2010-03-14 13:06 | |
>>BrokenString..Äve n jag är storförbrukare av roller´s,, och det är extra retsamt med vitt katthår på svarta byxor.. Bitte | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:08 | |
Jag har aldrig varit med om maken till att fälla. När jag hade hund var det inte alls lika mycket hår som nu. Har en röd matta i hallen som han gillar att ligga och åma sig på. Den är allmänt grå för jämnan. Han är ju mest vit den lilla spjuvern:-) | ||
wplmr - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:08 | |
jävla telefonförsäljare! FAN ursäkta, men nu har de lurats igen | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:12 | |
Det värsta är att jag nästan uteslutande använder svarta kläder. Svarta kläder, vit katt är inte en bra kombination:-) | ||
speedwagon - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:27 | |
Nej det klart =) Men min ena är randig med stora vita fält och hon fäller bara det vita håret, just på stolen och fleecen ingen annan stans.. Konstigt! Den trefärgade fäller inte alls på samma sätt och nästan inget vad jag kan se.. Den korthåriga är ljusgrå men jag hittar inga katthår efter henne heller.. Prova att helraka den :D | ||
Bitte - Administratör | 2010-03-14 13:30 | |
En vit och två svarta ,, den vita fäller sjukt mycket Bitte | ||
BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:35 | |
Haha,,har nästan lust att göra det men det går ju inte. Han kom in häromdan och satt helt oskyldig på bordet men var helt blodig! Blodig på tassarna och blodstänk på hals och huvud. Var tvungen att tvätta av honom trots att han hatar det för att se om han hade skadat sig men det fanns inget så så han har väl varit ute och mördat något. Så nu går han under namnet killercat här hemma:-)) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-14 13:41 | |
Retar mig på att Linneas tobak stänger kl 14 och min buss går 5 över. Jag kanske hinner men då får jag vänta och frysa ihjäl. Annars kan jag gå till pressbyrån men det är längre. -.- Klostergatan <3 | ||
Maja G | 2010-03-14 13:48 | |
Men Egenskap: Det är inte så kallt ute så att du fryser ihjäl. Det gör dig gott med en liten promenad:) Hälsa mina grabbs när du ändå gå förbi dom. En bor vid Linneas o en vid Pressbyrån:))) | ||
Lill-IT | 2010-03-14 14:03 | |
Oväntade besök.. även om det är ett kärt sådant så vill jag ändå bli lite förvarnad.. I detta fallet hade jag tex. inget glutenfritt fikabröd hemma. | ||
Bitte - Administratör | 2010-03-14 15:41 | |
Att jag får ont i huvudet av att var arg, och irriterad Bitte | ||