Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 89 |
Mobilspel
Pågående | 20 016 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mrshumla | 2011-10-07 19:34 | |
haha berätta om den där gången när vi blev inlåsta på IKEA kungenskurva efter stängning istället=D När du blev så nervös så du sket i en toa på badrumsavdelningen...mooh ahaah fy fan vilken missär! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-10 16:57 | |
Inlåsta ja! Det var ju för att du försvann och jag hittade dig sovandes i en säng så vi inte hann ut i tid! Och det var ju inte första gången just det hände... | ||
dalapower | 2011-10-10 17:07 | |
herregud Snörvlan kunde inte du städat bilen på allt katthår innan du plockade upp mig i morse!! Nu är jag allergisk och svullen i ögonen,rätt jobbigt att flyga min Boeing 747 med svullna ögon... | ||
morsans syrr | 2011-10-10 17:54 | |
Precis som om du någonsin tittat när du kör den.. Du kommer alltid hem utvilad o tackar högre makter för autopiloten.... Förresten ligger dina allergitabletter i innerfickan på kavajen ;) | ||
Maja G | 2011-10-10 18:03 | |
Åh, där är du ju.Vad jag har letat efter dig...Varför stack du iväg från festen med de trevliga männen vi träffade på stan? Att de var lite konstigt klädda var väl ingen ursäkt. Vi hade det jättetrevligt och provade skor hela natten! | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-11 18:00 | |
Ja, här är jag äntligen... Det var inte det att jag stack utan jag blev ju för fan indragen i baksätet och nergrävd i en kista! Medans du sprang naken iklädd enbart skor och roade dig.... Du funderade inte varför jag ringde dig elva gånger på natten? | ||
Maja G | 2011-10-11 18:39 | |
ahhh, var det du som ringde? ...kände inte igen numret alltså, du vet att jag inte svarar om det är någon okänd. Jag är ju rädd efter det där du vet som hände i fjol. Ja, det hände ju dig med,eller hur? | ||
Björn K-hamn | 2011-10-11 22:09 | |
Jag är ledsen för din katt Gräddnos, men du vet ju att jag är överkänslig just nu och att jag ger mig på allt med fyra ben med en skärbrännare efter incidenten med hunden i förra veckan. Jag kan komma förbi med några akvariefiskar om du vill? Det skulle också vara vänligt om du kan meddela Snörvlan att hennes katt nog också har ”rymt”. | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-11 22:19 | |
Jaha Björn... Jag som trodde jag kunde lita på dig! Är du vänlig och lämnar mina husdjur ifred i fortsättningen! Det gäller även min bil som jag fick leta efter i två timmar när du gått. Ska jag behöva ringa polisen igen? | ||
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-10-13 03:02 | |
Har genom mina kontakter inom Säpo fått reda på att CIA känner till dina affärer med ryssarna, Snörvlan. Om jag vore du, skulle jag fundera på att gå under jorden. | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-10-13 07:09 | |
Jag trodde att du blivit av med din mytomani, mikenomad? | ||
amandaf13 - Ej medlem längre | 2011-10-13 07:17 | |
Nu tycker jag minsann att du är taskig hinken, du vet mycket väl att mikenomad aldrig ljuger. :) | ||
Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-10-13 07:26 | |
Men snälla Amanda, det här har vi ju pratat om tusen gånger... | ||
amandaf13 - Ej medlem längre | 2011-10-13 07:26 | |
Det behövs nog 1000 ggr till! :) | ||
Björn K-hamn | 2011-10-13 20:40 | |
Drevet börjar bli lite obehagligt nu ”amandaf13”. Det är inte bara jag som vet att det är du som agerat dubbelgångare åt Juholt de senaste 3 månaderna sedan han stack iväg till Afrika för att hjälpa Sudaneserna i kampen mot oljemaffian. Vi kan väl inte direkt säga att du har lyckats som dubbelgångare, och vadet att du kunde göra det så mycket bättre än honom har du förlorat med råge? Det är nästan så att man kan tro att du vill honom något ont. Ta av dig masken Göran och gör en pudel så att Juholt inte är arbetslös när han kommer tillbaka, imorgon kan det vara för sent. Och ge fan i smågodiset på macken innan du betalt för det, vi vill inte se någon burlesk grand finale på spektaklet. | ||
seaburg | 2011-10-13 21:25 | |
Mycket har jag blivit anklagad för, men detta,,,,,, mitt alibi är lite tunnt för den här tiden, min älskare vågar du väl inte dra in i det här. Jag har ganska mycket på dig ,som du vet inte får komma ut. Känner faktiskt alla dina tre flickvänners fäder | ||
levakdörB | 2011-10-13 23:45 | |
Jag är inte rädd för dig, jag vet vad jag gör och har gjort. Jag kan ta hand om deras fäder, dem lär nog ha fullt upp med sina döttrar. | ||
Maja G | 2011-10-14 06:04 | |
Himla bra att ni alla tre är här nu, Björn,seaburg och levakdörB! Jag såg nog Er här utanför i gårkväll. Att ni går omkring i högklackat och kvinnokläder är ju er sak,men var ni tvungna att ställa till en konsert mitt på storgatan? ALLA, jag menar verkligen alla, hörde er....Att det stod Betapet rocks på banderollerna ni hade satt upp överallt gjorde ju inte saken bättre eller hur?? | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-10-14 16:06 | |
Jasså, det var därför det fattades kläder i min garderob!!! Hörrni killar, kan ni vara snälla att lämna tillbaka allt inklusive mina högklackade skor?! | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-14 16:10 | |
du sade att jag fick dem! | ||