Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pusslan | 2017-12-03 15:41 | |
Hörde jag fel eller skrek han: "Äntligen hemma! Jag spikar i 4:an!"? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-03 17:08 | |
Kan inte varit jag, jag kör med skruvdragare. vilken tur att min påse med lördagsgodis gav 36000 i vinst förresten. tro inte jag delar med mig när jag inte fick en endaste godisbit. | ||
Pusslan | 2017-12-05 07:24 | |
Jag vet att jag ligger på minus, men det är lika med Matte, du vet han som spelar i andra division. Nu är han inte nån att räkna med även om han brukar påstå sig ställa upp närsom. Kul att du har plus i kassan och jag förstår om du inte vill dela, men hur många gånger ska jag säga förlåt?! Nu ska jag sluta dividera om detta så kanske jag slipper en lektion i vett och etikett, det räcker med tre gånger. | ||
Fesebengt2 | 2017-12-05 18:05 | |
Alg e' bra att äta om man inte får godis. Men bråka inte nu. Kan ni inte prata med varandra på tal-linjen så att ni löser ut det hela? | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-05 22:22 | |
Är ingen fena på matte mer än på aritmetik, eller var det arytmi? Det där när man inte kan dansa?! Stokastiska variabler blandat med tur är annars min formel på framgång. Lade undan 30 000 men jag bjuder på sprit o godis för 6000 så långsint är jag inte (dock lite snål emellanåt). Vem vill ha Dumle-shot gjord på Stolichnaya? | ||
Pusslan | 2017-12-07 08:04 | |
Har du varit hos ryssarna nu igen?! Nähej du tack, inte en gång till, inte för att jag minns nåt från senaste gången, men det är jobbigt att vakna upp i Gunnarskog och inte veta varför. Nu var farbrorn visserligen snäll och lät mig stanna tills dagen efter, jag säger ingenting om det, men jäklar så tungt det blev när han visade på kartan vart vi var, jag trodde hela tiden att han sa att han hette Gunnar Skog och att jag var kvar i Bengans sommarstuga... Vart har han tagit vägen förresten, han svarar inte på mobilen?! | ||
Fesebengt2 | 2017-12-07 21:44 | |
Hade inte tid att prata idag. Jag led i Lidköping hela dagen. Morgondagens strapatser kommer att stå mig upp i halsen när jag skall till Hallsberg. Men då är det FAT test så det kan bli spännande. | ||
Pusslan | 2017-12-10 18:19 | |
Hur gick det för dig? Blev du godkänd eller? Ring mig när du har tid, jag är trött på att behöva lyssna på ditt mobilsvar hela tiden som för övrigt behöver bytas då du inte längre bryter på franska. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-10 22:23 | |
Franska? Jag trodde det var skånska, eller möjligtvis rotvälska. Vem är det som ska vara lucia nu då, har vi bestämt det? | ||
Fesebengt2 | 2017-12-11 06:20 | |
I år har jag tänkt gå med i tåget som den ofta bortglömda figuren Bistro. Han som delar ut lockpriser i slutklämmen. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-11 23:36 | |
Nä, nu börjar det här spåra ur, rättning i ledet! Vad gör Anders F Rönnblom i min trädgård förresten? | ||
Pusslan | 2017-12-12 08:11 | |
Bistro, vem av de sju dvärgarna är det nu igen? Du har väl snö eller är det inte snö som faller? Tror att Anders håller på med en rapport från ett kallt fosterland. Ja, men nu är det skärpning, ett två tre, för i morgon gäller de' | ||
Fesebengt2 | 2017-12-12 08:23 | |
Det kan vara svårt att få bort rönnblom ur trädgården när han väl fått fäste. Då han brukar ha med sig sitt stackars alter ego och några förklädda demokrater. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-13 22:36 | |
VEM FAN KOM MED MÅLADE PÅSKÄGG I STÄLLET FÖR LUSSEBULLAR OCH PEPPARKAKOR? | ||
Fesebengt2 | 2017-12-14 12:06 | |
Måste varit samma person som limmade fast din capslock tangent. | ||
seaburg | 2017-12-14 19:03 | |
Jag är oskyldig till tangentfixeringen, men erkänner äggtestet. Ville kolla om hönan eller ägget kom först. | ||
Pusslan | 2017-12-14 21:48 | |
Sorry! Jag tror inte den sitter så hårt dock, för det var bara lite knäcksmet jag råkade spilla igår när jag skulle lämna mina julgranskulor. Det är inte nån som kommer att märka nån skillnad på dina ägg och mina kulor efter att ha blivit bjuden på Silfvers hemmagjorda glögg á la Ernst redan ute i trädgården och förresten har han ingen el sen Bengan var där och skulle hjälpa till med att installera den där solarielampan i ångbastun. Jag försökte då att ta mig in i elskåpet, men det gick inte alls för där var ju proppfullt så nu pratar Silfver om att koppla in facket. | ||
Fesebengt2 | 2017-12-15 07:37 | |
Skyll inte på mig. Att ni vill ha billig arbetskraft och accepterar detta i form av en självlärd bonnläpp från innerstan. Att ni sedan fyller mig så med sprit att jag går med på vad som helst som att koppla starkström till svagdricka. Men ni blev i varjefall tillräckligt bruna för att vara pepparkaksgubbar | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-16 00:37 | |
vårat tåg måste ha varit en av årets mer udda med 4 pepparkaksgubbar o ingen lucia eller stalledräng. nåja, glöggen blev god, tipp-ex som snöflingorna i glöggen var toppen på isberget, jag menar pricken över i:et. | ||
Pusslan | 2017-12-16 07:22 | |
Udda ja, men så är det väl jämt. Vi prickade i alla fall in rätt datum i år även om vi fick ringa och väcka Seaburg. Jag kan inte fatta att han inte ställer om den där klockan som han köpte i Tijuana, det var samma visa när vi skulle åka och titta på den där nya snöbocken i Gävle, som för övrigt ingen lyckats tända på än, men annars hade vi det rätt bra där i din trädgård. Ett liten påminnelse bara, nästa år skippar vi russinen i pepparkakorna. | ||