Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 20 222 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lokex | 2011-02-11 17:17 | |
![]() | Självklart kan man utföra osjälviska handlingar. I slutändan blir allt en definitionsfråga, om man själv måste må dåligt för att det ska räknas som osjälviskt? I såna fall är de som är självdestruktiva väldigt osjälviska, men om de är självdestruktiva gör de allting i ett själviskt syfte.... Blir som hönan och ägget, vem var först? | |
Snoosy | 2011-02-11 20:22 | |
![]() | Le-lou,, jag gav dig sista ordet. Men du kunde inte hålla tyst vidare. Envis är jag till max. Den saken är klar. Men du är min överman (kvinna) i den frågan. Prosti, det är snällt att du väljer att försvara mig. Den som skriver att jag häver ut mig fördomar genom hela tråden har inte läst allt jag skrivit. Le-lou, du säger att alla är lite ego. Håller inte med alls. Det finns personer som verkligen sätter sig själv sist i alla situationer. Men kan nog hålla med rob om att en stor % är egoistiska. Fast kanske inte så hög procent som 99.9% Sir,, du sa tidigare en sak som jag funderat på. Du säger att man inte är intresserad att veta hur det står till med alla fall där fk gör rätt. Men, tyvärr är det ju så att dom få fallen som tagits upp i media sett till att skapa fördomar kring sjukskrivna. | |
Snoosy | 2011-02-11 20:27 | |
![]() | numsan,, omd et inte ligger något i det jag säger, så borde inte så många bli så upprörda. Du säger att jag kastar förolämpningar och fördomar omkring mig i hela tråden utan att ha någon som helst substans i det jag skriver. Vilka fördomar och förolämpningar är det du retar dig på ? | |
le-lou | 2011-02-11 20:39 | |
![]() | öh ok ....du gav. Men bara för att du inte känner för att prata vidare så innebär det ju inte att jag gör dettsamma. Allt bestämmer du inte ^^ Men, du kunde inte hålla dig märker jag. Varmt välkommen tillbaka Snoosy! | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-11 20:41 | |
![]() | "omd et inte ligger något i det jag säger, så borde inte så många bli så upprörda" Logiken når nya höjder. | |
Snoosy | 2011-02-11 20:50 | |
![]() | resurrection, är hedrad att så många väljer att titta in i min tråd. Menade jag ju ;P | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-02-11 21:36 | |
![]() | Ni är faen roliga hela bunten. :D | |
The Mag | 2011-02-11 21:56 | |
![]() | Helt ointressant hur vänner ser ut. Flickvänner däremot är en annan fråga... | |
Kristallklar | 2011-02-11 22:15 | |
![]() | Snoosy, nu är vi där igen: Vilka som hävdar att du slänger ur dig fördomar och förolämpningar hur som helst. Vi har ju förklarat och citerat dig för att visa allt du skrivit eftersom att du inte verkar ha koll själv. Läser du inte? Tar du inte in det? Flera personer har fått gå igenom tråden för att visa var dina fördomsfulla inlägg. Behöver du ha fram det igen? Prova läsa igenom tråden så hittar du säkert dina kommentarer. Så slipper det bli tjatigt. Och apropå Vänner-avsnittet: Phoebe låter en geting sticka henne för att denna geting ska känna sig bra inför sina getingkompisar. Joey förklarar att getingen antagligen dog efter sticket. :P | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-11 22:25 | |
![]() | Som en duracellkanin på snoose. Det som förloras i logik tas igen i ihärdighet. Snoose, jag tycker att dina resonemang är helt verklighetsfrånvarande, men jag har nog aldrig varit med om större envishet. Beundransvärt på nåt sätt. Eller bara märkligt. | |
Snoosy | 2011-02-11 22:26 | |
![]() | kristallklar, ja du, ta fram dom igen du. Suck! Ni är några stycken som velat sätta mig på plats. Och jag har försökt svara på alla. Missat några, här och var. Inte av mening. Som ni också fått för er. Men är man dömande så är man, speciellt menat till en här ;) | |
Snoosy | 2011-02-11 22:29 | |
![]() | tvålis, istället för att bara skriva ''jag tycker att dina resonemang är helt verklighetsfrånvarande,'' så får du gärna även tala om vad det är du stör dig på. | |
Snoosy | 2011-02-11 22:31 | |
![]() | Sen är det så jäkla onödigt att komma in med löjliga komentarer. ''Som en duracellkanin på snoose'' Eller tycker du inte det själv?? | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-11 22:32 | |
![]() | Många duracellkaniner i denna tråd. Ni kan stånga er blodiga ni lär inte komma längre än så här.. | |
Kristallklar | 2011-02-11 22:39 | |
![]() | Men, ge dig. En gång till? Du HAR redan fått tillbaka alla dina inlägg du har skrivit, och du HAR redan kommenterat (om man nu kan säga det?) dem. Ge dig nu. Ska du börja om hela den här tråden igen, du som är trött på att försvara dig. Gå tillbaka några sidor så ser du svart på vitt vad du har skrivit eller så lägger du ner snacket om att du inte slänger ur dig fördomar. | |
Snoosy | 2011-02-11 22:41 | |
![]() | Kristallklar, vad är det som gör att du måste lägga dig i då jag pratar med någon annan? | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-02-11 22:44 | |
![]() | Ber om ursäkt snoosy... Inte min mening att vara osportslig. Jag reflekterar allmänt och orkar inte att ge mig in i en diskussion med dig även om jag följer tråden. Det känns inte som att jag kan säga det mycket bättre en Le-Lou...Jag reflekterar däremot över din dialogsmetodik som jag uppfattar som grälsjuk. Och nej, jag mobbar inte dig. Jag är oense med allt du står för i just denna tråd bara. | |
Kristallklar | 2011-02-11 22:52 | |
![]() | Skrev inte du nyss ett inlägg till mig där du bad mig ta fram dom igen? Vadå lägg dig inte i? Skrev inte du tidigare att mobbning är att frysa ut någon? | |
Snoosy | 2011-02-11 23:01 | |
![]() | kristallklar, förlåt om du tar det så. Menade mest att du ifårgasatt mig om samma saker om och om igen. Flera gånger om. Trots att jag gett dig svar. Tvålis, okej. Respekterar det. Önskar jag var lite mer som yonderboy, han är ju vad jag kallar en expert på att uttrycka sig. Är övertygad att han och jag delar samma uppfattning om mycket, men har har talets gåva. Det har inte jag. Tyvärr. Hursomhelst. Jag står för att högermänniskor är mer pengakåta än vad vänsteranhängare är. Jag TROR att det är så. har inga fakta mer än att jag kan lägga ihop ett och ett. Att vi har och har haft en högerregering under många år nu anser jag är skrämmande. Jag tror inte på högerns politik i längden helt enkelt. Det märks inte av så mycket idag. Men om högern fortfarande sitter i makten om tio år. Så TROR jag att livet vara hårt för många många fler i samhället än det redan är! | |
Kristallklar | 2011-02-11 23:15 | |
![]() | Men du skriver att vi som anser att du slänger ur dig fördomar inte har läst hela tråden, som om vi har missuppfattat dig, eller vad vet jag. Och jag har försökt lägga fram att du faktiskt har skrivit fördomsfulla inlägg och har försökt visa dig flera gånger. Ändå fortsätter du anklaga för mobbning, förtal och allt möjligt. Det handlar inte alls om det. Det finns ju i den här tråden och jag blir bara så less på att du anklagar oss för att vara taskiga mot dig när vi bara ifrågasätter dina fördomar. | |