Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fesebengt2 | 2017-11-16 07:59 | |
Usch då har ni blivit invaderade av Belgien-blue figurer. Anticimex rekommenderar att ladda råttfällorna med sarsaparillblad. Man kan även få hjälp av Johan och Pellevins skadedjursbekämpning. Rekommenderar dock inte att ta hjälp av Starke Staffan som super kraftigt och jobbar inte om han är förkyld. | ||
seaburg | 2017-11-16 16:53 | |
Staffan ska nog hålla på med annat när han är frisk. Känsliga Kerstin bad honom ta bort något creepy-crawly hon hörde under ytterpanenelen. Tyvärr hängde innervägg ihop med yttervägg så hon bor här nu. Kan hon slagga hos dig nästa vecka | ||
Pusslan | 2017-11-26 15:24 | |
Du tänker på stalldrängen du, helt förståeligt nu när det närmar sig. Hur många år har vi inte haft den här diskussionen, men har vi någon frivillig i år tro? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-11-26 16:44 | |
Vem bryr sig om stalledrängen, viktigare är väl lucia, tomte och pepparkaksgubbe. Hur väljer vi dessa i år? Starta en facebooksida där vi lägger upp årets kandidater? Är det någon som har facebook förresten? | ||
Pusslan | 2017-11-26 20:11 | |
Facebook? nää det är väl ingen som har det nuförtiden.... Ja Lucia är jag inte igen! Du ser väl att mitt hår inte växt ut än från förra årets tågande. Jag tycker för övrigt att nån kan vara halmbock i år. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-11-26 22:22 | |
Tja, seaburg har ju rykte om sig att vara en bock och han är ju från halmstad så det är väl gott nog?! själv har jag nyss kommit tillbaka från mallis så jag kan vara pepparkaksgubbe i år. bengan lucia o du tomte då, pusslan? jag menar, det är väl ändå ingen som har mer tomtar på loftet än du. | ||
Pusslan | 2017-11-27 07:27 | |
Jag har bara några få kvar däruppe, men okej, jag ställer upp. Bra laguppställning i år annars om det här går hem, fast vi måste nog leta rätt på icke brännbart material åt seaburg eftersom tåget passerar Gävle. | ||
sussilunda | 2017-11-27 08:17 | |
Om du ska stanna till i Gävle kan du hämta mina skor jag glömde på Elite Hotell? Annars kanske dom kan skicka det per post. Hoppas att allt är bra med dej det var så kul i somras när vi hälsade på i er stuga | ||
Pusslan | 2017-11-27 18:46 | |
Tyvärr så är jag portad där efter den senaste incidenten, de släpper inte ens in mig i lobbyn längre. Vill du vara lucköppnare i år? | ||
Fesebengt2 | 2017-11-29 06:38 | |
Var är kofoten nånstans då? Det var svårt att få upp luckorna förra året. | ||
Pusslan | 2017-11-29 13:43 | |
Säg det inte till nån, men jag såg när Silfver gömde den bakom första luckan och det verkar som att just den går lätt att öppna för lite senare såg jag seaburg smyga dit. Tjing för att öppna den andra! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-11-29 22:58 | |
Jaha, då har kompisarna glömt ens födelsedag igen då. Why am I not surprised. Försök inte smyga i buskarna, det funkar liksom inte när löven ramlat av. Ni kan lika gärna komma in, jag har satt på en kanna kaffe. | ||
Fesebengt2 | 2017-11-30 09:27 | |
Jaha ännu ett tillfälle att sitta och lyssna på silfverkroks fantastiska varv runt solen. Högläsning ur dagboken med bildvisning på dagens navelludd. Nåja du brukar ju ha nått gott till kaffet så jag kommer väl in då. | ||
Pusslan | 2017-11-30 14:32 | |
Vänta på mig, jag är också på väg, även om jag är ganska säker på att han fyllde år förra månaden... Jag ska bara springa förbi hemma och hämta paketet, för inte lär väl han märka att det är tomtar på omslagspappret. | ||
Aspelicious - Ej medlem längre | 2017-11-30 20:22 | |
Nämen nu igen!? Du är ju hopplös på det där med springandet! Du vet ju att det bara kommer att straffa sig, och ingen kommer att tacka dig för det sen.... | ||
Pusslan | 2017-12-02 09:04 | |
Faktiskt sprang jag på en gammal granne igår och han tackade i alla fall för senast.... | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-02 14:41 | |
Tur att du inte sprang omkull samma gamla granne då, ibland är du ju smidig som pansarkryssaren Potemkin. Är det någon som kom ihåg att lämna in V-75? | ||
Fesebengt2 | 2017-12-02 15:36 | |
Hade inte tid. Har gipsat tak och väggar. Tänkte gipsa foten först för att slippa men det funkade inte med gipsskivor. | ||
Pusslan | 2017-12-03 07:44 | |
Du vet väl att det inte hjälper att sätta gipsskivor i rummet för att få bort dina vägglöss?! Japp, jag erkänner direkt, jag tog pengarna vi skulle ha till travet och köpte en lördagsgodispåse i stället, men trots att det var lite gott och blandat i den gick det inget vidare. Jag satt ändå non stop framför Tv:n, men sen kom Polly och hämtade mig i en av Ahlgrens bilar och kvällen tog en helt annan twist! Jag har legat klubbad hela natten efter den turen, men lyckligtvis vaknade jag nyss go och glad! | ||
Fesebengt2 | 2017-12-03 09:28 | |
Så det var du som skulle ha djungelvrålet silver skrek ut när alla hästarna äntligen var hemma. | ||