Spelrum
Giraffen | 57 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 90 |
Mobilspel
Pågående | 20 085 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
seaburg | 2017-12-16 12:20 | |
Jaahapp... var det där dom hamnade. Fick nog receptminneslucka av vodka/blåbär/glögg som Silfver bjöd på. Detta ska verkligen inte hända nästa år om vi håller oss till mer traditionell vinglögg. | ||
Fesebengt2 | 2017-12-16 17:25 | |
Årets silfver blossa var tydligen "vinglömsk". | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-16 18:15 | |
vadå, ska det vara vin i glögg? det var något nytt för mig. ville ni haft det kunde ni väl förvarnat mig. själv har jag en klocka som går på radiovågor från Tyskland. ibland samverkar den dock med stereon så jag hör ett gammalt propagandatal av Goebbels. kan radiovågor gå genom flera dimensioner också? | ||
Pusslan | 2017-12-17 07:38 | |
Skit i glöggen och bjud på vinet! Nu är det bara en vecka kvar, så hur gör vi nu? Ska vi avboka Leif GW eller inte? | ||
Fesebengt2 | 2017-12-18 20:28 | |
Hur skall vi då lista ut vem tomten är om vi inte har en gärningsmannaprofil? | ||
Pusslan | 2017-12-21 08:55 | |
Vi får väl fråga han rakt ut! Visserligen funkade det inte förra året, men det var ju för att han sluddrade så illa. Kan jag få bestämma vart granen ska stå i år? Ja, om vi nu får nån, det var länge sen Silvfer gick ut och letade gran på kalhygget. Han är så jäkla envis den där mannen! | ||
Fesebengt2 | 2017-12-21 12:52 | |
Kan vi inte bara återanvända förra årets gran? Så slipper vi vattna och plocka barr. Dessutom har jag snålat in på omslagspappret och köpt oblekt förpackningsmaterial så färgmatchade blir då perfekt. Hade köpt en röd tuschpenna som jag tänkte piffa upp paketen med men den kan jag isåfall spara till påskäggen. | ||
kryddeluntan | 2017-12-21 22:40 | |
Men snälla nån, har ni inte sett Ernst? Ta ett kvastskaft, borra lite hål, lägg i rundstav i hålen och vips har ni en gran. Stoppa ner granen i en hink med betong, så att den står stadigt. Dekorera med vad ni vill och glöm inte spraya barrdoft. | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-21 23:11 | |
Gran?? Jag har gått ut i skogen och huggit ner en tall. Dels barrar inte fanskapet och så blir det en snyggare grön färg när julgransljusen reflekteras i barren. Tipsen du tror Kitschsteiger gett dig har han snott av mig rakt av förresten. Jag blev lite full på Statt i Säffle och råkade på Ernesto, fan vet vad han gjorde där. Japp, hans riktiga namn är Ernesto Kitschsteiger. | ||
Pusslan | 2017-12-22 17:12 | |
Jasså, har du fått igång elen igen eller ska vi ha Bengans och dina hemstöpta ljus? Fan vet om vi vågar det förresten, jag vet inte riktigt vad han är inblandad i, men jag tror han blandade i nåt inte helt lagligt den dan ni sprang runt och doppade veken, jag vet inte hur många gånger! | ||
Fesebengt2 | 2017-12-23 17:29 | |
Uppesittar kväll! Skönt att det inte är min tur att vara på taket och speja efter tomten. | ||
Pusslan | 2017-12-24 10:25 | |
Nej och nu har jag ledsnat på att sitta häruppe och vänta, vem vet vilken almanacka han går efter. Nu ska jag gå och hänga reflexer i tallen eftersom ingen fixat det elektriska. God jul utan strul! | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-26 16:26 | |
Hallå i stugan och god fortsättning. Ledsen att jag missade julafton men jag råkade på en kines som fått för sig att tomten bor i Finland. Skjutsade fanskapet till Rovaniemi för att visa honom att det bara bor finnjävlar där. Var är mina julklappar? Vad tyckte du om dina virkade grytlappar, Pusslan? Jag har gjort dem själv. Ha, ni hittade inte min reservdunk med glögg ser jag. Putäll på er grevar o baroner. | ||
Pusslan | 2017-12-28 07:52 | |
Jaha men oj förlåt kompis! Du skulle ha rimmat lite bättre på mitt paket, men jag ska genast flytta grytlapparna från badrumsgolvet till köket. Tyckte de var lite små att stå på. Vi körde julklappsspelet med dina julklappar och inte för att jag vet hur det gick till, men Bengan kammade hem i stort sett alla klapparna. Kolla med han om han öppnat alla eller om han tänker göra som förra året och spara och ge sin mamma nästa jul. | ||
Fesebengt2 | 2017-12-31 18:11 | |
Upptäckte nyss att året tagit slut. Kollade datumstämpeln och den var bäst före idag. Tur att jag hittade en ny årsprenumeration ibland silfverkroks julklappar. | ||
hfranke | 2017-12-31 19:00 | |
Faaaan, nu är jag vilse i rondellen igen. Ska det vara höger vid rondellhunden eller vänster vid kaprondellen eller ska jag bara fortsätta rakt med packmoppen vid sliprondellen? Så sjukt rörigt när man tullat på den medhavda drycken..... | ||
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2017-12-31 20:38 | |
kör motsols 3 och ett kvarts varv sedan fortsätter du på den avfartsväg som då är närmast. hoppas du kom ihåg att ta med dig skumbananer!? | ||
kryddeluntan | 2017-12-31 21:10 | |
Men kära nån, hur ofta ska jag säga till er att ta apostlahästarna istället? Att ni inte lär er, att nöta på skosulorna har aldrig skadat nån. | ||
Pusslan | 2018-01-01 10:19 | |
Gott nytt år på er! Det var länge sen, fan jag har ju inte sett er sen förra året!. Hfranke, kul att se dig och kul att du äntligen irrat dig ut, nu är det nog bäst att du försöker varva ner lite. Snurrpanna! Fram med nödraketerna, här ska grillas skumbananer! | ||
hfranke | 2018-01-01 19:52 | |
Det är nåt skumt med bananerna. Dom åkte av i farten, ni förstår ju själva vilka g-krafter vi pratar om med en lätt trimmad packmoppe i full sula i en rondell. Och dom kom aldrig springande och ville på flaket igen.... | ||