Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 34 |
Inloggade | 89 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-05 04:33 | |
*snark.... snark....* | ||
Nenne77 | 2015-10-05 17:58 | |
Jag tycker att det var jättetaskigt av Lennart att lämna dig i sticket Snörvlan! Precis som om du skulle tro att den sopkvasten var han. Iof, du var ganska kärlekskrank inatt så det är ju inte många strån kvar på änden, men ändå, taskigt. Jäkligt roligt hade vi ändå. Får bli en fortsättning på den. Vi överlevde ju natten ;-) | ||
Fesebengt2 | 2015-10-08 07:39 | |
*smyger runt bland kupéerna och tränings petar lite på alla med min pinne. Syftet är att ta reda på varför det varit så dött här sistonde.* | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-08 16:51 | |
Om du letar tillräckligt länge kommer du hitta mig i allafall. Jag tog mig osedd till den sista vagnen och sista dörren där jag hittade på loket! Du må tro att jag har kul nu! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-10-08 22:37 | |
verkar som de flesta misstog sig på vilken roll de skulle spela och alla spelade mordoffer - eller också var alla trötta och ville sova. inget av alternativen verkar ju alldeles otroligt. men nu får du hjälpa mig att väcka alla, bengan, vi är framme vid slutstationen emeryville om 20 minuter. hur tar vi oss till sanfrancisco fortast nu då? | ||
Fesebengt2 | 2015-10-11 20:14 | |
*Kollar runt lite och hittar Snörvlan och Loket. Petar på dem med pinnen ihop om att vinna färgfemman.* | ||
KatjaElina - Ej medlem längre | 2015-10-11 22:19 | |
Men lilla gubben, hur mycket har du druckit den här gången då? Att du aldrig lär dig... du kan ju i alla fall försöka vakan upp lite så vi kan åka hem nu. Det är lugnt konstapeln, jag ska försöka hålla bättre ordning på honom. | ||
KatjaElina - Ej medlem längre | 2015-10-11 22:20 | |
(vakna) | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-10-11 22:23 | |
åka hem, är du inte klok? nu när vi har åkt genom halva amerrkat och har en misslyckad mordgåta bakom oss måste vi bara stanna ett tag. hyra en bil och åka igenom de guppigare gatorna av san francisco står på turordningen. vem vill inte leka deckare a la 70-tal så säg. sen dricker vi aldrig för mycket, bara lite lagom. sådeså! | ||
Fesebengt2 | 2015-10-13 21:18 | |
Bara jag får peta med min pinne är jag nöjd och kan tänka mig att åka med nedför Filbert street. Jag tycker om min pinne men kan tänka mig att byta ut den mot en sked. www.youtube.com/watc...VD vgL58h_Y | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-10-14 23:00 | |
slå någon med den där skeden och jag säger åt snörvlan att bita dig. ok, alla kom av tåget men var är dom nu då? nåja, jag har hyrt en 68:ans mustang så det blir väl fler rundor för oss två då. jag klagar inte. mot Sherwoodskogen...eeh, jag menar Filbert Street! (har sett tecknade robin hood för många gånger, f'låt) | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-17 04:23 | |
Hur ska jag kunna bitas?!.... Så länge jag ligger här i bakluckan backe upp och backe ner lär alla vara säkra... Och det är nu jag undrar hur länge jag ska ligga här egentligen ?! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-10-18 01:28 | |
jaså, det var det som lät. trodde vi höll på att tappa växellådan eller motorn eller någe. nåja, det är väl din tur att köra då, som tröst. jag behöver käka lite så jag väntar vid restaurangen vid korsningen så länge. *vet hur snörvlan kör och passar på att fly fältet.* | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-18 09:16 | |
Fantastiskt! Jag har bara en liten fråga, är det höger- eller vänstertrafik här? | ||
Fesebengt2 | 2015-10-19 17:02 | |
Struntsamma kör i mitten och tuta. Jag kan använda min pinne som lans om nån kommer ivägen. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-24 00:07 | |
Du och dina pekpinnar... Klart nån är i vägen när jag ska köra! Sa jag förresten att det är nu jag kör upp? | ||
Fesebengt2 | 2015-10-24 13:30 | |
Ok jag förstår. Vill du prova att backa runt hörn eller skall vi fortsätta åka här på trottoaren? | ||
Jontepop | 2015-10-24 13:44 | |
Hej kompis :) tack för igår | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2015-10-24 14:22 | |
Varsågod! Jag ställer gärna upp och kör dig till gymmet, det är väl ända sättet för dig att komma dit. Sen måste jag säga förlåt också eftersom jag nästan körde på dig där på trottoaren igår. Du borde göra som jag och gå på gatan istället. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2015-10-24 19:09 | |
ok nu har jag ätit färdigt, kom och hämta upp mig vi måste lämna tillbaka bilen (när jag får se den antar jag att fullförsäkring var ett bra val). är alla kvar i san francisco förresten? har inte sett resten av dem som var med på tågresan på ett bra tag nu?! | ||