Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 067 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-12-05 22:32 | |
![]() | LUCIA! För tusan bövlar, vem ska vara lucia i år? Om snörvlan odlar skägg för att bli tomte är det någon annan som får bli årets ljushuvud. Förslag någon? Måste lucia kunna sjunga förresten? Själv kan jag tänka mig vara näcken. Har övat på riktigt bra på mitt fiolspelande. Näcken brukar vara med i luciatågen, va? Magnusito som lucia kanske? Hans skrål till snapsvisorna låter ju hyfsat melodiskt åtminstone. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-12-05 22:53 | |
![]() | Mäh, nu tror jag du blivit spritt språngande galen! Sluta gnida, det låter ju knappt. Och vill du ha en Lucia kan väl jag företa mig den uppgiften, det innan jag ikliver mig den röda dräkten... Jag går ändå i nattlinnet hela dagarna... Kan du ändå ha struten på huvudet tror du? | |
Fesebengt2 | 2014-12-07 15:23 | |
![]() | Strutta omkring i struten med. Kan du inte köra alla rollerna? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2014-12-07 16:15 | |
![]() | Nä, vi våga..eh, kan inte lämna snörvlan ensam. Om jag inte får vara näcken kan jag springa omkring med en luva. Tänkte mig dock en trollkarlsluva som jag hade på mig på en harry potter-maskerad. Tror kidsen kommer att gilla det skarpt. Kan du inte vara pepparkaksgubbe, bengan? Franke o magnusito kan bli tärnor. Bara dom inte kommer i fågeldräkter som dom gjorde för något år sedan. | |
Fesebengt2 | 2014-12-07 19:46 | |
![]() | Annars kan du jag och Magnusito gå som de tre envisa männen. Behöver inte ens klä ut oss, bara se bestämda ut och inte ta no for an answer. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2014-12-10 22:09 | |
![]() | Går det bra för er? Ni ser så allvarliga ut... | |
seaburg | 2014-12-14 10:09 | |
![]() | Mycket ansvar,,, men nu gick ju allt bra. Inte en enda ledljuskrona fallerade. Skötte sig dina gossar? | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-01-02 22:31 | |
![]() | Inte alls, jag fick avskeda dem allihopa! Och eftersom jag inte kunde stå där med hundhuvudet eller kronan själv så sa jag upp mig den 14:nde. Har det rätt bra nu faktiskt... nytt år, nya förhoppningar... utan förklädnad. Ja fast inte naken alltså! Jag fick ny kostym i julklapp så nu känner jag mig rätt klädd. Var det förresten nån som fick en spark i julklapp? | |
flamsjo | 2015-01-02 22:35 | |
![]() | Jag fick en. Rätt i röven. Det värker fortfarande. | |
flamsjo | 2015-01-02 22:36 | |
![]() | Fick du den där catwomankostymen du alltid drömt om Snörvlan? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-01-03 20:07 | |
![]() | har hon redan inte en sådan? eller var det wonderwoman hon redan hade? ber om ursäkt för den där sparken förresten, trodde det var en fotboll. lustiga brallor du hade på dig. tror fler än jag hade tagit fel i det ögonblicket. | |
flamsjo | 2015-01-03 21:58 | |
![]() | Vad då? Det är ju senaste mode i Milaaaaano. Det är därför dom har så bra fotbollslag där. Blev mötet lyckat igår förresten? Du skulle väl träffa nån kille som skulle hjälpa dig få fart på "verksamheten"? | |
Fesebengt2 | 2015-01-30 21:48 | |
![]() | Var är ni? Margheritamaskinen har gått sönder, jag behöver en potatisskalare och tre plåster. | |
Toosalty | 2015-02-02 14:17 | |
![]() | Det är slut på plåster sedan du försökte dig på parkour i köket i fredags. Margheritamaskinen har varit paj i en månad, typ. Använd matberedaren i nedersta skåpet. När du köper plåster så köp potatisskalare också, jag tror din polare stjäl dem? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-02-03 22:10 | |
![]() | Margerithamaskin? trodde vi bara använde cementblandaren när vi gjorde drinkar? var det inte därför vi köpte den? den har ju aldrig använts för sitt ursprungliga syfte en endaste gång. ska man skala potatis?? | |
Fesebengt2 | 2015-02-04 21:07 | |
![]() | Tja att skalla dem är ett rätt knöligt beteende. Vinkelslip? | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-02-07 17:39 | |
![]() | Vinkelslip är ingen bra metod på fotvårtor. hur många gånger ska jag behöva säga det, bengan?! | |
Fesebengt2 | 2015-02-10 17:27 | |
![]() | Du och dina vår tår. Nej bara för att du vaknar upp och ser skuggan av dina tår har ingen påverkan på om våren kommer tidigare eller inte. | |
hfranke | 2015-02-21 23:36 | |
![]() | Vilken avfart var det i rondellen nu igen? Jag är yr och snart är det slut på bempa i packmopeden. | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-02-22 16:51 | |
![]() | bempa var väl en bandyspelare?? gör som bengan och kör tvärs över rondellen, vetja. sedan är det bara att följa efter en bil som ser att veta vart den ska, så kommer du nog fram ska du se. | |