Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 147 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mollee3 | 2020-07-31 19:46 | |
Bra tips! :) Ättika funkar till det mesta. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-01 08:11 | |
På tok vaken för tidigt, startar med kaffe, Betapet och Ring så spelar vi . Under dagen så firar vi 33 årig bröllopsdag , vi grillar med sönerna och sedan blir det Schwarzwaldstårta Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-01 19:09 | |
Soligt och varmt idag. Två härliga promenader. Jag kollade på stegräknaren och den visade 9000 steg. Det är jag nöjd med. Det slank ned två godbitar på fm. | ||
J74 | 2020-08-01 19:47 | |
Långpromenader för min del oxå idag. Just nu visar den 19510.. helt ok. Får se om jag lyckas komma upp till 20' imorgon. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-02 07:42 | |
Varit hemma sedan 17 April varslad och permitterad i morgon börjar jag jobba igen på heltid .. Ska bli skönt med ordnade tider Bitte | ||
kryddeluntan | 2020-08-02 09:13 | |
Skönt för dig Bitte Soligt och fint väder här. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-02 14:20 | |
Delar ju några vilda trädgårdshallonbuskar med grannen ,de står mitt melkan våra tomter..har plockat mig 2 dl där Bitte | ||
Mollee3 | 2020-08-02 17:23 | |
Tog en långpromenad till syrran. Väl framme bad jag om ett plåster för skavsår. Syrrans kille gjorde sig lustig och undrade om jag ville rengöra såret med t-spriten som stod i hyllan bredvid plåstersåret, varpå 5-åriga systersonen säger med allvar i rösten: "det kan nog svida lite moster" | ||
Mollee3 | 2020-08-02 18:04 | |
Han säger så många roliga saker. När vi gick runt på deras affär och letade efter vegetarisk skinka åt mig utan att hitta någon, sade han: "Det finns inget sånt här. Det beror på att det inte finns några vegetarianer här där vi bor, du får köpa sånt på din egen affär" xD | ||
Glenn Skifs | 2020-08-05 11:47 | |
Jag är ledsen. Inte minst för att det finns människor som säger att mina tårar inte räknas. Hur kan människor bete sig så? Jag är visserligen en superalfahanne, framgångsrik och lyckligt lottad i livet. Eller lottad förresten, jag har pluggat och jobbat hårt. Men det innebär ju inte att man är vaccinerad mot olyckor eller att tråkiga saker händer. Jag är ledsen. Och jag vill passa på att tacka alla vänliga goa människor som finns i mitt liv. Här och annorstädes. Tack. | ||
Minibitt | 2020-08-05 16:44 | |
Glenn! Alla människors tårar räknas! Att man är ledsen har ingenting med ” status” att göra. Insidan reagerar på olika sorgliga händelser, oavsett vad man uträttat i livet. Att man känner sorg är ett friskhetstecken. Och sorg är inte farligt! Däremot är den väldigt svårt att bära. Den går oftast inte över helt, men man lär sig att hantera den och gå vidare. Oftast innebär det att man omvärderar vad som är viktigt i livet. En sak är säker, man går starkare ur den än i den. Man blir oftast medveten om vilka som var ens vänner för den man är och vilka som inte var det. De sistnämnda kan man vara utan. Med all säkerhet drabbas de själva förr eller senare och då har man inga förpliktelser mot dem. Låt tårarna falla fritt. Det stärker dig. Tro mig jag vet!!! | ||
Glenn Skifs | 2020-08-05 18:49 | |
Tack Minibitt, det känns redan bättre. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-07 06:39 | |
Fredag första jobbveckan , har väl gått ok i alla fall , Kvällen i går avrundades i min tidiga födelsedagspresent ( 8 månader kvar ). Bitte | ||
en dum en | 2020-08-07 07:07 | |
Sista semesterdagen innan jobbet väntar på måndag. | ||
Sasibi - Ej medlem längre | 2020-08-07 07:23 | |
Min femte semesterdag och jag njuter varenda minut. Har knappt ens tänkt på M90 masken och jobbet. 23 underbara dagar kvar att njuta av. Woop Woop. Trevlig helg gott folk. | ||
kryddeluntan | 2020-08-07 19:00 | |
30 grader varmt här, puh lite mycket | ||
Minibitt | 2020-08-07 21:13 | |
Varmt här också. Sitter i uterummet och njuter av ett glas vin och tystnaden. Tycks vara helt ensam i villaområdet. Inte ett ljud hörs. Helt underbart. Tänk att få bo så fantastiskt! Har två rum till marsvinen och fem rum samt uterum och stor härlig trädgård till mig själv. Sonen varit här idag och handlat sågspån och hö till djuren. Har luftkonditionerat huset idag . Nu jag ca 20 grader. Idag spelade jag boule ute. Det blev ” gympa” plus 5000 steg. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-11 07:16 | |
Snart mot jobbet , V 2 blev till att startas med extra timmar för min del, men det är bra att ha på kontot för kommande ledigheter .. Bitte | ||
Glenn Skifs | 2020-08-11 11:08 | |
Glömde att jag skulle jobba idag. Inte bra. Har suttit uppe hela natten med Guling, Jörgen H och Erik och druckit sprit. Timmarna gick medan vi försökte komma fram till tidernas bästa topp 10 rocklåtar. Ett hopplöst projekt eftersom Guling hela tiden lobbade för att få in Lady GaGa på listan. Nu sitter jag här i en taxi och försöker komma på en bra bortförklaring till min sena ankomst. En sak har livet lärt mig. Säg aldrig, aldrig som det är. Folk kan inte hantera sanningen. Hur oskyldig den än kan vara. Det får bli nåt med migrän. Eller hantverkare. | ||
Jelenas77 | 2020-08-11 11:28 | |
Glenn: Frågan är vad som räknas som rock? Jag håller till exempel inte med vad MTV rock har i sin tablå, skulle möjligen räknas som nån form av poprock. För övrigt är Smoke on the water en av de bästa. En klassiker som kommer att hålla länge. :) | ||