Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minibitt | 2020-08-12 08:52 | |
Igår när jag besökte återvinningscentralen började min Renault, som jag parkerat, rulla mot mig. Det var inte så brant lut men väl ett lut. Nu var goda råd dyra. Jag sprang mot bilen fick upp dörren och försökte hålla i bilen så gott det gick. (Den var tung). Jag kände hur benet och mitt knä kom i kläm men lyckades ändå kasta mig mot handbromsen och dra till den ordentligt. När bilen stannade var det inte jättelångt till en container. Lite ont i mitt knä och öm, och några ordentliga blåmärken idag, men orkar vara igång här hemma. Änglavakt!!! Det är tur att tanten håller sig rörlig annars hade det nog gått åt skogen. | ||
Glenn Skifs | 2020-08-12 13:43 | |
SuperMiniBitt! | ||
Glenn Skifs | 2020-08-12 13:44 | |
Jelena: Kanske, inte så givet. Det är många låtar som platsar. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-12 18:15 | |
Tur att det gick bra för dig ... Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-12 19:41 | |
Tack Glenn och Bitte! Jaa idag är jag jättetacksam. Igår fattade jag nog inte hur illa det kunde ha gått. Även om bilen inte är så stor så är den tung. Men värken till trots har jag ädå städat, skurat, bytt sågspån i mina tio matsvinsburar idag. Nu äter de morot och gott hö och bara njuter. Jag kostade på mig ett glas vitt till kvällen. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-14 19:00 | |
Jobbat, flexade ut redan vid 12 ,, i kväll njutit av bubbelspaet i den ljumma kvällssolen Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-14 19:39 | |
”Gött” Bitte! Igår och idag har jag fixat fönstren. Putsat, och målat fönsterkarmar mm. Sonen har hjälpt mig att köra bort en massa bräder, som låg bakom huset. Nu är riktigt snyggt. Firade med havskräftor och vitt vin ikväll. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-14 19:41 | |
Minibitt, vilken bra jobbdag och mysig kväll Bitte | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-17 08:22 | |
Måndag igen , solen skiner men luften börjar kännas lite sval . Inser att denna sommar börjar vara över . Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-17 09:27 | |
Varmt och soligt men svala nätter. Idag har jag rensat vattenlåsen till gästtoaletten, badrummet och köket. Riktigt skitgöra men skönt när det är klart och vattnet rinner ner. Jag ska städa hela förmiddagen och sedan åka och sätta mig i vackra Mariebergsskogen, vid vattnet i eftermiddag. | ||
en dum en | 2020-08-18 06:52 | |
Ny dag 3.8 grader ute nu på morgonen. Hade en kollega som hade frost igår morse på bilen. Ser ut att bli ännu en varm dag . | ||
Minibitt | 2020-08-18 11:32 | |
Idag klipper jag min äckliga, taggiga häck. En del av den hör till mig, men jag delar den även med andra. När mina sidor är fint klippta sticker det upp ojämna grenar på ca tre meter på andra sidan. Det är inte så lätt att få det att vara riktigt prydligt i trädgården. Det är inte alltid roligt att dela med yngre förmågor som inte verkar orka med någonting. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-20 07:16 | |
Jag såg den inte komma , den tidiga känslan av höst, luften är krispig och sval , kvällarna är riktigt mörka. Undrar vart tog denna sommar vägen ?. Behöver mera sol och värme ,ljusa sommarnätter, behöver flera sköna dagar ut på altanen i solen, att bara vara. Visst det kommer sådana dagar där solen kan värme även långt in i september men det är ju ändå inte samma som dom riktiga sommardagarna. Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-20 17:59 | |
Jag tog en promenad idag i Mariebergsskogen. Där finns det en del djur att titta på. Jag fastnade en lång stund vid Linderödsvinen. De gottade sig verkligen. Kultingarna låg utsträckta i leran eller bökade i den. De vuxna svinen låg och sörplade i en liten damm med riktigt äckligt, gröngult vatten. Det luktade pyton men grisarna såg ut att njuta. Med andra ord riktiga lortgrisar. | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-23 12:46 | |
Bakar bullar med Philadelphiafyllning, och sedan dumleflarn,, vad gör jag resten av dagen då ? Bitte | ||
Minibitt | 2020-08-23 13:14 | |
Passar på att njuta av det goda brödet och en god bok kanske? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2020-08-24 17:04 | |
Troligtvis är jag världens lyckligaste människa just nu. Det bubblar i mig och så är det sekretess en tid till. Jag har gjort saker förr. Men detta är lite större än störst. Är så stolt så jag spricker nog snart. Jag är utvalt speciell och superunik såklart... Men nu ärmin tid ska göra det här uppdraget med bravur | ||
en dum en | 2020-08-24 19:07 | |
Grattis ttiittii till det nu månne vara:) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2020-08-25 17:31 | |
Tack Ede ! | ||
Bitte - Administratör | 2020-08-30 08:30 | |
Bra em i går en fd kollega skrev att hon hade lingon så jag fick 4,5 kilo plockade men inte rensade hemlevererade , så snart ut på altanen och rensa dom sedan fryser vi in i påsar och kokar sylt eftersom Bitte | ||